Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 37-vuotias, 161cm pitkä nainen. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
27.07.2013 |

Otsikossahan se tuli tärkein.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 19:53"]

Paino ja kuppikoko?

[/quote]

Painan 58-59kg, pelkkä kuppikoko ei paljoa kerro (65C ja 100C on aika erinäköiset ryntäät) joten kerron rintaliivien kokoni joka on 70 tai 75 C-D.

Vierailija
22/57 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut erityisesti miesten mieleen, koska ulkonäköni ei vastaa yleisimpiä kauneusihanteita (mulla on ruskeat kiharat hiukset, ei vaaleita suoria yms, silmälasitkin mulla oli nuorempana).  En ole myöskään erityisen siro, joten en vaikuta pieneltä, joten minulle ei myöskään kommentoida aiheesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 20:27"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 16:55"]

Kai sen voi ajatella nin, että jos suomalaisen naisen keskipituus on 168cm niin 167cm pitkät ja sitä lyhyemmät ovat lyhyitä ihmisiä.

[/quote]

Suomalaisten naisten keskipituus on 163 cm.

[/quote]

Olisikin!

Kauheita kaappeja suurin osa.

Tai sitten lyhyet on vaan viety markkinoilta hyvissä ajoin ja pubeissa pyörii sitten enää nämä goljatit :(

[/quote]

JOidenkin lähteiden mukaan suomalaisen naisen keskipituus on nykyään 167,5 ja joidenkin 164cm. 30 vuotta sitten se oli 163cm

Vierailija
24/57 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot aika läski ämmä. mistä löydät kuteita kun oot noin lyhyt ja pallomainen?!

ootko seukkaillut koskaan vaan oottko sellanen vanhapiiga ?

Vierailija
25/57 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vaikka ei ollutkaan kysymys. Rinnanympärys 92, vyötärö 65 ja lantio 90cm. Tiedän, että pitäis olla varmaan 10cm vähemmän lantiosta ja vyötäröstä (rinnanympärys ei kai nykyään voi olla liian iso), mutta tykkään syömisestä liikaa.

Vierailija
26/57 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 22:16"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 20:27"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 16:55"]

Kai sen voi ajatella nin, että jos suomalaisen naisen keskipituus on 168cm niin 167cm pitkät ja sitä lyhyemmät ovat lyhyitä ihmisiä.

[/quote]

Suomalaisten naisten keskipituus on 163 cm.

[/quote]

Olisikin!

Kauheita kaappeja suurin osa.

Tai sitten lyhyet on vaan viety markkinoilta hyvissä ajoin ja pubeissa pyörii sitten enää nämä goljatit :(

[/quote]

JOidenkin lähteiden mukaan suomalaisen naisen keskipituus on nykyään 167,5 ja joidenkin 164cm. 30 vuotta sitten se oli 163cm

[/quote]

167,5 cm on alle 30-vuotiaiden pk-seudulla asuvien naisten keskipituus. Suomalaisten naisten keskipituus on 163 cm.

Vierailija
27/57 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 08:30"]

[/quote]

Ensisijaisesti löydän vaatteita vaatekaapistani ja välillä täydennän kaapin sisältöä kaupasta. Oon "seukkaillut" useampaankin otteeseen.

Mikä on "piiga"?

Vierailija
28/57 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 08:42"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 08:30"]

[/quote]

Ensisijaisesti löydän vaatteita vaatekaapistani ja välillä täydennän kaapin sisältöä kaupasta. Oon "seukkaillut" useampaankin otteeseen.

Mikä on "piiga"?

[/quote]

KVG vanhuus :) :*)

Vierailija
29/57 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn oletko itse tyytyväinen tähän mennessä kokemaan ja aikaansaamaasi elämän tilanteeseesi johon olet tähän mennessä tullut?

Entä mitä haluaisit vielä saavuttaa ja unelmaksi matkakohde jossa haluaisit käydä?

Ulksesti olet kauniin muodokas naisellinen kysyä ihminen-:)

t.M42

Vierailija
30/57 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tyytyväinen elämäni saavutuksiin tähän mennessä. Jotenkin ärsyttää etten ole mitään erikoista, vaikka ihan keskiverto en olekaan (minulla ei ole lapsia, asun vuokralla, olen käynyt armeijan). Huono itseluottamus on vaivannut läpi elämän, nuorempana esimerkiksi en ajatellut yliopistokoulutusta vaihtoehtona koska uskoin että olen sinne liian tyhmä. Myöhemmin elämässä sitten paljastui, että olen keskivertoa älykkäämpi. Tätäkään en oikeastaan pidä minään koska osaan arvostaa vaan matemaattista lahjakkuutta. En oikeastaan halua saavuttaa mitään, koska olen jo oppinut etteivät kaikki voi olla menestyjiä ja erikoistapauksia, pitää olla niitä taviksiakin. Matkustamiseltakaan en odota ihmeempiä, koska nykyään paikkoihin voi tutustua kotoakin käsin netissä, telkkarissa ja kirjoissa. New Yorkkiin haluaisin vielä palata joskus.

Vierailija
31/57 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

kiitos vastauksestasi. Haluan vielä kysyä sinulta noita kolmea asiakohtaa, jotka vaikuttavat itseni mielestä joka päivä. On eri asia toteutuuko omat toivomukset koskaan mutta ne antavat suunnan jonka mukaan me jokainen teemme valintoja ja ratkaisujamme.

A) haluaisitko lapsia(omia tai itsellesi kasvatettavia)?

B) haluaisiko antoisamman työn?

C) haluaisitko oman asunnon(kodin)?

D) toivematkasi, siis tarkempi matkakohde ja mikä kohteessa kiinnostaa?

t. M42

Vierailija
32/57 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tumma vai vaalea, ovatko hiuksesi pitkät vai lyhyet?

Vierailija
33/57 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ehkä oman lapsen, mutta mitään kovaa vauvakuumetta mulla ei ole. On kuitenkin jätetty ehkäisy pois ja ilmoittauduttu adoptioneuvontajonoon, joten periaatteessa se lapsi on tavalla tai toisella tulossa jo. Työni on ihan mukavaa ja helpotan sitä tehdessäni varmaan usean päivää mutta se on liian helppoa ja palkka ei ole kovin hyvä. En tiedä luitko kovin tarkkaan vastaustani, mutta mainitsin ettei minulla ole kovin ihmeellisiä matkustustoiveita. New Yorkista pidän koska pidän suurkaupungeista ylipäänsä.

Vierailija
34/57 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä päättänyt haluanko omistusasuntoa, koska Helsingin kantakaupungin asuntoihin meillä ei ole varaa (tai halua ottaa isoa lainaa), joten jos haluan asua missä asun on vuokraaminen ainoa vaihtoehto kun asumisoikeusasuntojakaan ei ole.

Vierailija
35/57 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukseni ovat vaalean/keskiruskeat. Ovat pisimmillään yläselkään, mutta koska ovat niin kiharat, näyttävät olevan pituudeltaan vain kaulaan asti.

Vierailija
36/57 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko valmis matkustamaan unelmamatkalle ikäisesi herras miehen kanssa. Joka kustantaisi elantosi tuolla matkalla. Mahdollisesti myös auttaisi lasten saamisessa?

t:M42

Vierailija
37/57 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saa oikeassa elämässä tarpeeksi huomiota, kun pitää tulla AV:lle huomiohuoraamaan?

Vierailija
38/57 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Ihme huomiohuora. ehkä saa itteensä oikeestikin kaupaksi tossa tuli m42:n tarjous jo....

Vierailija
39/57 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 08:33"]

Vastaan vaikka ei ollutkaan kysymys. Rinnanympärys 92, vyötärö 65 ja lantio 90cm. Tiedän, että pitäis olla varmaan 10cm vähemmän lantiosta ja vyötäröstä (rinnanympärys ei kai nykyään voi olla liian iso), mutta tykkään syömisestä liikaa.

[/quote]Mainituilla mittasuhteilla olevia tapaa nykyään sangen harvoin. Tarjolla lähinnä läskiperseitä ja ylisuuria navan päällä roikkuvia.

Lantio ei saa olla alle 90 cm, mutta vyötäröstä voit yrittää nipistää 5 cm. Jos johonkin haluat 10 cm lisää, niin kantapäiden alle korot.

Vierailija
40/57 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä pienenee lantionympärys samalla kun vyötärö. Pienimmillään n 7kg sitten oli lantio 88cm ja vyötärö 63cm. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi