Elohiiri puoli vuotta silmässä ja muualla,alkaa pelottaa mikä on!
Voiko olla oire aivokasvaimesta?Mitään muita oireita ei ole kuin tuo elohiiri,joka tosiaan ollut alkukeväästä asti vasemmassa silmässä,mutta välillä oikeassakin.On välillä pari viikkoa pois sitten taas tulee.Lisäksi lihakset nykii muuallakin kehossa.
Lääkärin mukaan johtuu stressistä,jota kohtuuttoman paljon minulla on ollutkin,mutta tämä nykinä lisää sitä entisestään.
Onko muilla ollut näin pitkää aikaa?
Ja jos olisi aivokasvain niin olisiko muita oireita myös?
Pääni on kuvattu n.2 vuotta sitten.
Kommentit (16)
syön magnesiumia ja b-vitamiinia,ei auta.luulis ms-taudissa olevan muitakin oireita?
Mulla oli aikoinaan pari vuotta elohiiri silmäluomessa, tai jotenkin tuolla silmän takaosassa. Se alkoi ihan yhtäkkiä eräänä päivänä sellaisesta nippauksen tunteesta, niin kuin jotain olisi nipsaistu poikki. Sijainnistaan johtuen se vipatus näkyi parhaiten ulospäin, kun kallistin päätä taaksepäin. Ja koska nukun parhaiten vatsallani, silmäluomet ovat aamulla herätessä usein turvonneet, niin että elohiiri näkyi aamulla parhaiten. Kävin lääkärillä, mitään vikaa ei löydetty. Välillä hiiri yritti vipattaa silmän allakin, mutta se lähti loman aikana ihan vain tarpeeksi pitkien yöunien jälkeen itsestään pois. Välillä yritin varovasti hieroa silmäluomen elohiirtä, mutta ei se sillä toennut. Lopulta totuin elohiireen niin, että aamulla vain totesin sen turvonneesta silmäluomesta enkä ajatellut asiaa enää sen kummemmin. Ja kas: eräänä aamuna sitä ei enää ollutkaan! Pari vuotta se tosiaan siinä nyki ja sitten häipyi ilman mitään erityistä syytä. Ja tuosta on nyt jo monta vuotta aikaa, elohiiri ei ole palannut. Ja ihan terveenä olen säilynyt.
Voi miten lohduttavaa!tuntuu että koko ajan saa pelätä mikä vikana.eikö sinulla mennyt hermo siihen nykinään?ja eikö tullut kasvaimet mieleen..?
Mistä ihmeestä sä olet saanut kasvaimet mieleesi? Enpä ole kuullut aivokasvaimesta joka oireilee elohiirenä... Elohiiret ja lihasnykäykset voivat jossain tilanteessa olla oire MS-taudista, mutta se on harvinaista. Pelkkä lihasten heikko kunto voi altistaa lihasnykimisille.
No,mulla on sairaudenpelko ja menin sitten googlaaamaan ja joku suomi24:ssa kirjoitti että oli ollut elohiiri oireena aivokasvaimessa ja mielestäni se kuulosti järkevältä,kun kasvain oli painanut kolmoishermoa ja se taas aiheutti nykinän..
Kun huomasin elohiiren vain jatkavan, niin kyllähän siinä alkoi pelottaa. MS-taudin mahdollisuutta muistaakseni pyörittelin mielessäni ja eikös vaan alkanut käsikin tuntua tunnottomalta aika ajoin... Mutta koska oikeasti olossani ei ilmennyt mitään kummallisempaa eikä lääkärikään ollut huolissaan asiasta, ja koska elohiirtä ei edes näkynyt, ellei sitä varta vasten arvannut tiirata, niin tosiaan oikeastaan unohdin pikkuhiljaa koko hiiren. Olen miettinyt, mistä se alunperin tuli... tuskin se koskaan selviää, mutta olin (olen) kyllä light-colajuomien suurkuluttaja. Kahvia en juonut, mutta olisiko colan kofeiinilla ollut osuutta, en tiedä. Toisaalta välillä olin muutaman viikon kokonaan ilman colajuomia eikä hiiri silloin häipynyt (mikä ei tietenkään todista, ettei cola olisi voinut sen syntyyn vaikuttaa).
t. 5
Aivoksvain kyllä hirveän harvinainen,mulla lähti vastaavat oireet magnesiumilla.MS-tautikin harvinainen.Mun mutsilla ms ja se sanoi että ne nykimiset on tosi kovia että kauaksi asti näkyy,ei mitään ns.elohiiriä.Stressi voi aiheuttaa vaikka mitä,että kant relata!Itse sain pitkään jatkuneen stressin ja hirveänitkemisrumban jälkeen aivoverenvuodon ja aivohalvauksen joten en stressaa enää,mitä sekään auttaa.Nyt osaan ottaa rennosti kun terveys on niin kappaleina ja kipuja joka hemmetin päivä
olet tehnyt tämän aloituksen jo monta kertaa..
Varaa aika neurologilta.
t.mäsäläinen
Mä sain elohiiren silmän alle voimakkaan orgasmin seurauksena. Ei kyllä tullut aivokasvaimet mileen :D :D
[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 11:21"]
No,mulla on sairaudenpelko ja menin sitten googlaaamaan ja joku suomi24:ssa kirjoitti että oli ollut elohiiri oireena aivokasvaimessa ja mielestäni se kuulosti järkevältä,kun kasvain oli painanut kolmoishermoa ja se taas aiheutti nykinän..
[/quote]
Ei kai se ole ollenkaan harvinainen oire.
Syö magnesiumia. Jos se ei auta niin kyllä se elohiiri siitä lähtee kun stressi loppuu.
Syö magnesiumia.