Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yövuoroa tekevät

Vierailija
07.08.2020 |

Miten saatte ajan öisin töissä kulkemaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti ja hitaasti!

Teen ensimmäisten tuntien aikana lähes kaiken pakollisen, koska silloin olen terävimmilläni.

Aamuyön tunnit menee sitten rivakasti, kun alkaa lääkkeenjaot, ruuan tiputukset, puurohommat jne.

Olen siis hoitoalalla ja yökötän yleensä 2 yötä putkeen.

Muun ajan katson sarjoja, luen nettiä, siivoilen kaappeja yms jos ei ole mitään asukkaiden kanssa.

Vierailija
2/8 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä. Ei 24h abc:llä luppoaikaa ole yölläkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä.

Vierailija
4/8 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövuorot sairaalassa ovat ajoittain niin kiireisiä, että eväiden syöminen on lähes mahdotonta. Nykyään eväiden tärkein valintaperuste onkin nopeasti syötävyys. Rauhallisina öinä tyhjennän sähköpostin roskista ja pelaan mahjongia.

Vierailija
5/8 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaikea pysyä hereillä?

Vierailija
6/8 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yökkö vanhusten palveluasumisessa ja ei ole ongelmaa saada aika kulumaan. Töitä on paljon, mut onneksi on jo rutiinit!

Vierailija
7/8 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon kun mä tein öitä, tuli telkusta tekstarichatti. Sitä tuli kateltua aamun varhaisilla tunneilla.

Vierailija
8/8 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistosairaalassa osittain valvonnassa, osittain vuodeosastolla. Välillä on niin hiljaista että persus puutuu ja ranne on kipeä mahjongin pelaamisesta, yötä rytmittävät rutiinihommat: lääkkeen antoajat, paperityöt, huonekierrot, kaappien ja laatikoiden täyttö jne. Välillä on sitten sellainen vauhti päällä että hyvä kun vessassa ehtii käydä, syömisestä puhumattakaan... ja siinä välissä siis tehtävä ne kaikki rutiinit kuitenkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi