Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tiedä mitä laittaa huomenna ja tulevalla viikolla töihin päälle.

Vierailija
26.05.2024 |

Tukalan kuumaa sekä sisällä että ulkona, vaatteiden oltava hyvät liikkua ja touhuta, samalla mahdollisimman vilpoisat, mutta samalla tarpeeksi peittävät.

🥵🤔🥺

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan löysät housut ja topin. Päälle reikäneuletakki

Vierailija
2/25 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laitan löysät housut ja topin. Päälle reikäneuletakki

Ei ole reikäneuletakkeja eikä kyllä toppejakaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään kellohelmaisista trikoomekoista. Olen tehnyt ne kaikki itse, koska kaupasta ei sellaisia saa, siellä,on riemunkirjavat tunikoita, joista en tykkää. Trikoomekot ovat siistejä ja huolettomia, sekä helteellä vilpoisia.

Vierailija
4/25 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
5/25 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan voit laittaa samat kuin aiempinakin kesinä helleaikaan. Ellet ole lihonut niin paljon ettet enää mahdu niihin. 

Vierailija
6/25 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen vaatteita, jotka vastaavat aloituksen kuvausta. Tosin sellaista kuin vilpoisa vaate ei ole olemassakaan, kun mittari näyttää lähemmäs 30 astetta. 

Vierailija
7/25 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta löysä t paita ja kollarit

Vierailija
8/25 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs meinasit töissä touhuta? Joko on touhutippa kärjessä odottamassa`?

Vierailija
9/25 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta sitten heräsit tähän ongelmaan?? Niitä kesävaatteita -ja kenkiä aletaan etsiä jo talvella jos jotain puuttuu

Vierailija
10/25 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vasta sitten heräsit tähän ongelmaan?? Niitä kesävaatteita -ja kenkiä aletaan etsiä jo talvella jos jotain puuttuu

Jos ei jaksa kierrellä kirppiksellä, ja sinnekin valikoituu helposti vaatteet kauden mukaan, eli talvella myydään talvivaatteita. Kuka viihtyy kaupoissa, edes nettikaupoissa? Etsiminen on kaameaa.

Vierailija
11/25 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tiedä, mitä laittaa päälle, pitää mennä töihin alasti. 

Vierailija
12/25 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihallisen, ohuen maximekon ja sandaalit laittaisin. Jos ei pysty helman takia pitämään mekkoa niin shortsit ja mahdollisimman ohut vaalea t-paita.

Vierailija
13/25 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei jaksa kierrellä kirppiksellä, ja sinnekin valikoituu helposti vaatteet kauden mukaan, eli talvella myydään talvivaatteita. Kuka viihtyy kaupoissa, edes nettikaupoissa? Etsiminen on kaameaa.

No mun mielestä toi sun tilanne on aika paljon kaameampi kuin muutama tunti nettikaupoissa, tsiisus nyt taas

Vierailija
14/25 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on yhtenäinen työasu firman piikkiin niin ei koskaan tarvitse miettiä, mitä laittaisi töihin päälle. 

Vierailija
15/25 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun mielestä toi sun tilanne on aika paljon kaameampi kuin muutama tunti nettikaupoissa, tsiisus nyt taas

Muutama päivä nettikaupoissa pikemminkin, ja palauttaminen ja uudelleentilaus jne.

Vierailija
16/25 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama päivä nettikaupoissa pikemminkin, ja palauttaminen ja uudelleentilaus jne.

Miksi et tiedä valmiiksi, minkä kokoiset vaatteet ovat sinulle sopivia? Siellähän on jopa kokotaulukot joista voi katsoa

Vierailija
17/25 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on turvakengät, haalarit ja hanskat.

Vierailija
18/25 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet trikoopaidat ovat asiallisen näköisiä, tosi ohutta kangasta, ja kun niissä on pitkät hihat niin ne peittävät hyvin yläruumiin.

Housuista on hankalampi antaa mitään yleistä ohjetta joka sopisi kaikkiin töihin. Jos teet työtä jossa liikutaan paljon niin kannattaa jonkun verran katsoa mitä työkaverisi ovat sellaiseen liikuntaan valinneet.

Vierailija
19/25 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten voi voi. En minäkään sitä osaa sinulle kertoa. 

Vierailija
20/25 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se outo tilanne jos töihin joutuu.