Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laiha kaverini ei ole tyytväinen itseensä ja siten arvostelee myös muita!

Vierailija
27.07.2013 |

Hän on oikeasti pieni ja laiha,kokoa s, haluaisi lahtua,mielestäni jos alkaisi harrastaa liikuntaa,kiinteytyisi ja saisi kroppaan muotoa,on vähän sellainen pötkö,laiha läski tyyppiä,mutta siis pieni todellakin ja kaunis jne en valittaisi yhtään. Jatkuvasti kun telkarissa tulee esim muodonmuutos ohjelmia,sanoo ensin että wau,sitten alkaa arvostella että no on tollakin vielä vähän löllöö käsivärsissa ja on tollakin vähän polvissa jotain jne jne. Siis tosi ärsyttävää!! olisi tyytyväinen itseensä ja alkaisi vaikka vaan liikkua jos haluaa jotain...muutosta. Ei löydä miestä kun on niin epävarma itsestään,valittaa siitäkin. Jatkuvasti jokee jotain että sitten kun se ja se mahtuu päälle niin sitten olen tyytyväinen ja lähellä sitä mitä haluan,mutta ei,kun saavuttaa sen niin aina keksii jotain valittamista taaaaaaaaaas.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla tuollaiset kaverit, mitä ihmettä hänen kanssaan yleensäkään olet? Teinien touhua taas.

Vierailija
2/2 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan itsessänikin samoja oireita. Oikeastaan koko aikuisikäni olen ollut tyytymätön kroppaani. Hyvinkin alkaneet elämäntaparemontit tyssäävät jossakin vaiheessa, aina. Yleensä töistä johtuvaan stressiin. Jos töissä on liian kiireistä tai työpäivät venyvät, muusta elämästä tulee selviytymistaistelua ja siinä kropasta huolehtiminen mulla jää toisarvoiseksi. En tiedä kuinka saisin psyykattua itseni pysymään terveellisellä polulla stressin keskellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi