Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loma loppu, töihin paluu ahdistaa!!!

Vierailija
27.07.2013 |

Maanantaina pitäis mennä töihin, eikä yhtään haluttaisi. Ahdistaa ja ketuttaa, että taas se sama rumba alkaa kaikkine vastuineen, kiireineen ja velvollisuuksineen. Argh..miksei tämä loma voisi vain jatkua ja jatkua ja jatkua.

Kohtalotovereita?

Kommentit (327)

Vierailija
81/327 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei niinkään ahdista oma töihin meno, vaan lasten koulun alku. Taas samat aamupatistelut, läksyjentekopatistelut ym. huolehtimiset alkaa...

Mitä jos lopettaisit sen? Kertaakaan en oo aamuherätellyt, aamiaisia laitellut saati läksyistä edes kysellyt. Viisi lasta on pärjänneet ihan riittävän hyvin näillä eväillä.

Vierailija
82/327 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdistanut, ei vituttanut, ihan mielellään meni takas, kannattais varmaan vaihtaa työpaikkaa jos noin ahdistaa, ja juujjuuu ei niitä työpaikkoja kasva puussa blaablaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/327 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään alkoi työt ja ei ahdistanut. Vähän eilen toki tuntui, että olisi ollu kiva vielä lomaillakin, mutta mitään ahdistusta ei ollut. Ajattelin tehdä loppuviikon kotoa etätyönä, niin voi välillä käydä pihalla nauttimassa auringosta ja ei mene aikaa työmatkoihinkaan.

Vierailija
84/327 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks kannattaakin kouluttautua siihen ammattiin missä viihtyy :) Eikä vetää elämää perseiks ja valittaa kuinka ahdistaa töihin meno.

T. Kirurgi Helsingistä

Vierailija
85/327 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin ahdistaisi opettajana, kun en ylipäätään voi sietää teinejä/lapsia. Siksi vähän ihmetyttää, miksi olisin moiseen ammattiin ylipäätään hakeutunut.

Vierailija
86/327 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut irtisanottiin tänään, eli kahden viikon päästä alkaa sitten pidempi "loma." Vitutus on aika lievä ilmaisu tähän hetkeen.

Eipä tuo nykyään enää niin kivaa mahda olla, kun aktiivisuuttaan pitäisi osoittaa niin perhanasti ja netissä kuulemma ravata kliksuttelemassa raporttia TE-sivuilla niin ettei niitä töitäkään meinaa ehtiä etsimään. Kun itse olin työttömänä yli 10v sitten, sitä saattoi lomaksi sanoakin kun ei työkkäristä patisteltu mihinkään ja tarvitsi vaan käydä muutaman kk välein nenäänsä näyttämässä uusituttamassa työnhaku.

Vierailija
87/327 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju näköjään. Vieläköhän ap:ta ahdistaa samalla tavalla, 5 vuoden jälkeen? Onhan se lomalta paluu joka vuosi samanlaista. 

Aion viettää jäljellä olevat lomapäivät täydellisessä tylsyydessä, niin aika tuntuu pidemmältä ja töiden tekeminen sitten toivottavasti mielekkäämmältä. :)

Vierailija
88/327 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän loman nykyään aina pätkissä, mukavaa kun on tulossakin lomaa. Välillä viikoksi tai kahdeksi töihin ja taas lomaviikko edessä.

Vierailija
89/327 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maanantaina pitäis mennä töihin, eikä yhtään haluttaisi. Ahdistaa ja ketuttaa, että taas se sama rumba alkaa kaikkine vastuineen, kiireineen ja velvollisuuksineen. Argh..miksei tämä loma voisi vain jatkua ja jatkua ja jatkua.

Kohtalotovereita?

kohta 40 vuotta ollut "kohtalotoverisi", nyt olen työtön pitkästä aikaa. Täytyy sanoa että näin helteellä kesällä ei ole huonompi vaihtoehto tämäkään =)

Toki ei tässä jaksa kauaa hengailla kotona, töihin pitää päästä

Vierailija
90/327 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat fiilikset. Ahdistaa vastuun lisäksi myös ihmissuhdekuviot. Töissä on välillä aika huono ilmapiiri. Aina on jossain päin taloa joku draama menossa. Jos aihetta ei ole, se keksitään.

Vierailija
91/327 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksipä teen keikkatöitä ja vain osa-aikaisesti :)

Vierailija
92/327 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa, muistuttelen itselleni, että ensi kesänä, jos elää saan, olen jo eläkkeellä.

Mutta toistaalta, tämä vanheneminenkin ahdistaa.

Vierailija
93/327 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Yksi vinkki ahdistuneille; älkää jääkö ollenkaan lomalle niin ei voi töihin paluu ahdistaa.

Vierailija
94/327 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää nää lomavalittajat. Ois edes töitä. Opiskelijana 3. kesä ilman työn työtä ja koko vuos paahdetaan yötä päivää lipastolla. Valmistutaan kortistoon jeij (NOT). Vaihdetaan paikkoja?

Vierailija
95/327 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa odottaa että pääsen takaisin kouluun ja pyörittämään normaalia arkea! Tämä viikko enää kotona.

Tervetuloa myös syksy! Ai että 😍

Vierailija
96/327 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päiväkodin keittäjä eikä millään huvittanut palata kuumaan keittiöön töihin jossa ilmastointi ei pelaa.

Vierailija
97/327 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa. Viikon verran vielä lomaa ja sitten alkaa työt. Olin keväällä niin rättipoikki, että meni juhannukseen asti, että pääsin työasioista eroon mielessäni ja pystyin kevein mielin alkamaan lomailemaan. Nyt se on kohta taas mennyt ja pitää odottaa ensi kesäkuuhun asti taas.

Vierailija
98/327 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi on lomat. On jotain mitä odottaa. Jos loma olisi aina, ei se olisi enää niin virkistävää lomailla. Kyllä siihen arkeen taas tottuu.

Vierailija
99/327 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtalotovereita?

Mä olin 15 vuotta "lomalla" kelan, te-toimiston ja suurimman osan ajasta myös kotikunnan soppalan sponssaamana. Sai nukkua myöhään, mutta talous kireellä. Nyt helpotti rahahuolet kun vanhalla iällä, yllättäin, pääsin työhön. Saan työterveyshuollon ja palkallisen loman ja a n s i o t u l o a!!!

Vierailija
100/327 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 09:30"]

Samat fiilikset kuin aplla. Enne lomaa tein älyttömästi ylitöitä ja ahdisti todella paljon. Nyt maanantaina töihin ja kaikki sama paska alkaa alusta :(

Säälin sua...et muuta keksi kuin työnteko päivien kuluttamiseksi? Minä keksisin vaikkamitä, varsinkin kun olisi rahaa toteuttaa .

Miksi työteosta pitävää pitäisi sääliä. Sehän on herkkua, jos työstä nautti. Minä säälin niitä, jotka hampaat irvessä menevät töihin. Kyllä miljonääritkin töitä tekee ja onneksi niin, yhteiskunta pyörii. Rahalla tekemisen keksiminen on ihan tyhjäpäistä: ostelu, matkustelu, makoilu, viinin litkiminen, bailaaminen yms. Kukaan tervepäinen ei kauan sellaista jaksa.