Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loma loppu, töihin paluu ahdistaa!!!

Vierailija
27.07.2013 |

Maanantaina pitäis mennä töihin, eikä yhtään haluttaisi. Ahdistaa ja ketuttaa, että taas se sama rumba alkaa kaikkine vastuineen, kiireineen ja velvollisuuksineen. Argh..miksei tämä loma voisi vain jatkua ja jatkua ja jatkua.

Kohtalotovereita?

Kommentit (327)

Vierailija
41/327 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh..maanantaina takas :/

Vierailija
42/327 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma loppuu täälläkin. Se ei niinkään harmita, mutta se kyllä, että mies reissaa vielä 3 viikkoa .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/327 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista työtä teette?
Ja kyllä, ahistaa myös.

Vierailija
44/327 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka olette selvinneet? Te, joita ahdisti jo vuonna 2013. Vieläkö olette samassa työpaikassa ja ahdistus edelleen?

Vierailija
45/327 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla loppui jo viikko sitten. Päätä on särkenyt, oon herännyt öisin ja on ahdistanut. Alkaa pikkuhiljaa helpottaa ja huomaan loman tehneen kuitenkin hyvää. 11 kk päästä sitten taas. Kyllä se siitä. Parin viikon päästä kaikki pyörii taas rutiinilla ja olet ihan iloinen taas + loman virkistävä vaikutus tuntuu vielä. 

Vierailija
46/327 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:00"]Minkälaista työtä teette?
Ja kyllä, ahistaa myös.
[/quote]päiväkodissa

Vierailija
47/327 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 09:37"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 09:30"]

Samat fiilikset kuin aplla. Enne lomaa tein älyttömästi ylitöitä ja ahdisti todella paljon. Nyt maanantaina töihin ja kaikki sama paska alkaa alusta :(

[/quote]

Säälin sua...et muuta keksi kuin työnteko päivien kuluttamiseksi? Minä keksisin vaikkamitä, varsinkin kun olisi rahaa toteuttaa .

[/quote]

Sama täällä ja olen kuitenkin unelmatyössäni. Kotirouvana voisin opiskella, pitää fyysisestä ja henkisestä kunnostani hyvää huolta, personal trainer ym. Kerrankin ehtisin panostaa ihmissuhteisiin (sukulaiset, kaverit), lasten kanssa oloon kunnolla, sisuteluun, puutarhanhoitoon, voisin vaikka perustaa blogin, matkustella jne. Aaahh. Ennen kaikkea vois ottaa päikkärit kun siltä tuntuu ja elää omaan tahtiinsa.

Vierailija
48/327 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 09:30"][quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 09:27"]

Samat fiilikset!! Just miehen kans ihmeteltiin lottomiljonäärejä, jotka jatkavat töissä vaikka eivät tarvitsisi. Miksi lotata jos ei mikään muutu?? En ikupäivänä menisi enää töihin jos voittaisin pääpotin lotossa!

[/quote]

Jos voittaisin lotossa miljoonia, jatkaisin töissä käyntiä. Miten minä muuten saisin päiväni kulumaan?

Moni asia silti muuttuisi: meillä olisi varaa ostaa oma asunto ja valita autokin muun kuin kukkaron mukaan. Lapset pääsisivät matkustelemaan ja saisivat paljon sellaista, mihin nyt ei ole varaa.
[/quote]
Sulla ois rahaa tehä mitä vaan..... Aika mielikuvitukseton kaveri oot jos tylsää tulos:D

Vierailija
49/327 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:00"]Minkälaista työtä teette?
Ja kyllä, ahistaa myös.
[/quote]päiväkodissa
[/quote] Kiva mennä töihin ja viedä lapsi ahdistuneelle lomalta palanneelle hoitajalle !.

Vierailija
50/327 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 09:30"][quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 09:27"]

Samat fiilikset!! Just miehen kans ihmeteltiin lottomiljonäärejä, jotka jatkavat töissä vaikka eivät tarvitsisi. Miksi lotata jos ei mikään muutu?? En ikupäivänä menisi enää töihin jos voittaisin pääpotin lotossa!

[/quote]

Jos voittaisin lotossa miljoonia, jatkaisin töissä käyntiä. Miten minä muuten saisin päiväni kulumaan?

Moni asia silti muuttuisi: meillä olisi varaa ostaa oma asunto ja valita autokin muun kuin kukkaron mukaan. Lapset pääsisivät matkustelemaan ja saisivat paljon sellaista, mihin nyt ei ole varaa.
[/quote]
Mielstäni jos jatkaa töitä niin antaa potin mennä muualle. Ei mulla tulisi tylsää. Kyllä joka päivä tekemistä olisi.

Vierailija
51/327 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotihoidossa työskentelen, eka viikko lomaa takana ja vielä 3 viikkoa edessä mutta nyt jo masentaa töihin takaisin paluu.

Vierailija
52/327 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsikää. Mulla alkaa loma maanantaina!

Vierailija
53/327 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nähnyt lomalla painajaisunia liittyen työpaikkaani. Ei ollut varaa lomamatkaan joka olisi ehkä irrottanut ajatukset. Vihaan työtäni ja sitä että teen koulutustani vastaamatonta työtä ja vielä niin, että pikkupomo simputtaa ja kohtelee kuin alakoululaista. Oksettaa, vituttaa.

Vierailija
54/327 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi 6vkon loma juuri. Tuntuu että romahdan kun joudun töihin.

Vierailija
55/327 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:12"]Kärsikää. Mulla alkaa loma maanantaina!
[/quote] varnasti hyvä sulle, kun tuollainen mieli : D

Vierailija
56/327 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:00"]Minkälaista työtä teette?
Ja kyllä, ahistaa myös.
[/quote]päiväkodissa
[/quote] Kiva mennä töihin ja viedä lapsi ahdistuneelle lomalta palanneelle hoitajalle !.
[/quote] no älä huoli, oon hyvö työntekijä.

Vierailija
57/327 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut vasta viikon lomalla, 3 viikkoa edessä ja rupes ahdistamaan ihan jumalattomasti, kun luin tämän ketjun.

Mulla on myös ihan mukava työ itsessään, kivat työkaverit jne., mutta kiire ja jatkuva muutoksen pelko ahdistaa. Meillä on siis tehty isoja muutoksia organisaatiossa, tehtävänkuvissa ym. jo parin vuoden ajan, mutta tulevana syksynä on tiedossa jotain vielä radikaalimpaa. Mitään hyvää ei työelämälle varmaankaan tuo tullessaan myöskään Sipilän hallituksen toimet, yhteiskuntasopimus jne.

Tajusin sentään tänä vuonna ensimmäistä kertaa ottaa vielä ns. loman jälkeisen maanantain vapaaksi eli ensimmäinen työpäivä on tiistai, minkä ansiosta voi vielä edellisen viikonlopun nauttia rauhassa ja ahdistua sitten kunnolla vasta maanantaina.

Vierailija
58/327 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerrankin melkein odotan töihinmenoa, kotitilanne on ihan perseestä ja eroa tehdään. Mieluummin siis töissä kun miehen kanssa poltellaan jäitä kotona. Ensi kesänä aion nauttia todella paljon lomasta omassa asunnossa lasten kanssa! 

Vierailija
59/327 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lomailu on ahdistavaa. Tajuan kuinka huonot välit mulla ja miehellä on kun ehtii liikaa miettimään omaa elämäänsä. Töissä ollessa mietin lähinnä työasioita...unohtuu ikävä todellisuus..

Vierailija
60/327 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma loppumassa ja mieli ihan maassa. Miten sitä taas jaksaa?!? 😢