Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikähän vartalotyyppi seuraavaksi tulee muotiin?

Vierailija
07.08.2020 |

Viime vuosikymmeninä muodissa ovat olleet riutuneen laiha heroin chic, sitten Pamela-tyyliset solakkajalkaiset silikonipovipommit ja nykypäivänä suosiossa on jättimäiset ahterit ja isot reidet pikkuisella vyötäröllä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta on se, että sirous ja pienirintasuus on edelleen muodissa, haluatte vain tekosyyn haukkua isopeppuisia ja isorintaisia naisia, koska vihaatte meitä niin hitosti. Ja ei voi kun ihmetellä, että miksi pitää vihata toista vartalotyypin takia? En minäkään vihaa siroja ja pienirintaisia naisia, vaikka kaikki miehet ottaisi paljon mielummin sellaisen kuin vaikka minut.

N20

Vierailija
22/25 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronataudin jälkioireiden runtelema vartalo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa kun jättiperse on turn offi mitähän nää kaikki rasvansiirtoperät sitten tekee😆😆😆jää tyhjät pakaranahat vaan roikkumaan kun ne rasvat otetaan veke

Harva on oikeasti ottanut mitään silikoneja tai rasvansiirtoja, eikä niitä fitnesspyllyjäkään niin paljon ole kuin somen perusteella voisi kuvitella. Haluttu vaikutelma luodaan vaatteilla eli korkeavyötäröisillä housuilla ja asennolla. Meitä "jättiperseitä" on aina ollut. Silloin, kun se ei ollut muotia, yritettiin kiinnittää huomio pois takamuksesta vaikkapa solmimalla pepun peittävä paita vyötärölle. Kun muoti menee ohi, varmaan palaamme taas tähän. Kiva, että tilanne huvittaa sinua. Minä olen nauttinut näistä vuosista, kun ensimmäistä kertaa elämässä ei ole tarvinnut häpeillä omaa vartalotyyppiä.

Tämä on niin totta. Nuorena häpesin omaa peppuani ja pidin siksi vain löysiä vaatteita. Pidän nykyisestä vartalomuodista siksi, että se sopii vartalolleni ja olen saanut kokea, että isompeppukin on ihan ok.

Vierailija
24/25 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hävetä isoa pyllyä? Mä olen tykännyt omastani jo kauan ennen nykymuotia ja esitellyt sitä tiukoissa housuissa. Koskaan ei ole tullut muuta kuin positiivista palautetta miehiltä.

Vierailija
25/25 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne ole nämä ylipainoiset bodypositiiviset jotka on kohta jokapaikassa alusasuineen ja alasti ja normaalipainoiset on syrjäytetty.