Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin asiaan olet saanut oikeaa apua Vauva-palstalta?

Vierailija
26.07.2013 |

Useinhan Vauva-palstaa pidetään paikkana, jonne kateelliset ihmiset pääsevät nurisemaan kaikesta turhasta. Palstalla on kuitenkin myös toinen funktio; täältä voi saada oikeasti apua mieltä askarruttaviin kysymyksiin. Itse olen saanut konkreettista apua ihmissuhteisiin, harrastuksiin ja laihduttamiseen liittyen. Mihin sinä olet saanut palstalta apua? Puhutaan välillä mukavia :)

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin musiikkipähkäilyyn kait. ;)

Vierailija
2/31 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ihan oikeaa tukea ja lämpöä kun suhde mieheen oli tosi solmussa lapsen syntymän jälkeen. Aloitin monta ketjua suhdettamme koskien enkä saanut ollenkaan vittuilua yhteenkään, rauhallista ja asiallista ymmärrystä sitäkin enemmän.

Saan täältä myös hyvät naurut joka päivä, tykkään teistä kun olette niin huumorintajuisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamaan tietokoneongelmaan. Lisäksi hyviä vinkkejä jonkun ihottuman tms pikku vaivan hoitoon. Täytyy vain osata lukea ne jyvät eli asialliset vastaukset akanoiden eli provojen joukosta. Lisäksi tiedän nyt että alapääni on ihan normaali nähtyäni lukuisia alapäitä kuvineen :)

Vierailija
4/31 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten ohjeita vakavan infektion havaitsemiseen vauvalla. Voi olla, että yksi lapsistamme on elossa tämän palstan kirjoittajien ansiosta. Ja voitte haukkua tyhmäksi ja huonoksi äidiksi, mutta pienellä vauvalla vakavan tilanteen havaitsee aika pienistä asioista.

Ja silloin kun olen jotain oikeasti kysynyt, fiksuja ja mukavia vastauksia. Ilkeilyä minusta täällä saa eniten ne, jotka aloittavat ketjuja haukkuakseen jotakuta toista ihmistä. Eivät ne, jotka avoimesti kertovat huolensa muita syyttämättä.

Vierailija
5/31 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi olin epävarma ja surullinen äitiyteen liittyvästä asiasta. Ensimmäinen vastaus oli ilkeä (kuten monissa ketjuissa), mutta sen jälkeen sain tsemppausta ja fiksuja vastauksia. Jotkut jopa puolustivat minua tuota jankkaamaan jäänyttä ensimmäistä ilkeilijää vastaan. Se lämmitti mieltä.

Vierailija
6/31 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan. Olen saanut monet hyvät naurut täällä. Lisäksi olin kerran hyvin yksinäinen ja ahdistunut myöhään illalla. Avauduin täällä ha sain tosiaan rauhoittavia kommentteja. Ihmeesti sekin auttoi. Kiitos. 

Vierailija
7/31 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopuksen vakavaan ummetukseen. Lääkärit levittelivät käsiään ja sanoivat ettei ole lääkettä, kuitua vaan naamaan. Vaan täältä löytyi apu ja neuvo!

Lisäksi olen löytänyt täältä live-ystäviä, joista yksi tuli apukuskiksi ja sain palautettua ajotaitoni. Siis monen sadan euron apu pullakahveilla!

Moneen pienempään juttuun olen saanut täältä apua sekä tietysti monet hyväty naurut.

Vierailija
8/31 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti kyselen ja usein saa ihan hyviä vinkkejä.

Vierailija
9/31 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin kiitollinen niille palstalaisille, jotka tsemppasivat minua pyytämään anteeksi työkaveriltani. En olisi uskaltanut palata asiaan ilman kannustavia sanoja. Kiitos!

Vierailija
10/31 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persereikääni kutitti, jonka syyhyn sain selvyyden täältä ja hakeuduin hoitoon.

Vierailija
11/31 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persereikääni kutitti, jonka syyhyn sain selvyyden täältä ja hakeuduin hoitoon.

Vierailija
12/31 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut täältä lievitystä yksinäisyyteen ja ahdistukseen hankalassa elämäntilanteessa. Olen nauranut monelle kommentille ja ihastellut ihmisten nokkeluutta. Olen omalta osaltani pyrkinyt osallistumaan keskusteluun asiallisesti ja antamaan tukea niille, jotka sitä kaipaavat. 

Vierailija
13/31 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse täällä kysynyt neuvoa, mutta pari kertaa olen ilmeisesti osannut kirjoittaa oikeat sanat apua tarvitsevalle ja on ollut todella mukava nähdä monta peukkua pystyssä ja kiitokset kysyjältä. Monet hyvät naurut olen myös saanut täältä! Kiitos kaikille! :-)

Vierailija
14/31 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen etten ole ainut kuka ei ymmärrä/nauti anaaliseksiä miehen ja naisen välillä.

Vierailija
15/31 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniin seksuaalisuuteen liittyviin asioihin olen saanut avartavia näkemyksiä. Nyt tajuan myös että pohjimmiltaan ihmiset painivat samanlaisten ongelmieN kanssa. tämä on hyvä palsta. 

Vierailija
16/31 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin lukemattomiin asioihin vuosien varrella etten enää muistakaan. Neuvoja pikkuasioihin, uusia näkökulmia moneen asiaan ja ennenkaikkea monta hyvää ystävää olen saanut täältä.

Vierailija
17/31 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette ystävystyneet täällä? Kysyneet yhteystietoja vai mitä edellinen tarkoitti?

Vierailija
18/31 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokenut jonkinlaista kollektiivisuutta. Joukkovoimaa, nais(tai mies) energiaa kun ollaan joukolla päivitelty jotain epäkohtaa yhteiskunnassa. Vaikkapa rangaistuksia seksuaalirikoksista. vielä kun saisimme koottua kaikki av-mammat ja papat barrikadeille konkreettisesti jonkin asian tiimoilta. 

Vierailija
19/31 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on jäänyt mieleen se kerta, kun oltiin menossa viettämään tyttöjen kanssa iltaa espanjalaiseen ravintolaan ja halusin kerrankin lausua "Freixenet"-cavan nimen oikein. Freshennee.

Vierailija
20/31 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on jäänyt mieleen se kerta, kun oltiin menossa viettämään tyttöjen kanssa iltaa espanjalaiseen ravintolaan ja halusin kerrankin lausua "Freixenet"-cavan nimen oikein. Freshennee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi