NYT rakkaat palstalaiset
isoa apua kaipaan: Otanko riskin ja otan yhteyttä exääni jota rakastan? Vai jätänkö ottamatta? Jos otan yhteyttä ja tulen torjutuksi on sydän TAAS hajalla. Huh. Ketään ei varmaan kiinnosta, mutta antakaa nyt silti joku neuvo. Itse kun en saa asiaa pähkäiltyä läpi.
Kommentit (8)
Ota yhteyttä (mutta älä tähän aikaan..) Jos saat pakit, niin ainakin tiedät voivasi siirtyä eteenpäin. Jos et saa pakkeja, niin hyvä niin.
No et ota. Toi on taas noita ideoita joita tulee parin kaljan jälkeen.
Kiitos ystävät :) Tilannehan on noin pikaisesti selitettyä huomattavasti mutkikkaampi. Suhteestamme on jo vuosia ja olimme silloin nuoria ja tyhmiä (jotakuinkin molemmat). En vain osaa unohtaa tätä henkilöä. Olen jo siirtynyt eteenpäin, mutta jatkanut tämän henkilön ajattelua (tahtomattani). Tällä hetkellä en ole suhteessa. En itsekään kannata vanhojen juttujen uudelleenlämmittelyä. Mutta minkä itselleni mahdan?
Ja vielä täsmennän: keneenkään en ole ottamassa mitään yhteyttä perjantai-lauantaiyönä :D En ole mikään känniääliö, enkä sen laista kuvaa itsestäni aio antaa! Ehkä tämä on vähän huono hetki asian tiedusteluun tällä palstalla ;)
Rakastat omaa mielikuvaasi siitä, mies voi olla muuttunut jo kovasti. Mun mielestä teidän potentiaalisella suhteella on aika huono lähtökohta, jos se on sun päiväunet. Eihän siinä voi kuin pettyä. Mutta kyllä mä ottaisin yhteyttä jos se on vielä vapaa, sitten tietenkään en jos suhteessa.
Jätä ottamatta, tee surutyösi loppuun ja löydä rakkaus, joka antaa sinulle.