Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöä asiaa(ummetus), mutta neuvoja?

Vierailija
26.07.2013 |

Eli 10 päivää menny jo ilman kakkosella käyntiä, olo alkaa olla aika tukala.

Kaikkea? kokeiltu, eikä mikään auta.

Viikon oon syöny jalapenoja, chilejä, hedelmiä(varsinkin luumusosetta) ja kasviksia. Vettä litkin 3-4 l päivässä. Oon alkanu iltaisin lenkilläkin käymään(raskaan työn lisäksi), kun liikunta kuulemma auttaa.

Tänään sitten ostin Mikrolaxia. Laitoin yhden, odottelin tunnin, laitoin toisen, tuloksena hetkelliset ilmavaivat.

Kertokaas rakkaat ystävät, olisko vielä jotain mitä kokeilisi? ei kauheesti huvittaisi lääkäriinkään lähteä tän takia.

Menossa vasta rv 17 eli mitä se loppuraskaus mahtaa olla :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laxoberon, otat illalla tipat tai kapselit ja aamulla pitäis tavaran irrota. Tuota mulle annettiin synnärilläkin vauvan syntymän jälkeen. 

Vierailija
2/15 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kertakäyttöhanska käteen, sormi  peräsuoleen ja kaivat sen ampullan tyhjäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levolac voisi auttaa myös. Kuulostaa kaamealta, kun Microlaxkaan ei auta. :(

Vierailija
4/15 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalioon nyt kiireenvilkkaa mantelia ja seesaminsiemeniä. Laita pirtelöön tai leivo jauhettuina sämpylöihin/leipään. Vatsa kiittää!

Vierailija
5/15 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

viina nopeuttaa aineenvaihduntaa

Vierailija
6/15 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinaa ei ehkä kannata kokeilla rv 17.. Itse sain esikoisen aikana vatsan toimimaan lese-luumu-viili-setillä, mutta luumuahan ap on jo kokeillut.

Yksi mikä varmasti irrottaa tavaran on Laxoberon, kuten joku jo ehdottikin. En vaan tiedä saako sitä raskaana ollessaan käyttää. Reilu tujaus pullosta ja ehkä n. 5 tunnin päästä alkaa beba laulamaan! Jos tuohon päädyt niin katso että olet lähitunnit vessan äärellä! Kysy kuitenkin neuvolasta saatko käyttää sitä.

(Ot, mutta itse kerran otin tujut, ja aamulla piti lähteä työmatkalle hakemaan asiakasta, olen töissä eräänlaisessa asumisyksikössä. Matka meni jees, mutta kun asiakas saatiin kyytiin ja paluumatka starttasi, alkoi vatsanmutkaa väänneellä niin että luulin kuolevani! Virkistystauolla huoltoasemalla, tuskanhien valuessa ja leukojen väpättäessä, annoin tulla tuutin täydeltä, asiakas luonnollisesti viereisessä kopissa.. Hyvä ja ammattitaitoinen ensivaikutelma varmaan joo).

Vierailija
7/15 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman raskautta , risiini öljy apteekista auttaa.

Vierailija
8/15 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa soittaa 10023 muistaakseni ja kysyä apua sieltä, ettei vaan uloste imeytyisi verenkiertoon ja siitä myrkytys tms. .

vettä peräsuoleen niin pitäs tulla kotikonstein ulos. apteekista rusiku.

Vierailija
9/15 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule meille kahville! Mutta yksi keino on niin kuuma suihku kuin p***e kestää siellä vessanpöntöllä istuessa. Se on lievempi versio peräruiskeesta.

Vierailija
10/15 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei jos oikeesti olet syönyt ja 1o päivään ei ole tullut on uloste luultavasti kovettunut suoleen. tarvitaan sinne vettä ja klyx peräruiske apteekista voisi aukaista tukoksen ja lisäksi paljon vettä johon lisätty kasvsiöljyä ja laxoberonia.

Vierailija
11/15 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on anus revennyt kun on ollut ummetus liian kauan ja sitten apteekista hakenut laksatiiveja.

Vierailija
12/15 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää aamu-ja iltapuuroon/jugurttiin 1-2 rkl vehnäleseitä ja pellevansiemenrouhetta, kyllä alkaa homma pelittämään säännöllisesti aamuin. Tukos olisi todellakin ensin kaivettava pois!

Vierailija
13/15 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan saat sen tukoksen pois,niin ala ottaa lusikallinen kookosöljyä päivässä. Vatsa toimii sopivasti (ei löysää eikä kovaa) joka päivä.

Vierailija
14/15 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin keino, meet pöntölle, työnnät niin vitun kovaa, mutta koska se ei riitä, niin teet sillälailla että painat kädellä selän alaosaa siitä kohdasta missä selkäranka loppuu (perseen yläosa, missä pehmeä alue alkaa). Tämä painaminen auttaa aina kun on vatsa kovalla, koska se painaa pökälettä kasaan jolloin se tulee helpommin ulos.

T. Ummetusexpertti

Vierailija
15/15 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjalta kuullostaa kun ei edes microlax auta. Itse olen siihen turvautunut kun muu ei ole auttanut. Ei varmaan muu auta kuin peräsuolen huuhtelu. Apteekista saa tarvittavat välineet, letkun yms. systeemit. Glaubersuolaa voisit kokeilla. Sen luulisi tehoavan. Se on varmaan tässä tapauksessa liian raju toimenpide. Suosittelen suolihuuhtelua.