Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti: Pettyisitkö jos lapsesi saisi lahjaksi käytettyjä leluja?

Vierailija
26.07.2013 |

Mitä ajatuksia se herättäisi?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tuttavan synttärilahjaksi antama petshop-talo oli lapselle varsin mieluinen ja mielestäni järkevä lahja.

Vierailija
22/29 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen mummi ostaa monesti lahjansa kirpparilta ja se on ihan ok =) Eihän se lapsi sitä ymmärrä, onko lelu ostettu uutena vai ei. Tietenkään mitään virttynyttä ja kamalan likaista ei ole kiva saada, mutta muuten käytetyt lelut/vaatteet on ok lahja, varsinkin kun mummilla ei tuota rahaa ole liiemmin. Ajatus on tärkein :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Pettyyköhän lapseni, kun olen ajatellut hankkia hänelle 600 euroa maksavan antiikkikeinuhevosen....?

Vierailija
24/29 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettyisin koska itse ostan aina uudet lelut synttärinä ja jouluna.

Vierailija
25/29 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen antanut käytettyjen lelujen lisäksi jopa käytettyjä vaatteita siskoni vauvalle. Ei hän vaikuttanut kovin närkästyneeltä.

Vierailija
26/29 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 1 lapsi ja en koskaan ostanut käytettyjä vaatteita ja nyt ne ei tietenkään enää kelpaisikaan. Enhän itsekään kulje kirpputorivaatteissa. En paheksu jos muut ostavat.

Vierailija
27/29 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään pettyisi eivätkä lapsenikaan ole pettyneet. Esimerkiksi monia kirjoja ei edes saa uutena, vanhoista pelikoneista puhumattakaan. Useat soittimet myös ostetaan käytettynä, retrofillarit toki myös. Suurin osa muovileluista on toki saatu uutena mutta ne eivät maksakaan paljoa.

Vierailija
28/29 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hassua olettaa, että vanhat lelut pitäisi saada muuten vaan ja sen lisäksi vielä uusia leluja lahjaksi.

Vierailija
29/29 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti minä petyn enemmän arvottomasta uutena ostetusta krääsästä kuin käytetystä järkevästä tavarasta olisipa kyseessä lähes mikä tahansa tavara. Kun lapsemme oli pieni laitoimme usein synttärikutsuun, että nimenomaan toivomme käytettyjä lahjoja. Oikein ihania tavaroita sai 1 v lahjaksi, joista iso osa oli käytettyjä.

Itse en kuitenkaan kovin monille ihmisille kehtaa käytettyä tavaraa viedä lahjaksi koska tiedän, että se jakaa mielipiteet. Niille vien keiden tiedän arvostavan sitä. Monelle hyvinkoulututetulla ja hyvintoimeentulevallekin ystävälle kelpaavat käytetyt tavarat oikein hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi