Osaatko pukeutua Gudrun Sjödenin vaatteisiin?
Hassun kuuloinen kysymys.. tarkoitan siis, että ne vaatteetnäyttävät katalogissa kivoilta, mutta en ikinä osaisi itse laittaa päälleni sellaisia väriyhdistelmiä kuin niissä kuvissa on.
Itse asiassa en osaisi edes kuvitella, että sellaisia tulisi livenä vastaan kadulla.
Pari kertaa olen jotain tilannut, kun olen hairahtunut upeisiin kuviin, mutta onko se sitten arkuutta, kun ovatkin jääneet kaappiin käyttämättä...
Kommentit (10)
Osaan, ja hyvin osaankin, siitä todisteena juuri tänään lähtenyt tilaus!
Kertokaa, miten yhdistelette noita vaatteita?
Minäkin olen kuvastoissa niitä ihaillut, mutten ole nähnyt kenelläkään niitä päällä.
En oikein osaa kuvitella käyttäväni, ainakaan kuvastoesimerkkeinä, on niin ärhäkät väriyhdistelmät. Monissa vaatteissa on kuitenkin ihan kivat värit, kuosit ja leikkauksetkin, mutta tuo outo yhdistely ei sovi minulle.
No kuvastoissa ne vähän revittelee. Itse puen niin että ylä- tai alaosa on aina neutraalimman värinen, eli fuksianpunainen paita ruskeiden eikä limenvihreiden housujen kanssa.
Ennen niillä oli tavallisia ruskeita nahkakenkiä joita hankin, nykyään ne kengät on aika kirkkaanvärisiä enkä oikein innostu.
Paljon olisi myös mustavalkoista tarjolla, jos värien yhdistely jännittää. Itse oon tykännyt sinisistä, murretun oransseista ja violeteista, vihreistä vaatteista. Mutta tasapainon vuoksi aina päällä juuri ruskeaa, pellavaa, harmaata tms
Musta ja vihreä pellavaneuletakki. Hillitysti kuvioitu vihreä tunika, jota käytän hameena. Lyhyyden "etuja". Musta t-paita jne. Eivät kaikki asut ns .hehku värejä. Suosittelen etenkin pellavaneuleita.
Minusta on ihanaa, kun on värikästä!
Tykkään niistä kovasti, varsinkin viime syksynä ja talvena erotuin kuulemma porukasta työpaikkani (päiväkoti) pihalla, kun kaikilla muilla aikuisilla oli mustat vaatteet ja minulla punainen takki.
Kauniita kuvissa mutta luonnossa ihan hirveitä tönkköjä niin isolle kuin pienellekin ihmiselle.
Harvassa se "luonnonläheinen maatuska", jolle ne sopivat.
Isokokoiselle löytyy pukevampia, tyylikkäämpiä ja laskeutuvampiakin vaatteita.
Lisäksi G. Sjödenin vaatteet ovat ylihinnoiteltuja.
Joo osaan :) Täytyy vaan hyvätä se konventionaalisin kauneudentavoittelu ja trendikkyys. Nuo vaatteethan ovat melkoisia säkkejä, mutta koitan pukea niin että esim. kapeat ranteeni, nilkkani tai hoikat sääreni näkyvät. Myös pitkä tukka täytyy laittaa tiukasti nutturalle (täydellinen keski-ikäinen kirjastonhoitaja-look!), ettei ole liikaa liehuketta samassa asussa.
itenkään seksikkäitä tai vartalon ihanuutta korostavia ko. vaatteet eivät ole, mutta mun mielestä persoonallisia ja mukavia arjessa. Vedän pillifarkut sitten baariin.