Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tehdä kohteliaasti mutta varmasti selväksi

Vierailija
26.07.2013 |

eräälle miehelle etten oe kiinnostunut? Pitäisi pystyä olemaan töissä jatkossa samassa paikassa ilman että välit menee...olen kiltti ihminen, ei minusta ole töykeäksi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te tapailleet tms.? Silloin asia on hieman hankalampi. Vai onko hän vain jollain tavalla ilmaissut kiinnostuksensa ja sinun pitäisi nyt tehdä selväksi, että et halua lähteä treffeille tms.?

Jos ette ole tapailleet ja hän ei tunne yksityiselämääsi, voit hyvin sanoa, että seurustelet onnellisesti ja et ole sitä tyyppiä, joka pettää. Joten kiitos houkuttelevasta tarjouksesta, mutta kiitos ei.

Jos seurustelet työkaverin kanssa ja sun pitäisi jättää hänet, sitä on vaikea tehdä siististi ja tyylikkäästi.

Vierailija
2/18 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pyytää sua ulos niin kieltäydyt. Sanot, että kiitos, mutta en ole kiinnostunut. Mikä ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano olevasi varattu. Vaikket olisi niin terve kyllä ymmärtää.

Vierailija
4/18 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä mikä tässä on ongelmana. Et vaan suostu hänen ehdotuksiinsa tapailuista, etkä muutenkaan näytä minkäänlaista mielenkiintoa häntä kohtaan.

Jos hän ehdottelee tapaamisia, sanot ihan ystävällisesti että ei kiitos. Etkä keksi mitään tekosyitä.

Vierailija
5/18 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole kiinnostunut? Sano se syyksi.

Vierailija
6/18 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi vedota myös siihen, että haluaa pitää työ- ja yksityiselämän erillään eikä halua periaatteesta treffailla työkavereita.

Vierailija
7/18 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele valehtelemista, kuten no.2 ehdottaa.

Vierailija
8/18 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se vaikea kohta? Hymyilet, puhut kauniisti.  Sanot, että hän on mukava ihminen, jonka kanssa on kiva olla ystävä, muttet ajattele rakkaus/seurustelusuhdetta.

Vierailija
9/18 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat varattuja, on ollut flirttiä ja olen "herännyt" siihen, että tää ei ole mitä haluan (juuri koska oen varattu ja molmmilla pieniä lapsia). Juu, olenhan ollut osasyyllinen kaikkeen, mutta tälle pitää loppu. Työkaveri mustasukkaista ja herkästi suuttuvaa sorttia. 

Vierailija
10/18 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyitä ei pidä periaatteessa keksiä, mutta mä voisin ihan piruuttani sanoa vaan, että olen lesbo.

Vierailija
11/18 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä flirttiä? Eihän sen lopettaminen pitäisi olla vaikeaa? Tuskin yksipuolisena jatkuu pitkään.

Vierailija
12/18 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 19:38"]

Olemme molemmat varattuja, on ollut flirttiä ja olen "herännyt" siihen, että tää ei ole mitä haluan (juuri koska oen varattu ja molmmilla pieniä lapsia). Juu, olenhan ollut osasyyllinen kaikkeen, mutta tälle pitää loppu. Työkaveri mustasukkaista ja herkästi suuttuvaa sorttia. 

[/quote]

Ei voi olla totta? varattu työkaveri mustasukkainen SUSTA, vaikka olet varattu ja sekin on?

Kuule, sanopa sille että lopettaa kaikki ääliöinnit ja jättää sut rauhaan, tai soitat sen vaimolle ja kerrot minkälainen kusipää se oikeasti on. Ja teet sen vakuuttavasti ja olet vihainen, minäkin suutuin tollaisesta käytöksestä!

Tosin, säkin olet kusipää muttet nyt ihan tossa määrin.

Vierailija
13/18 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 19:45"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 19:38"]

[/quote]

Ei voi olla totta? varattu työkaveri mustasukkainen SUSTA, vaikka olet varattu ja sekin on?

Kuule, sanopa sille että lopettaa kaikki ääliöinnit ja jättää sut rauhaan, tai soitat sen vaimolle ja kerrot minkälainen kusipää se oikeasti on. Ja teet sen vakuuttavasti ja olet vihainen, minäkin suutuin tollaisesta käytöksestä!

Tosin, säkin olet kusipää muttet nyt ihan tossa määrin.

[/quote]

En viitsi laittaa tähän tarkempia tietoja, mutta on kaikenlaista jo tapahtunut,  mikä ei oikein tunnu "terveeltä" (ei mitään vakavaa, mutta kuitenkin) Suuuttuu jos ei saa huomiota myös noiden muiden juttujen lisäksi. Ap

Vierailija
14/18 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et oo päästäny asiaa liian vakavaks ni rupeet asialliselle linjalle .Et osoita kiinnostusta ja sopivasti vältät samoja paikkoja missä hän on.

Vierailija
15/18 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ollaan pikku-narsisteja mut toi tyyppi on iso Sellanen ,sehän yrittää alistaa sua ! Eiks tollaneni inhota,vai kaipaatko sitä ?

Vierailija
16/18 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 20:08"]

kaikki ollaan pikku-narsisteja mut toi tyyppi on iso Sellanen ,sehän yrittää alistaa sua ! Eiks tollaneni inhota,vai kaipaatko sitä ?

[/quote]

No en tietenkään!! Mun vika on vain liika kiltteys, on aina ollut. Varsinaien narsistimagneetti siis :(

Vierailija
17/18 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla nyt ei vain riitä ymmärrys eikä sympatia noin tyhmää naista kohtaan. Pitäisikö sun harkita terapiaa jos et tuollaisesta "selviydy"? 

Vierailija
18/18 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko polonen noin pihkassa ? Jos et kykene irtaantumaan tyypistä .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi