Onko divaanisohva toivoton junttiuden osoitus?
Pitkään inhosin kaikkia divaanisohvia, minusta ne ei sopineet minnekään. Mutta nyt olen saanut tarpeekseni lattiaa naarmuttavista raheista. Ne ovat aina tiellä eivätkä edes pysy paikoillaan kun haluaisi.
Harkitsen divaanisohvan ostamista, mutta pelkään, että niskani alkaa punoittaa heti kun saan kuitin käteeni. Millä verukkeella voin välttää junttiussyytökset seuraavissa botox-bileissäni? Onko mitään tilannetta, jossa divaanisohva voisi olla tyylikäs hankinta?
Kiitos vastauksistanne.
Brigítte
Kommentit (3)
Itse olen naiseksi sen verran käytännöllinen, että hankkisin divaanisohvan lähinnä sen takia, että saan loikoilla siinä tv:n edessä rennosti tarvittaessa jalat tv:n suuntaan. :D Sisustussyistä en, sillä tuommoinen rotjake vie paljon tilaa ja on niin last season. lisäksi suunnitelmissa on hankkia toinen iso rahi sen takia, että saa lisää istumatilaa ja tarvittaessa sohvasta pedin. Mut joo voihan se olla et se on junttia.
Ei se nyt suoraan mikään junttiuden osoitus ole, mutta itse en niistä ainakaan kovin välitä + ne on vaikea saada minnekään sijoitettua jollei olkkaria ole just tehty sitä varten. Juntimpia on ne isot nahka/tms. sohvat joissa on istuinosien säätömahdollisuus :D
Laita rahiin tassut niin ei naarmuta, mun äidin luona on semmoinen iso rahi aina maton päällä niin se ei luisu eikä naarmuta lattiaa. :)
Junteilla ei ole edes varaa ostaa kunnon laadukasta divaanisohvaa. Helposti maksaa yli 4 tonnia, joten...