Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette jos teillä on varattu pyykkivuoro ja pesukoneessa on jonkun muun pyykit pyörimässä?

Vierailija
07.08.2020 |

Kaadatteko koko koneen?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun ei ole pakko pestä pyykkiä juuri silloin, joko siirrän vuoroni ja jätän kohteliaan lapun pesuvuoroni vieneelle

jos minun on pakko pestä pyykkini juuri silloin enkä voi joustaa minuuttiakaan, keskeytän ohjelman ja laitan pyykkini koneeseen ja jätän kohteliaanlapun ja muistutuksen siitä että pyykit pestään omilla vuoroilla.

Jos on pakko pestä pyykkini juuri silloin, mutta voin joustaa muutaman minuutin, odotan vuoron loppuun, valitsen omille pyykeilleni lyhyimmän ohjelman ja jätän lapun seuraavalle pyykkärille, että minua edeltävä pyykkäri oli pöllinyt vuoroni, ja oli pakko pestä pyykit juuri nyt, joten olen pahoillani, jos sinun vuorosi viivästyy tästä syytä. Tekisin myös selväksi, kuka se vuoron pöllinyt oli.

Vierailija
22/26 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ohjelma todella pahasti kesken, keskeytän ja otan pyykit pois ihan siks koska olen vuttumainen. Mahdollisuuksien mukaan jätän kasan päälle jonkun kirpeän heippalapun.

Jos on viimeinen huuhtelu/loppulinkous menossa niin odotan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla on oma kone, mutta jos moinen tilanne tulisi eteen niin keskeyttäisin ohjelman, nostaisin pyykit pois koneesta kasaan lattialle ja laittaisin omani pyörimään.

Vierailija
24/26 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksakaa omanne kirjoitti:

miksi käytät talo yhtiön erittäin paskaaasia koneita. tarkoitettu luusereille. me muut maksamme noiden pyykitkin jotain rajaa tuohon rahan jakoon. talojen koneet kokonaan pois

Minä pesen siksi, koska pesuhuoneeni on todella pieni, Kyllä sinne pesukone mahtuu ja monilla asukkailla se onkin siellä mutta ahtaaksi tulee. Lisäksi taloyhtiöllä on maksuton pyykkitupa ja kuivaushuone, joten säästäväisenä ihmisenä toki käytän sitä. Yksinäisellä ei paljon pyykkiä ole ja aina kun pyykkiä haluaa pestä, on samalle päivälle vapaata, ei tarvitse tapella vuoroista koskaan. Joten, jos noin kävisi niin menisin pyykille myöhemmin tai seuraavana päivänä.

Vierailija
25/26 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusen koneeseen ja laitan linkouksen päälle.

Eikö paska ois parempi? 

Vierailija
26/26 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUULE TYTTÖ. MIUN HAMMEEN HELMA KURRAANTU JA PITI PESTÄ HETI. EI OLLU AIKAA OOTELLA. TEILLÄ ON AIKAA OOTELLA ENEMMÄN KUN NUORIA OOTTE. PIRKITTA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän