Mitä teette jos teillä on varattu pyykkivuoro ja pesukoneessa on jonkun muun pyykit pyörimässä?
Kommentit (26)
Ongelma on tuskin kertaluonteinen eli isännöitsijälle ilmoitus.
Pyykkäri voi olla dementti vanhus joka ei ole siellä ikuisesti, Afrikan ajassa elävä suurpiirteinen joka voi kellon kuitenkin oppia, tai suomilortto johon ei auta mikään, kun ei palstailultaan ehdi.
Kihisen kiukusta ja keskeytän pesuohjelman ihan veemäisyyttäni, poistun paikalta ja pesen omat pyykkini joskus toiste.
Otan rauhallisesti käsiin jatimatikin ja tikkaan koneeseen lippaallisen. Tämä toimii yhdellä kertaa kun varoittaa heippa lapulla että seuraava lipas on omistettu vuoron varastaneelle.
Odotan kymmenen minuuttia. Jos pesuohjelma ei lopu tai naapuria ei kuulu, vedän pyykit ulos, laitan ne pöydälle/koriin ja pistän omani koneeseen.
Resetoin koneen, otan pyykit koneesta ja laitan omat tilalle.
Keskeytän ohjelman, nostan märät pyykit sivuun ja laitan omani tilalle. Jos pesuohjelma on melkein lopussa, niin voin mä muutaman minuutin odottaa, mutta en sen kauempaa.
Kusen koneeseen ja laitan linkouksen päälle.
Otan pyykit pois koneesta ja hypin likakengillä päälle. Oppiipahan olemaan!
Pysäytän ohjelman, otan märät pyykit pois sieltä ja siirrän esim. altaaseen tai johonkin pyykkituvan koriin, jos sellainen siellä on ja sitten laitan omat vaatteeni tilalle.
Tietysti tarkistaisin ensin, että olen varmasti itse oikeassa päivässä, sekä että onko säännöissä, että jos omasta vuorosta myöhästyy esim. vartin, on pyykkikone vapaata ristaa muille.
Pysäytän pesuohjelman ja poistan koneesta pyykin. Ei voi olla niin vaikeaa katsoa varauslistaa ja kelloa. Toiseen ryhmään tampioita kuuluvat ne, jotka kuivattavat kledjujaan viikkotolkulla. Pieniä juttuja, mutta toistuessaan käyvät hermoon.
Menisin paniikkiin. Kuka ihme on työntänyt pyykkinsä minun koneeseeni ja miksi.
Vierailija kirjoitti:
Menisin paniikkiin. Kuka ihme on työntänyt pyykkinsä minun koneeseeni ja miksi.
Tämä. Olis kyllä aika kummallista, jos mun koneessa olis yllättäen jonku muun pyykit. Wtf?
Teen törkypäivityksen taloyhtion fb ryhmään
Vierailija kirjoitti:
Taloyhtiön fb ryhmä. oh shit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taloyhtiön fb ryhmä. oh shit
Nah, parasta viihdettä! Joka päivä saa tuntea myötähäpeää.
Vierailija kirjoitti:
Kusen koneeseen ja laitan linkouksen päälle.
Vielä parempi, psko sinne ja laita linkous päälle hah hah 😂
Mielikuvitukseni ei riitä kuvittelemaan tuommoista tilannetta, en ole koskaan asunut kerrostalohelvetisssä. Kerrostalo ei mielestäni sovellu ihmisasumukseksi. Pesen pyykit omassa koneessani.
miksi käytät talo yhtiön erittäin paskaaasia koneita. tarkoitettu luusereille. me muut maksamme noiden pyykitkin jotain rajaa tuohon rahan jakoon. talojen koneet kokonaan pois
Itse menin karjumaan käytävään että kenen pyykit oli koneessa? Eivät ole enää. Joku nainen tuli pyytelemään anteeksi. Kysyin että osaako lukea? Väitti osaavansa niin hieman suomensin mitä varten on vuoronvaraus lista.
Laitan hänet listalle k#sipäiset p#skiaiset. Ja siltä listalta ei pääse koskaan pois.