Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikkien arki helpotuisi, jos matkailu kiellettäisiin.

Vierailija
07.08.2020 |

Saatais korona tapettua Suomesta ja uusia tapauksia ei tulisi. Jotkut paluumuuttajat vois pakottaa 2 viikon karanteeniin ennen vapaata liikkumista.

On julmaa eristää vanhukset yksin omiin huoneisiinsa, kun vaihtoehtona olis matkailun kieltäminen. Miksi valtiolle on tärkeämpää saada viedä matkailutulot ulkomaille kun vapauttaa vanhukset eristyksistä?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että mikään muu toimii, nytkin tämä turkissa matkustanut todistaa asian, siis kuka helvetti menee julkisilla silloin, kun nimenomaan pitäisi pysyä kotona eristyksissä sen 2 viikkoa, niin ettei edes kauppaan ole asiaa?

Nimet ylös kaikilta jotka matkustaa ja tuntuvat sakot, jos eivät noudata karanteenia, näin on tehty muuallakin maailmassa ja voisi tehdä meilläkin. Se on jokaisen oma valinta jos haluaa matkustaa ja sen vuoksi päätyä silmätikuksi, mutta muiden riskeeraaminen oman matkustelun vuoksi on vain sairasta.

Taloudellisesti köyhät käy Turkissa, älyllisesti köyhät tulee sieltä sairaalan kaikilla julkisilla kulkuvälineillä läpi Suomen.

Minä minä minä

Vierailija
42/43 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt se on tullut juurikin näiltä matkustajilta. Se on ihan niiden syy, että me ollaan taas kusessa. Ja hallituksen kun ne ei reagoi tarpeeksi nopeasti tai ollenkaan.

Kunpa pk-seudulla tehtäisiin sama kuin Turussa!

Ja sitten maskit myös päälle kaikkiin julkisiin tiloihin.

Mitä Turussa on tehty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt joku ylilääkäri ( en muista nimeä) kommentoi että pitäisi puuttua matkusteluun. Olemme toistamassa kevään virheen. Järkyttävää, miksei hallitus tee mitään?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä