Työssäkäyvät! Kilpailu! kenellä meistä on HUONOIN palkka?
Itselläni brutto 1300 euroa kuussa. Työtä 36 h/viikko. Olen akateeminen, mutta duunarihommissa, joista kyllä nautin. Mutta elämiseenhän tuo ei riitä sitten millään, eli joudun asioimaan sossussa joka kuukausi. Jotenkin... ankeaa. En haluaisi, mutta muutakaan en ole saanut.
Kommentit (32)
Tyttäreni vetää pohjat. 600€/kk, töitä 10h päivässä kuutena päivänä viikossa. Tuon "palkan" lisäksi saa asunnon (huone tallin yläkerrassa). Työskentelee talliorjana hevostilalla.
1200€/kk brutto, töitä 37,5h/vko, hallinnon harjoittelija (=yliopisto-opiskelija)
Kirjanpitäjänä 9 vuotta, työtunnit 37,5 h/vko, kk-palkka 3000 €.
minä teen 20h viikossa ja palkka 10e tunnilta joten eipä tällä elätä itseensä
Jos kysytään, että kenellä huonoin palkka ja muutama keskipalkkainen (3000-5000) tunkee itsensä sinne niin kyllä tulee mieleen, että onko luetun ymmärtämisessä vikaa.
Kassaneiti ma-pe 7-15 palkka lisineen n. 2200e per kk
2, 5 € tunnilta. :))) ja ihan samat hommat teen kun kaikki muutkin työntekijät.
Onneks yritykset saa työkkäriltä ilmaiset harjoittelijat, olishan se kurjaa jos työstä pitäis maksaa.
Mun edellinen palkka oli 1550€ elikkäs verojen jälkeen kätöseeni jäi n. 1100€. Työaika 40h/ vko. Kaks pikku taukoa sai pitää päivässä, fyysisesti raskasta jne. työn iloa!
10,45e/h 33h/vko eli n. 1600e/kk. Koulunkäyntiavustajana.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 21:07"]
1500 euroa 18 h/vko. Toimistotöitä
[/quote]
siis hyvähän palkka toi on noilla tunneilla... vaika ap ei kysynyt sitä, harmi =( eli vois vastaajat laittaa tunti palkankin ja mitä tekee!
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 16:59"]
Mitä mieltä on kaivaa liki vuoden takainen ketju ylös? Olisin halunnut kysyä ap:lta, missä noin huonosti maksetaan, mutta turha vaiva...
[/quote] Voihan ap. tämän nähdä. Minäkin olen tänä vuonna osallistunut samaan ketjuun, mihinkä olin vastannut vuonna 2010. Joo, täällä aina vaan.