Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyään taitaa olla aika tavallista ja yleistä että suomalaiset nuoret ovat jo parikymppisinä miljonäärejä ennen kuin edes valmistuvat lukiosta

Vierailija
06.08.2020 |

Kun miettii omaa nuoruutta niin silloin ei tubettamisella tienannut 4 000 - 6 000 euroa kuussa tai ammattilainen e-sport pelaaja joka nettoaa 10 000 - 30 000 euron kuukausi palkkaa. Silloin omassa nuoruudessa miljonäärejä oli Suomessa vain hyvin vähän ja hekin yleensä tosi vanhoja tehtaanpamppuja.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

21-vuotias sisällöntuottaja kirjoitti:

En koe olevani rikas, mutta YouTube ja Twitch -kanavat tuovat minulle noin 4300 euroa kuukaudessa. En tiedä mikä on Suomessa keskipalkka, mutta kait tuo on aika lähellä sitä. Jos saisin kaksinkertaistettua kuukausitulot, niin sitten voisin sanoa, että olen rikas.

Sisällöntuottaja joka ei osaa googlata keskituloa :D

Provoilu on taitolaji.

Vierailija
22/33 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkei nyt kamalan tavallista kuitenkaan... 

Raha ei tee onnelliseksi, sanon nyt varmuudeksi tähän loppuun :)

Täti-ihminen

Kyllä tekee. Paljon onnellisemmaksi. On kiva miettiä, mihin sijoittaa miljoonaomaisuutta ja paljonko siitä saa rahaa tekemättä käytännössä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n sukupolvella sitten taas on laskutaidossa petraamista. Parikymppisenä miljonääriksi 4-6 donan kk-palkalla, tai edes tuolla 30 tonnilla? Hardly...

Vierailija
24/33 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkei nyt kamalan tavallista kuitenkaan... 

Raha ei tee onnelliseksi, sanon nyt varmuudeksi tähän loppuun :)

Täti-ihminen

Olet tietyssä määrin oikeassa .Olen huomannut että onnellisimmalina ihminen on kun ihmissuhteet on kunnossa . Raha mahdollistaa helpommin luoda suhteita.

Vierailija
25/33 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin miljönääri 30 vuotiaana. En vieläkään tajua miten onnistuin saamaan pankista niin hyvin lainaa, ei tänä päivänä onnistu.

Ostin velkavivulla asuntoja, vuokrasin mm Nokian henkilökunnalle. Vähän piti itseä rauhoitella , kun naapurit valitti intialaisten ruuan tuoksuista.

10 v vuokratuloilla oli asunto maksettu. Kun oli monta asuntoa, on lopputulos monta velatonta asuntoa.

Kun lapset muuttavat joskus pois kotoa, muutetaan miehen kanssa näihin asuntoihin pariksi vuodeksi kerralla.

Tänäpäivänä ei pankki myönnä velkavipua sijoitusasuntoihin ja asuntojen hinnat ovat siihen liian korkeat.

Vierailija
26/33 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan viidennes nuorista on syrjäytyneitä. Loput lähinnä pätkätöissä. Puhut kuin tuo olisi tavanomaista nuorille. Ehkä prosentti menestyy, loput on taviksia.

Vierailija
27/33 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin miljönääri 30 vuotiaana. En vieläkään tajua miten onnistuin saamaan pankista niin hyvin lainaa, ei tänä päivänä onnistu.

Ostin velkavivulla asuntoja, vuokrasin mm Nokian henkilökunnalle. Vähän piti itseä rauhoitella , kun naapurit valitti intialaisten ruuan tuoksuista.

10 v vuokratuloilla oli asunto maksettu. Kun oli monta asuntoa, on lopputulos monta velatonta asuntoa.

Kun lapset muuttavat joskus pois kotoa, muutetaan miehen kanssa näihin asuntoihin pariksi vuodeksi kerralla.

Tänäpäivänä ei pankki myönnä velkavipua sijoitusasuntoihin ja asuntojen hinnat ovat siihen liian korkeat.

Asunto-omaisuuden todellista arvoa on jokseenkin mahdotonta määritellä ennen kuin asunnot myy. Onnittelut joka tapauksessa menestyksellisestä asuntosijoittamisesta. Itse en ehkä jaksaisi pelkän verohelpotuksen vuoksi vanhana muuttaa parin vuoden välein. 

Vierailija
28/33 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaan aikaan viidennes nuorista on syrjäytyneitä. Loput lähinnä pätkätöissä. Puhut kuin tuo olisi tavanomaista nuorille. Ehkä prosentti menestyy, loput on taviksia.

Lehdet on joka päivä pullollaan juttuja nuorista, alle 30v menestyjistä jotka pärjää Suomessa ja tienaa hyvin. Jos Suomessa olisi hirveästi syrjäytyneitä - kuten väität - niin luulisi että heistäkin olisi juttua uutisissa. Mutta kun ei ole. Ainoastaan harvoin ja hyvin vähän.

29/33 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis parikymppisinä vai jo ennen kuin valmistuvat lukiosta? Noissa on aika tuntuva ero.

Vierailija
30/33 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, on se yleistä. Silloin kun me oltiin pikkujonneja niin oli kunnon pokeripuumi menossa. Helposti tuli 10-30 tonnii kuukaudessa. kunhan vaan luki pari sklanskin kirjaa eka. Taisi se suurin ongelma olla se miten sai sen tilin auki alaikäisenä noille saiteille.

Sittemmin olen siirtynyt treidariksi kun pokeri alkoi kuivumaan. Se vasta helppoa onkin, eli siis paljon helpompaa kuin pokeri. Jos osaa jotain simppeliä parin sivun koodipätkiä kirjoittaa ja koneoppimisen perusteet niin on jo tosi pro siinä hommassa. Oon tänä vuonna tiennannut 8 miltsii ja varmaan tuli 10 rikki. Ei tosin ole ollut nyt mikään normitilanne kun korona vähän heilutti kursseja. Tuon megadipin aikana taisi olla 3 päivää jolloin olin miinuksella ja useimmat päivät tuli 50-300 tonnii plussaa. Aika hyvä kun teen "työtä" vaan tunnin päivässä.

Mun luokalta neljä muutakin on samoissa puuhissa.

Eipä tosin näy mitenkään että olen ns "rikas" ja ihan ilmaa olen naisille.

Vierailija
31/33 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lehdet on joka päivä pullollaan juttuja nuorista, alle 30v menestyjistä jotka pärjää Suomessa ja tienaa hyvin. Jos Suomessa olisi hirveästi syrjäytyneitä - kuten väität - niin luulisi että heistäkin olisi juttua uutisissa. Mutta kun ei ole. Ainoastaan harvoin ja hyvin vähän.

Lol... jos he saisivat jotain huomoita niin eihän ne sit mitään syrjäytyneitä oliskaan.

mutta jos oot tavallisella suomimiesnaamalla varustettu etkä mikään miljoonääri, julkkis tai megalahjakkuus niin ihan roskaa olet tässä yhteiskunnassa. 2-5 tonnia kuussa ja veroilla vedetään selkänahasta varat jotta irakilaisilla ja jänniksillä olisi millä elää sillävälin kun pokaavat kaikki naiset.

Vierailija
32/33 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asunto-omaisuuden todellista arvoa on jokseenkin mahdotonta määritellä ennen kuin asunnot myy. Onnittelut joka tapauksessa menestyksellisestä asuntosijoittamisesta. Itse en ehkä jaksaisi pelkän verohelpotuksen vuoksi vanhana muuttaa parin vuoden välein. 

jos tulovat ovat kuin miljonäärillä niin sama kai se minkä arvoiset asunnot on...

Vierailija
33/33 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan