Laihduttamista vai itsensä huijaamista?
Eksyin netissä surffaillessa tämmöiseen blogiin (http://laskitlikoon.blogspot.fi/) ja järkytys oli suuri, kun rupesin tämän naisenalun laihdutusprojektia lukemaan... Painoa on vaarallisen paljon, mutta KUUKAUDEN(??) tulos on 700g...
Mikä siinä mahtaa olla, että kun ruvetaan laihduttamaan, niin homma lähtee ihan lapasesta? Ethän sä nyt laihduttaessa voi kiskoa päivästä toiseen majoneesia, kermaa, punaista lihaa jne... Järkikin sen sanoo, että kroppa joutuu erittäin koville ja ei se paino putoa...
Karppaaminen on sitten juttu sinäänsä, itse en sitä puolla, mutta tiedän, että joillain se on toiminut... Muttei karppaaminen tosiaan ole tuo blogiesimerkki, että kovia rasvoja vaan naamariin minkä kerkiää... Itsensä huijaaminen on typerää..
Kommentit (287)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 09:19"]
Olen samankokoinen ja kiukuttaa tuo tapa millä Jenni itseään huijaa. Jos kalorimäärit olisivat rehellisiä, painoa olisi jo pudonnut ja reilusti.
[/quote]
Olen itse puolet teidän painosta ja noilla kalorimäärillä (n 1500kcal) myös minun paino putoaisi, ei useita kiloja, kuten bloggaajan tapauksessa pitäisi, vaan juuri tuollaista muutamaa sataa grammaa viikossa... Sehän tässä pännii eniten, että bloggaaja pitää lukijoitaan ihan tyhminä "kyllä minä kaiken syömisen kirjaan" ja totuus on se, ettei se ole mitenkään mahdollista...
Ärsyttävää, kun lupaa, mutta mitään ei kuulu.
Joo, vituiksi meni.
Terv. Jenni
Onkohan tuo blogi nyt sitten kokonaan loppunut, kun ei ole enää päivityksiä näkynyt? Outoa, kun aiemmin kyseli että kuinka monta päivitystä päivässä olis kiva lukea ja nyt Jenni ei päivitä enää mitään :(. Varmasti koulussa on riittänyt hurjasti hommaa, mutta ihan lyhytkin päivitys olis kiva lukea vaikka parin päivän välein.
Varmaan syy päivitysten päättymiseen saattaa myös olla, ettei ole tullut toivottuja tuloksia...
Tulisi edes ilmoittamaan, ettei aio enää päivittää blogiaan. Ja syyhän ei meille kuulu (mutta arvata voidaan...)
Perusläski: ei itsekuria edes kirjoittaa blogia...
hehh heh tää oli arvattavissa :D noloo tolle jennille, no onpa ainaki saanut julkisuutta (vaikkei kovin hyvää sellaista) tänään kuulin kun hänestä puhuttiin
No se siitä blogista sitten. Pöh. Miksi ihmiset edes aloittaa blogeja, jos ne sitten ihan yhtäkkiä ilman mitään ilmoituksia vain lopetetaan.
Niin millä nimellä se blogi on?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 00:12"]
Lopettakaaa toi mollaus ettei se kohta tapa itseään!!!!!!!!!!
[/quote]
Joka leikkiin ryhtyy, leikin kestäköön.
Kun painoa on 130kg, niin se ylipainon ylläpitäminen todella vaatii työtä (= täysin perseellään olevan ruokavalion).
Pieni ylipaino tulee helposti ja siitä on hankalahkoa päästä eroon, sen myönnän, mutta siinä vaiheessa, kun ihminen painaa tuplasti normaalin, on kyseessä eri asia.
Juuri näin kuin edellinen mainitsi. Itsekurin puutosta ylilihavilta.
Jenni nousi yks päivä samaan bussiin missä olin. Oli menossa salille (sanoi sen puhelimeen), mutta päätti kuitenki mennä sinne bussilla matkan, jonka ois ihan hyvin kävellytkin. Rusinat pullasta ja sitä rataa.
Eipä enää koko blogia olemassakaan...
Repesin yhdelle noista sen YouTube videoista jossa se kertoi että sen vaaka ei toimi missään muualla kuin keittiössä, että vaaka pitää kantaa punnitusta varten köökkiin kun se ei muissa huoneissa toimi.
Videot on muuten vielä tuolla tuubissa, jos jollakulla on ikävä.
mitäköhän jennille kuuluu nykyään?
Minulla väheni paino tuossa samassa ajassa (n.10 viikossa) yli 9 kg. Alkupaino oli 118 kg. Alussa lähti oikein vauhdilla. Alkupaino oli 118 kg ja söin noin 4000-5000 kJ / päivä (noin 930-1160 kcal). Söin tavallista ruokaa.
Mä painoni pahimillani 75 kiloa (olin lievästi ylipainoinen) ja söin n. 1800 kaloria päivässä ja laihdun aluksi todella nopeesti, koska nesteet juuri lähtee alussa. Rasvasta tulee kaloreita todella paljon ja jos sitä lätkii teehen ja kaikkeen mahdolliseen, pompahtaa kalorit helposti liian korkeaksi.
huh mikä possu...