Neuvoja! Olen ihastunut kaverimieheen joka on naimisissa. Miten voisin
lähentyä häntä ilman että hän pelästyy pois? Hänellä on kuulemma hyvä suhde vaimonsa kanssa. Vaimoa en ole koskaan tavannut. Me ollaan nähty aina baarissa ja sen jälkeen lasillisella (eli väh. pullollisella, heh) joten paikka on siinä mielessä hyvä.
Kommentit (25)
Niitä neuvoja ei kellään? Millainen tapaaminen tai tilanne olisi suotuisa? Mies ei ole halunnut nähdä minua päivällä joten baarin kautta sen pitää olla. Ajattelin ehdottaa hänelle yöuintia. Miltä se kuullostaisi? -ap
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 10:53"]
Niitä neuvoja ei kellään? Millainen tapaaminen tai tilanne olisi suotuisa? Mies ei ole halunnut nähdä minua päivällä joten baarin kautta sen pitää olla. Ajattelin ehdottaa hänelle yöuintia. Miltä se kuullostaisi? -ap
[/quote]
Epätoivoiselta ja tyrkyltä.
Ap, tee itsellesi ja kunnian rippeillesi palvelus ja unohda se mies. Nyt teet vain itsestäsi nolon, säälittävän ja naurettavan.
Ap, muistan sut ja oot aloittanut ketjun samasta aiheesta aiemminkin. Silloin teillä taisi olla taukoa tapaamisissa, mutta ilmeisesti mies on taas kuvioissa. Väitit aiemmin, ettet ole kiinnostunut miehestä, joten mistä tämä yhtäkkinen muutos?
Up