Tunnusta joku ällöttävä asia itsestäsi
Minä tunnustan sen, että tunteja siteessä muhinut kuukautisveri haisee jotenkin miellyttävältä :D samoin omat pierut.
Kommentit (63)
Ootte te kyllä ällöttäviä. Ihan yllätyin. Mun ällöin tapa on se, että kusen suihkussa. En selvästikään ole ainoa.
Olen koukussa likaisten kynnenalusten ja käytettyjen korvapuikkojen nuuhkimseen.
Nuuuuuuhh...
Aaah...
Puhdistan korvan ulkoalueen sormilla, ihailen hetken korvavahaa ja menen pesemään kädet.
Vedän pöntön sulkematta kantta koska ällöän koskea siihen sormin. Tiedän, ei pitäisi.
Mun napaan kertyy karstaa, mätää ja se on aina punainen :(
Oon nuori nainen.
Mun pyllyreikä kutiaa lähes koko ajan. Meen välillä vessaan ihan vaan kaivelemaan ja työntelemään sinne reikään vessapaperilla vuorattuja sormia. Rassaan niillä sormilla pyllyreikää kunnes helpottaa. Sieltä tulee aina jonkin verran kakkaa ja nestettä paperiin.
N27
Sain sairaalassa lääkettä joka aiheutti ummetusta. Pyysin kolme kertaa laksatiivia, mutta ei silti irronnut joten kaivoin ulosteen ulos suolesta käsilläni
Vierailija kirjoitti:
Kun istun pöntöllä, haistelen mun pikkuhousuja.
Samoin.
Miksi alapeukuttelette? Ei tarpeeksi ällöä?
Tykkään haistella mieheni kyrväntuoksuisia alushousuja. :)
Tykkään puristella mieheni finnejä... naamasta sekä selästä.
Vierailija kirjoitti:
Sain sairaalassa lääkettä joka aiheutti ummetusta. Pyysin kolme kertaa laksatiivia, mutta ei silti irronnut joten kaivoin ulosteen ulos suolesta käsilläni
Sormilla vai kunnolla kättämyöten?
Tykkään pervolla tavalla korvan taustan hajusta. Inhoan ja tykkään samalla.
Nuolen lautasen jauhelihakastikespagetin jälkeen.
Pissaan suihkuun, uimahallin altaisiin, mereen.
Vierailija kirjoitti:
Heitin mällit omalle naamalleni.
Ei se ole ällöä, hiton hauskaa. Nauroin viimeksi ääneen, kun näin kävi. :D
Kaivan nenää ja tiputtelen nokareita lattialle. Kyllä ne sieltä menee imuriin aikanaan. Ällöttävää itsestänikin, mutta joku piintynyt tapa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo muka mahdollista? :o Eikö sulkijalihas tee hommasta aika mahdotonta.
Onko nää kaikki ihan tosissaan kirjoitettuja? :D Hyi vitttttu jos on
Lottoarvonnan aikaan "veikata" seuraavaksi tulevaa numeroa ja ilakoida oikeasta arvauksesta äänekkäästi.