Tunnusta joku ällöttävä asia itsestäsi
Minä tunnustan sen, että tunteja siteessä muhinut kuukautisveri haisee jotenkin miellyttävältä :D samoin omat pierut.
Kommentit (63)
Kaivan nenää ja syön räkääni.
Piereskelen.
Pesen hiukset kahden viikon välein.
Pissaan suihkuun, siellä ei kyllä todellakaan haise koska osaan käyttää suihkusaippuaa.
Koirani nukkuu vieressäni. Minusta tämä ei ole ällöä mutta kerron että joku kukkis saa kauhistetella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wc:ssä aina pyyhittyäni katson paperiin, "kakkosen" jälkeen pyyhin niin kauan/monta kertaa, ettei paperiin jää mitään
Eivätkö kaikki teekään näin? T. ällökö
Tietenkin tekee, eihän sitä muuten tiedä onko perspuhdas jo.
Kusen sorsaan öisin. Ei jaksa nousta vessaan.
Laitan O'hoj suklaakastiketta vaimolle sinne minne aurinko ei paista, ja sitten litkuttelen sen sieltä suuhuni.
Uskomatonta, mutta totta, mut tää on musta pahin:
"Jotain ällöttävää, mutta ei niin ällöä? Hmm.. en vedä vessaa joka kerta kun käyn kusella, koska haluan säästää vettä. Nopea aineenvaihdunta."
Mä inhoan noita kusenhajuisia vessoja, joissa seisotetaan pissaa. Haistan ne heti, kun meen sisään asuntoon. Joku häiriö varmaan mullakin =)
Syön kynnen alta ne mustat töhnät pois.
Mulla on tuo muhinut menkkaveri myös. Se on jotenkin lohdullinen ja turvallinen haju. Pieruja en siedä.
Yksi mistä tykkään, kun menkat välillä hyytelöityy sisään. Niitä hyytelökikkareita on kiva plumpsautella vessan pönttöön. Jotenkin kiitollinen olo. (ei tätä liian usein tapahdu, vain sairaalaolosuhteissa)
Liimaan postimerkin touhutipalla koska en pidä postimerkin mausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wc:ssä aina pyyhittyäni katson paperiin, "kakkosen" jälkeen pyyhin niin kauan/monta kertaa, ettei paperiin jää mitään
15 sekunnissa saa vedellä puhtaaksi, sit vaan pyyhit kuivaksi. Ei paperilla puhdistu kunnolla tai syvemmältä... ellet sä 10 minuuttia hinkkaa.
Muijan mielestä mun kulli on ällöttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wow! Olen koko elämäni luullut olevani outo tjsp, koska teen näin, kiva tietää, etten ookaan! 😄
T. Se joka kirjoitti ton ekan pyyhintähomman
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuo muhinut menkkaveri myös. Se on jotenkin lohdullinen ja turvallinen haju. Pieruja en siedä.
Yksi mistä tykkään, kun menkat välillä hyytelöityy sisään. Niitä hyytelökikkareita on kiva plumpsautella vessan pönttöön. Jotenkin kiitollinen olo. (ei tätä liian usein tapahdu, vain sairaalaolosuhteissa)
Pönttöön plumpsauttelusta ei ole kokemusta, mutta suihkussa menkkojen aikaan on ihan kiva tunne kun alapäätä pestessä lähtee niitä kikkareita.
Tykkään haistella miehen boksereita etupuolelta. Usein lepuutan päätä hänen sylissään ja salaa haistelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15 sekunnissa saa vedellä puhtaaksi, sit vaan pyyhit kuivaksi. Ei paperilla puhdistu kunnolla tai syvemmältä... ellet sä 10 minuuttia hinkkaa.
Tähh?! Kuinka syvälle sä oikein rassaat?!
Kaivan nenääni. Ihana tunne, kun, saan räkäklimpin sormeeni kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Virtsaan toimistohuoneessani olevaan lavuaariin, koska en jaksa mennä vessaan. Olen tehnyt näin vuosia. Eipä ole koskaan kukaan yllättänyt ollessani lavuaarilla.
Kumpi tuossa on ällöttävämpää: pissaaminen oman toimistohuoneen lavuaariin vai se että jättää siivoojalle pissaisen toimistolavuaarin pestäväksi.
Kun istun pöntöllä, haistelen mun pikkuhousuja.
Työpaikan pukuhuoneen suihkussa joku aina kusee, kun siellä haisee pinttynyt virtsa. Ärsyttää käydä haisevassa suihkussa peseytymässä.
Oma ällöttävä tapa on aina nuuhkaista pikkuhousunsuojaa, kun vaihdan sen. Mutta perustelen sitä sillä, että tarkan hajuaistin omaavana haistan heti jos pimpsassa on jotakin häikkää esim. tulehdus.
Kaivan nenää.
Kaivan välillä pullista valkovuotoa ja haistelen ja pyörittelen siitä sormissa pallon.
Masturboin gynekologin spekulalla (niitä saa seksitarvikeliikkeistä)
Korona etätyön aikaan saatoin olla vaihtamatta vaatteita, edes alushousuja, jopa kuukauden
Puristelen finnejä ja nuuhkin sormistani niistä purskahtavaa valkoista mähmää. Räplään alapäätäni muutenkin kuin masturboidessa ja nuuhkin silloinkin sormiani.