Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teitä on mies yrittänyt huijata treffeillä

Vierailija
25.07.2013 |

Aloitan itse: Mies kertoi asuvansa X-järven rannalla (=hienostoalueella). No asuihan se leveän tien ja junaradan takana. Ja näkyihän se järvikin 3 kerroksesta kun oiken käänteli päätään. Samanen mies vaati ehdottomasti että ostetaan molemmille oma pizza, ja kun maksun aika tuli olikin kortti unohtunut lompsasta pois. Siis nämä vain esimerkkinä. Yritti saada minusta maksajan ja alkoi puhua yhteenmuutosta jo ensitereffeillä. Lemput tuli ukolle ja siitä seurasi kuukausien tekstiviesti-mourunta.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 13:02"]

Pillua olen saanut 20 naiselta pelkästään kertomalla olevani lentäjä. Toimii aina :DD Oikeasti lennätän radio-ohjattavia lentokoneita yhdessä poikani kanssa. Suomalaiset naiset on vaan niin helvetin yksinkertaisia ja pinnallisia.

[/quote]

No tota, jos oikeasti joltain saa vain sanomalla olevansa lentäjä, niin etköhän ole saanutkin juuri sen tasoista seuraa kuin ansaitset. Turha sen perusteella yleistää mitään.

Vierailija
42/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt ylipäänsä valehtelevat mistä vaan jos yrittävät päästä pukille. Kauniina näyttävänä naisena näitä on liiaksi asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäjästä tuli mieleen nuoruudessani ravintolassa kohtaamani mies. Hän yritti kovasti iskeä ystävääni ja esittäytyessään kertoi mm olevansa lentäjä. Parin vuoden päästä kohtasin sattumalta saman tyypin tanssilavalla. Selitti ummet ja lammet miten oli menestyvä kirurgi :D

Ja miehet hei, pääasia ei suinkaan ole se, että naiset ovat närkästyneitä siitä ettei tyyppi ole lentäjä/kirurgi/tuomari yms vaan valehtelu ei ole kovinkaan antoisa perusta suhteelle.

Vierailija
44/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pitänyt näitä lentäjä/ lakimies / dubailainen miljonääri selityksiä sellaisina , että niillä tarjotaan naisille helppoa yhdenyön juttua. Aamulla kun selviää ettei se ole mikään lentäjä niin voi rauhallisin mielin jättää eikä kummallekaan tule paha mieli :) 

Vierailija
45/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 19:08"]

Eihän noihin valehteluihin voi mikään muu olla syynä, kun että miehellä on ainoastaan pillu tai väliaikainen suhde mielessä. Itse en oikein ole kykenevä valehteluun, niin en moista harrasta vaikka olisikin pelkkä paneminen mielessä.

[/quote]

Rehellisyys on naisten etuoikeus lyhytaikaisissa suhteissa: mies näkee jo päälle kaiken sen, mitä haluaakin tietää tehdäkseen päätöksen akselilla panisin / en panisi.

Vierailija
46/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 14:23"]

Jaa, mä maksoin  miehelle kahdet kebabit ekatreffeilla, oli jäänyt lompsa kotiin, ja ensimmäisen kebabin tarjottuani mies heitti sen rinnuksilleen ja lattialle. Ei auttanut muu kun tarjota toinen.

Nyt yli 15 vuotta, pari lasta ja papin aamenet myöhemmin ollaan edelleen yhdessä ja onnellisia. Mies on myöhemmin kertonut, että oli jännittänyt niitä meidän treffejä niin paljon, että oli vielä viime minuutilla päättänyt vaihtaa vaatteet hikoilun takia, ja lompsan unohtanut vaihtaa vanhoista housuista uusiin. Ja jännityksen takia myös kädet tutisi niin, että kebabitkin lensi (tässä vaiheessa oli kuulemma jo niin nolona siitä lompakon unohtumisesta, että jännitti vielä enemmän).

Mun mielestä tollasilla asioilla ei ole mitään merkitystä, eikä muutenkaan sillä, miten ne treffit muuten menevät, ainoa mikä merkkaa on se, klillaako luonteet yhteen vai eil.

[/quote]

Tämä oli ihanan romanttinen tarina.

Vierailija
47/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kohtasin kerran baarissa (en siis ollut treffeillä hänen kanssaan) turkkilaisen miehen, joka yritti tehdä minuun vaikutuksen kertomalla, että hän on toimitusjohtaja. Kysyin häneltä oliko hän mahdollisesti pizzeria-yrittäjä. Joo, oli! :-D Seuraava yritys oli sitten tunnustus: "en ole koskaan vielä ollut naisen kanssa, mutta sinun kanssasi olisin valmis luopumaan periaatteesta" Meneekö noi ihan oikeesti jollekin läpi! :-DD

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 19:38"]

Lentäjästä tuli mieleen nuoruudessani ravintolassa kohtaamani mies. Hän yritti kovasti iskeä ystävääni ja esittäytyessään kertoi mm olevansa lentäjä. Parin vuoden päästä kohtasin sattumalta saman tyypin tanssilavalla. Selitti ummet ja lammet miten oli menestyvä kirurgi :D

Ja miehet hei, pääasia ei suinkaan ole se, että naiset ovat närkästyneitä siitä ettei tyyppi ole lentäjä/kirurgi/tuomari yms vaan valehtelu ei ole kovinkaan antoisa perusta suhteelle.

[/quote]

Vierailija
48/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 11:49"]

Joo, tosi pinnallista odottaa rehellisyyttä toiselta. 

Itelleni kävi, äijä yritti karistaa mua siitä asti kun päästin kahvilaan

lopulta valehteli saaneensa puhelun kaverilta ja menevänsä viemään tälle autostaan erään esineen, "odota tässä sen aikaa".

Tyyppi tietysti häipyi sen sileän tien.

Täydellinen kusipää siis, mutta sehän siinä jäi harmittamaan kun en saanut kyytiä takaisin kotiin.[/quote]

:D D D

Vierailija
49/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei huijata, olen hyvin skeptinen.

Vierailija
50/52 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
51/52 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli hyvissä varoissa ja asemassa. Yritti vähän puhua tehtävää vaatimattomammaksi eikä puhunut rahoista mitään. Itse asiassa meillä oli mukavaa eikä menty pinnallisuuksiin. Pari deittiä myöhemmin rupesin tajuamaan että tämä on omillaan toimeentuleva kaveri ja selvisi että hän ei ollut ihan duunari vaan osakas.

Enpä kertonut itsekään olevani lääkäri vaan ainoastaan "hoitoalalla" niinkuin perushoitajat usein sanovat.

Kumpikin yllättyi positiivisesti tässä suhteessa.  

Vierailija
52/52 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisin on että valehdellaan siitä mitä on etsimässä. Pituus on valehdeltu, ikä on melko varmasti valehdeltu, päihteidenkäytöstä on valehdeltu, menoista on valehdeltu, on esitetty lapsetonta... Mitähän vielä. Lisäksi apn mainitsema että "vahingossa" olenkin joutunut kustantamaan kummankin ostokset. Hitto että jotkut miehet pitävät naisia tyhmänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan