Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teitä on mies yrittänyt huijata treffeillä

Vierailija
25.07.2013 |

Aloitan itse: Mies kertoi asuvansa X-järven rannalla (=hienostoalueella). No asuihan se leveän tien ja junaradan takana. Ja näkyihän se järvikin 3 kerroksesta kun oiken käänteli päätään. Samanen mies vaati ehdottomasti että ostetaan molemmille oma pizza, ja kun maksun aika tuli olikin kortti unohtunut lompsasta pois. Siis nämä vain esimerkkinä. Yritti saada minusta maksajan ja alkoi puhua yhteenmuutosta jo ensitereffeillä. Lemput tuli ukolle ja siitä seurasi kuukausien tekstiviesti-mourunta.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 13:59"]

Tosi kiva, kun joku 15-v. tulee provoamaan ketjun pilalle pillujutuillaan. Tähänkin olisi voinut tulla hauskoja kertomuksia treffeiltä. :(

[/quote]

Olet tainnu vaan itsekin langeta "lentäjään" reidet levällään kuin koneen siivet   lol ..

Vierailija
22/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä provoilija edes tajuaa, milloin lopettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, olis nyt sentaan voinut oman pizzansa maksaa. Mulle on muuten kaynyt samalla tavalla, ja toisia treffeja ei tosiaankaan tullut, toisaalta mies oli muutenkin epasopiva.

Vierailija
24/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi kerran niin, että ihan oikeasti olin unohtanut lompakkoni arkihousujen taskuun. Halusin treffeille pukeutua hieman paremmin siis. Vasta laskun tullessa totesin olevani rahaton, joten ei ollut muuta mahdollisuutta kuin pyytää seurassani ollutta naista maksamaan koko lasku. Toisia treffejä ei sitten tullut, joten en koskaan päässyt tarjoamaan vastineeksi illallista naiselle.

Varmaankin päädyin aineistoksi juuri tällaisiin ketjuihin jossain päin nettiä. Nykyään lasken lompakkoni treffeille valmistautuessa kenkieni päälle, koska ilman kenkiä ei ainakaan tule vahingossa lähdettyä.

Vierailija
25/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä maksoin  miehelle kahdet kebabit ekatreffeilla, oli jäänyt lompsa kotiin, ja ensimmäisen kebabin tarjottuani mies heitti sen rinnuksilleen ja lattialle. Ei auttanut muu kun tarjota toinen.

Nyt yli 15 vuotta, pari lasta ja papin aamenet myöhemmin ollaan edelleen yhdessä ja onnellisia. Mies on myöhemmin kertonut, että oli jännittänyt niitä meidän treffejä niin paljon, että oli vielä viime minuutilla päättänyt vaihtaa vaatteet hikoilun takia, ja lompsan unohtanut vaihtaa vanhoista housuista uusiin. Ja jännityksen takia myös kädet tutisi niin, että kebabitkin lensi (tässä vaiheessa oli kuulemma jo niin nolona siitä lompakon unohtumisesta, että jännitti vielä enemmän).

Mun mielestä tollasilla asioilla ei ole mitään merkitystä, eikä muutenkaan sillä, miten ne treffit muuten menevät, ainoa mikä merkkaa on se, klillaako luonteet yhteen vai eil.

Vierailija
26/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut pyysi mies treffeille, oltiin vähän tuttuja jo entuudestaan. Tätä kautta mies myös tiesi, että rahatilanteeni oli todella heikko tuolloin.

Mies pyysi elokuviin ja syömään. Kerroin vielä tässäkin kohtaa erikseen, että rahatilanteeni on heikko, että mennäänhän sitten jonnekin halpaan paikkaan ja että minulle olisi käynyt jotkut halvemmatkin treffit (tiesin myös, että miehellä ei hirveästi ollut rahaa kolmen lapsen yksinhuoltajana, joista yksi vielä kehitysvammainen).

Päästiin bussiin, kun mies kertoi ensimmäisen kerran, että hänellä ei itse asiassa olisi ollut edes varaa lähteä minnekään.

Ehdotin vielä tässäkin kohtaa, että mitäs jos mentäisiin vaan vaikka Kauppatorille jäätelölle.

Mies kuitenkin halusi elokuviin ja syömään ja niinpä menimme.

Mies halusi sellaiseen kohtuuhintaiseen ravintolaan eli yhden hengen annos juomineen maksoi n. 30e. Kun lasku tuli, mies ilmoitti ettei hänellä ole varaa syödä noin kallista annosta. Niinpä minä maksoin.

Mentiin elokuviin. Lippuluukulla mies alkoi venkoilemaan lippujen maksamisesta niin paljon, että mua alkoi hävettämään ja niinpä maksoin taas molempien liput.

Mies suostui lopulta ostamaan meille kolmen euron karkkipussin yhteiseksi teatteriin.

Seuraavan viikon söin sitten makaronia ja mies ihmetteli miksei mua enää innostanut uudet treffit.

Vierailija
27/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävättäreni meni netissä tapaamansa miehen kanssa treffeille. Treffien jälkeen ystävättäreni soitti kertoakseen treffeistään ja kertoi miehen olevan melko suuren firman omistaja/perijä. Miehen sukunimi oli siis sama kun firman nimi. No kyseinen firma on aika suuri ja tunnettu ja pääkonttori aivan eri kaupungissa kun ystävättäreni asuu.

No olen itse työskennellyt kyseisessä firmassa vuosia sitten ja henkilökohtaisesti tavannut sekä omistajia ja perillisiä eikä heillä ole sukunimenään firman nimeä. Kerroin ystävättärelleni ei siitä sitten suhdetta heille tullut.

Vierailija
28/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, että alkuun pitää alkaa kysymään, että onko lompsa mukana ja minkä tahansa ammatin sanoo, pitää ajatella olevan työtön =D. Tällä mennään naiset tästä eteenpäin!

Vierailija
29/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on huvittava juttu: olen tavannut miehen tanssilavalla. Aivan tavallinen mukava herra. Hän sitten ehdotti että mentäis joku kerta syömään ja kun odottelin häntä paikalle hän kurvasi HD:llä paikkalle nahkatakissa, jossa oli kettinkiä kun joulukuusessa. Itselläni oli kukkamekko :-). Kaveri oli tyystin erinäköinen kun mitä oli lavalla!

Mentiin syömään ja jokainen vastaantulija tuntui tuijottavan meitä.

Ai niin ja ystäviä ollaan yhä vaikkei meistä paria tullutkaan :-D

Vierailija
30/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 16:25"]

Tämä on huvittava juttu: olen tavannut miehen tanssilavalla. Aivan tavallinen mukava herra. Hän sitten ehdotti että mentäis joku kerta syömään ja kun odottelin häntä paikalle hän kurvasi HD:llä paikkalle nahkatakissa, jossa oli kettinkiä kun joulukuusessa. Itselläni oli kukkamekko :-). Kaveri oli tyystin erinäköinen kun mitä oli lavalla!

Mentiin syömään ja jokainen vastaantulija tuntui tuijottavan meitä.

Ai niin ja ystäviä ollaan yhä vaikkei meistä paria tullutkaan :-D

[/quote]

REPS

Vierailija
31/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet siis tuntuvat valehtelevan

1) taloustilanteensa

2) ammattinsa

3) pituutensa

Miksi näin? Miehet tietävät naisten arvostavan yli kaiken miehen rahaa, asemaa ja fyysistä kokoa. Vastaavasti naiset tapaavat valehdella painonsa ja ikänsä, koska miehet arvostavat naisessa juuri nuoruutta ja kauneutta.

Vierailija
32/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 18:32"]

1) taloustilanteensa

2) ammattinsa

3) pituutensa

Miksi näin? Miehet tietävät naisten arvostavan yli kaiken miehen rahaa, asemaa ja fyysistä kokoa. Vastaavasti naiset tapaavat valehdella painonsa ja ikänsä, koska miehet arvostavat naisessa juuri nuoruutta ja kauneutta.

[/quote]

Mutta miksi valehdella, kun totuus tulee pian kuitenkin ilmi (ainakin tuosta kolmoskohdasta)?

Vierailija
33/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 18:35"]

1) taloustilanteensa

2) ammattinsa

3) pituutensa

[/quote]

Mutta miksi valehdella, kun totuus tulee pian kuitenkin ilmi (ainakin tuosta kolmoskohdasta)?

[/quote]

160-senttinen nainen ei taatusti huomaa eroa 176-senttisen ja 180-senttisen miehen välillä varsinkaan, jos jannulla on edes sentin verran korkoa kengissään. Mielikuvan muutos sen sijaan on kolossaalinen: "Uuh... ihhana 180-senttinen Mies!"

Vierailija
34/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin baarissa ja mies pyysi numeroni. Oli olevinaan sinkku. Soitti ja suostuiin treffeille, tavattiin muutama kerta ja mies pyysi "kotiinsa". Se koti sitten osoittautu jälkeenpäin suvun kesäpaikaksi. Avovaimonsa kanssa käyneet lapsettomuushoidoissa jne olivat kihloissa. Tuo kaikki kun selvisi minulle, niin kyllä maailma romahti. Olin niin rakastunut. Pahinta oli ettei se ollut vain tämä mies joka kusetti vaan osa hänen suvustaan oli mukana! Tapasin monia hänen sukulaisiaan, kaikki kylläkin miehiä :/. En voi käsittää miten miehet voivat toimia noin. En vaan voi.

Vierailija
35/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 18:40"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 18:35"]

1) taloustilanteensa

2) ammattinsa

3) pituutensa

[/quote]

[/quote]

160-senttinen nainen ei taatusti huomaa eroa 176-senttisen ja 180-senttisen miehen välillä varsinkaan, jos jannulla on edes sentin verran korkoa kengissään. Mielikuvan muutos sen sijaan on kolossaalinen: "Uuh... ihhana 180-senttinen Mies!"

[/quote]

Ihan hyvin voi huomata, jos naisella itsellään on korkeakorkoiset kengät jalassa. 

Vierailija
36/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 14:23"]

Jaa, mä maksoin  miehelle kahdet kebabit ekatreffeilla, oli jäänyt lompsa kotiin, ja ensimmäisen kebabin tarjottuani mies heitti sen rinnuksilleen ja lattialle. Ei auttanut muu kun tarjota toinen.

Nyt yli 15 vuotta, pari lasta ja papin aamenet myöhemmin ollaan edelleen yhdessä ja onnellisia. Mies on myöhemmin kertonut, että oli jännittänyt niitä meidän treffejä niin paljon, että oli vielä viime minuutilla päättänyt vaihtaa vaatteet hikoilun takia, ja lompsan unohtanut vaihtaa vanhoista housuista uusiin. Ja jännityksen takia myös kädet tutisi niin, että kebabitkin lensi (tässä vaiheessa oli kuulemma jo niin nolona siitä lompakon unohtumisesta, että jännitti vielä enemmän).

Mun mielestä tollasilla asioilla ei ole mitään merkitystä, eikä muutenkaan sillä, miten ne treffit muuten menevät, ainoa mikä merkkaa on se, klillaako luonteet yhteen vai eil.

[/quote]

No vittu kun olet ymmärtäväinen ja upea nainen. Sulla nyt ei osunut valehteleva mulkku treffikumppaniksi, vai... Oletko itse kuinka idiootti?

Vierailija
37/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta 175cm nainen kyllä huomaa (ja nolostuu) jos mies onkin 168cm.

Tiedä mikä näitä hukkapätkiä eteeni tuo!

Vierailija
38/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet valehtelevat myös tyttöystävä/vaimo-jutut. Pitäisi ottaa varmaan kehuna, mutta en itse halua valehtelevaa miestä vakavampaan suhteeseen. 

Vierailija
39/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

OOksä ihan terve?

Vierailija
40/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noihin valehteluihin voi mikään muu olla syynä, kun että miehellä on ainoastaan pillu tai väliaikainen suhde mielessä. Itse en oikein ole kykenevä valehteluun, niin en moista harrasta vaikka olisikin pelkkä paneminen mielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi