Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimia naiskaverin ja miehen kanssa tämän jälkeen?

Ap
06.08.2020 |

Olen ollut kaveri tämän naisen kanssa kahdeksan vuotta. Ollut hyvät välit ilman draamoja ennen tätä. Tallinnan reissulla oltiin isolla porukalla. Reissun päätteeksi mieheni käveli käsi kädessä kanssani laivaterminaalilla ja huikkasi heittona naispuoliselle kaverilleni että hänellä on iso muna. Pari päivää myöhemmin mieheni sanoi että kyseinen nainen on 9 1/2 ja minä kohtalainen arvosanoilta ulkoisesti. Muita reissussa olleita ei numeroarvioinut eikä hajua miksi noin meistäkään teki. Myöhemmin naispuolinen kaveri väitti mieheni pettävän minua muiden naisten kanssa ja kyseli mieheni miehuudesta. Kerroin tämän miehelleni joka kiisti jyrkästi pettämisen ja sanoi haluavansa myös kuulla naiskaveriltani mistä perättömät väitteet tulevat. Soitin siis kaverille mieheni kanssa yhteispuhelun ja kysyttyä vastasi vaan nopeasti että "parempi ettei olla enää kavereita". Lopettiko kaveruuden jäätyä valheesta kiinni? Hän ei suostu enää selvittämään asiaa saati puhua lainkaan, katkaisi välit musta-valko-tyylillä. Puolisoni ei ole koskaan pettänyt ja on lojaali vaikka mautonta läppää kaveriporukassa välillä heittääkin. Pitäisikö antaa asian vain olla? Ollaan yli kolmekymppisinä eikä enää mitään teinejä

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törppö mies sulla. Ilmeisesti on ehdotellut tälle naiselle jotain.

Vierailija
2/34 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla helmi siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyydyt ap tuohon mieheen, ok. Your choice.

Vierailija
4/34 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo kuulostaa siltä, että miehesi on pettänyt sinua juuri tuon naisen kanssa.

Kaverisi vastaus kuulosti siltä, että ei halunnut paljastaa miestä, jos ei sitä itse aio tehdä. Helpompi laittaa välit poikki.

Vierailija
5/34 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä näkymin kaveruus naisen kanssa ohi. Mieheni haukkuu sitä lyttyyn myös. En ole eroamassa enkä usko että pettämistä tekisi

-ap

Vierailija
6/34 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo kuulostaa siltä, että miehesi on pettänyt sinua juuri tuon naisen kanssa.

Kaverisi vastaus kuulosti siltä, että ei halunnut paljastaa miestä, jos ei sitä itse aio tehdä. Helpompi laittaa välit poikki.

Ei kai se mies pettänyt ole sen kanssa jos kerta nainen kysellyt vehkeestä. Tuskin kyselisi jos nähnyt sen livenä

Vierailija
7/34 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tyydyt ap tuohon mieheen, ok. Your choice.

Ennemmin taitaa olla niin päin että mies tyytyy minuun jos kerta olen kohtalainen

-ap

Vierailija
8/34 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen aikuinen mies karjuu jollekin yleisessä paikassa omaavansa ison munan? Aika helkkarin kauhea moukka. Onnittelut ap! :DDD

Vierailija
9/34 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien miesten kanssa te suostutte olemaan :D

Vierailija
10/34 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä näkymin kaveruus naisen kanssa ohi. Mieheni haukkuu sitä lyttyyn myös. En ole eroamassa enkä usko että pettämistä tekisi

-ap

Näin. Sun miehes on siis lipevä juntti, joka huutelee mauttomuuksia ja häiritsee naisia. Voi olla että tätä kaveriaskin toistuvasti, et vaan ole tiennyt siitä. Varmaan vongannut p siltä. Kaverisi on kyllästynyt eikä halunnut alkaa draamailemaan kanssanne. Tietenkin juntti mies nyt haukkuu sitä, ettei totuus selviä. Ja sinä uskot häntä. Et ole ansainnut kaveriasi, joten onneksi hän pääsi teistä eroon.

Vierailija
11/34 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso muna ei ole hyvä asia, sattuu ihan saakelisti

Vierailija
12/34 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten iso muna miehelläsi sitten oikeasti on, pituus/paksuus?

Vierailija
13/34 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaa se ystäväs kahdestaan ja kysy siltä mistä kiikastaa. Kuulostaa siltä, että miehes on pelotellut sitä tai jotain.

Vierailija
14/34 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä, mutta ap ei nähtävästi halua uskoa.

Yleensä pettämisestä tietää viimeisenä juuri puoliso, olen pahoillani.

Vierailija
15/34 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten iso muna miehelläsi sitten oikeasti on, pituus/paksuus?

En mittaile mutta kaikin puolin keskivertoa kookkaampi

-ap

Vierailija
16/34 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaa se ystäväs kahdestaan ja kysy siltä mistä kiikastaa. Kuulostaa siltä, että miehes on pelotellut sitä tai jotain.

Hän ei suostu enää näkemään tai puhumaan minulle, ei edes tekstaamaan

-ap

Vierailija
17/34 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Näin. Sun miehes on siis lipevä juntti, joka huutelee mauttomuuksia ja häiritsee naisia. Voi olla että tätä kaveriaskin toistuvasti, et vaan ole tiennyt siitä. Varmaan vongannut p siltä. Kaverisi on kyllästynyt eikä halunnut alkaa draamailemaan kanssanne. Tietenkin juntti mies nyt haukkuu sitä, ettei totuus selviä. Ja sinä uskot häntä. Et ole ansainnut kaveriasi, joten onneksi hän pääsi teistä eroon.

Tämä nainen tahollaan suhteessa eikä sinkku

-ap

Vierailija
18/34 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Tämä nainen tahollaan suhteessa eikä sinkku

-ap

Mitä tekemistä tuolla on kirjoittamani kanssa?

Vierailija
19/34 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua mitä kaksoisveetee-elämää jälleen kerran.

Vierailija
20/34 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pettänyt, mutta taitaa olla aika öykkäri ja uhkailija. Kaveri ei halua mitään sotaa vaan perääntyy. Huomaat kyllä itse aikanaan mikä miehesi on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän