En aio ostaa yhden yhtä maskia.
En rupea moisiin tuhlaamaan. Jos ilmaseksi jaetaan niin julkisissa voin käyttää mutta muuten en rupea! En kaupassa tms asioidessa. Hysteerikot pitäkööt rättejä suupielessä jos haluavat...
Kommentit (44)
En minäkään osta yhden ainoata maskia.
Minä tilaan ulkomailta, jos sattuu että joskus käytän julkisia, tosin sen verran vähän käytän vaikka Helsingin keskustassa asun, enkä edes ruuhka-aikaan/ruuhkasuuntaan, joten tuskinpa muistan laittaa silloinkaan päälle. Mutta varuilta hankin.
Toivon, että kunnioitat kumminkin niitä ketkä sitä maskia haluaa käyttää etkä mulkoile, naljaile tai muuten vaan vttuile heille.
Pysykää sitten kotonanne likaiset saastuttajat.
Vierailija kirjoitti:
Minä tilaan ulkomailta, jos sattuu että joskus käytän julkisia, tosin sen verran vähän käytän vaikka Helsingin keskustassa asun, enkä edes ruuhka-aikaan/ruuhkasuuntaan, joten tuskinpa muistan laittaa silloinkaan päälle. Mutta varuilta hankin.
Toivon, että kunnioitat kumminkin niitä ketkä sitä maskia haluaa käyttää etkä mulkoile, naljaile tai muuten vaan vttuile heille.
En naljaile. Sen lupaan! Vähän ehkä katselen nenänvartta pitkin mutta en muuta.
Vierailija kirjoitti:
Pysykää sitten kotonanne likaiset saastuttajat.
En ole likainen, enkä aio lukkiutua kotiin.
En mäkään. Olen töissä asiakaspalvelussa ja niin kauan kuin työnantaja nihkeilee maskien käytöstä, niin antaa olla.
Syksy tulee ja ilmat viilenee. Tulee muutenkin laitettua huivi kaulaan. Sen voi nostaa naamalle, jos bussiin tai kauppaan ei pääse ilman maskia.
Miksi pitää täällä ilmoittaa, olkaa ilman maskeja.
Tähän tama yhtään senttiä en meinaa omia rahojani kuolalappu pelleilyyn laittaa.
Rättien valmistajat on vaan kusessa kun ei olekkaan ollut kysyntää ja varastot täynnä niitä, niin tämä hömpötys keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää täällä ilmoittaa, olkaa ilman maskeja.
Täällä nyt ilmoitellaan paljon hölmömpiäkin juttuja.
Ettehän te mitään maskeja tarvitse kotona möllöttäessä. Lähimarketista kerran viikossa voi kaljaa ja hernekeittoa hakea, huivi naamallakin. Muuallahan teidän syrjäytyneiden ei tarvitse liikkua. Pysyt siellä kotona, niinkuin tähänkin saakka.
Eihän ne maksa paljon mitään. Jos ei halua käyttää, niin sit voi olla kotona.
Tuskinpa minäkään tulen käyttämään.
Muutoin olen kyllä varovainen.
Kertoo paljon ihmisen ajattelukyvystä tällainen mielipide.
Mä ostin yhden, jonka voin sit laittaa, jos on pakko.
Tällaisten kavereitten takia tulee maskipakko lopulta. :)
Ok