Mikä Facebookissa ärsyttää?
Kertokaa kokemuksia, mikä
Facebookissa ja instagramissa ärsyttää?
Käytättekö niitä tai oletteko lopettaneet käytön ja millaisia vaikutuksia sillä oli hyvinvoinnille?
Kommentit (6)
Se ärsyttää, että se on puolisolle koko elämä. Ei siinä jää tilaa vaimolle tai perheelle. Itse hän ei sitä koe ongelmana, mutta minulle se on iso ongelma. Olen kuin yh-äiti, jolla ei oo edes niitä vapaa viikonloppuja.
Mennyt ihan mainoskanavaksi ja en jaksa seurata sitä tulvaa, kun ei erota mikä on aito postaus ja mikä joku mainos tai uutinen. Adios. Instan pidin kun siellä on pari kiinnostavaa järjestöä jota seuraan.
En ole ikinä ollut Instagramissa. Facebookissa jaksoin olla epäsäännöllisesti pari vuotta, mutta sitten lopetin kun en ollut kiinnostunut.
inhoan noita mainoksia, mutta ei se mun elämänlaatuun vaikuta, käyn harvoin enää, pitänee lopettaa koko juttu, instan pidän
Ei mikään ärsytä. Facebookin käyn katsomassa kerran viikossa ja Instan kerran kuukaudessa. Käyn katsomassa mitä tutuille kuuluu.
Tänään lopetin facebookin. Laitoin fonectaan puhelin-ja osoitetiedot, jos joku haluaa tavoitella.
Tuntui vapauttavalta . Ig jäi, sinne laitan silloin tällöin valokuvia, Suosittelen.