Pahimmanmakuisinta viinaa kun olet juonut?
Kommentit (106)
Herba päihitti kaikki yllä mainitut ihan 6-0.
Unkarilainen palinka. Ja viskit kaikki.
-Joku konjakki, en muista merkkiä. Kuin kynsilakanpoistopainetta olisi juonut.
-Pontikka
-minttusuklaa-viini tms
Tequila. Tosin liittyy siihen, että tuli nuorempana baarissa kiskottua liikaa.
Lakkalikööri tulee uusintaotteluun jo ennen kuin sen saa nielaistua alas.
Intialainen olut , ja en ole ainoa
Isäni toi aikanaan minulle tuliaisiksi Meksikosta teguilaa. Kun kerroin tästä kaverille, hän sanoi: En tiennytkään, että sinulla on noin huonot välit isäsi kanssa.
Muita maistelemiani pahanmakuisia juomia ovat Kiinalainen käärmeviinaa ja Virun Kankee. Prosentteja molemmissa on kyllä riittävästi. Ohoh, unkarilainen palinka oli unohtua!
Kun olen juonut?
Millä alueella puhutaan suomea otsikon tavalla?
Joko Pernod tai Campari. Myös vermutit ovat kamalia.
Brasilialainen viina nimeltä Pitu. Yök.
Campari myöskään mene alas minulla.
Työkaverit haukkuivat muistaakseni Dry vodkaa myös aika kamalaksi, mutta itse en ole kokeillut.
Aperita. Sitä ei enää ole Alkon valikoimissa, mutta kamalaa se oli...!
Saksalaista kirsikkaviinaa on myös hyvää.
Omat pahimmat kokemukseni ovat turkkilainen raki, italiailainen grappa ja unkarilainen luumuviina. Nää oli kaikki halpoja surkeita pontikoita. Voihan niitä olla hyviäkin.
No myönnettäköön, yksi oma tekemä pontikka oli kyllä aivan kaameata. Vahvaa jyllä, kun kahteen kertaan huolella tislasin. Mutta jotain meni pieleen. Muut erät oli paljon parempia, vaikka samalla lailla tein rankin ja tislauksen. Jäi toi satsi iteltä juomatta, mutta juopommat kaverit ilostuivat kun vein heille. Joivat kaikki kuus pulloa ja saivat karmean jysärin. Hyvä että selvisivät hengissä ja minä ilman linnareissua.
Fernet Branca on kyllä kaameinta kuraa mitä olen maistanut.
Eräs sukulainen teki itse kotiviiniä, mitään niin pahaa en ole ikinä maistanut.
Tampereen tenupiireissä juotiin 80 luvulla pontikkavehkeitten läpi tislattua lasinpesunestettä.
Oltiin kerran kapakassa omien litkujen kanssa ja lanttailtiin niitä oluen sekaan.
Käväisin kustaalla ja takaisin tullessani huomasin koko kapakan haisevan sille moskalle.
Ihme etteivät tarjoilijat puuttuneet asiaan :-)
Joku haukkui Aperitaa, tuota mainiota spugejuomaa, joka oli melkein yhtä hyvää kuin asemapäällikkö, punapää eli Nordforsin pöytäviini.
Tuli juotua niitä aineita sammioittain nuoruudessa.
Kaikista pahinta myrkkyä mitä en pystynyt juomaan oli 80 volttinen Stroh.
Vierailija kirjoitti:
Brasilialainen viina nimeltä Pitu. Yök.
Campari myöskään mene alas minulla.
Työkaverit haukkuivat muistaakseni Dry vodkaa myös aika kamalaksi, mutta itse en ole kokeillut.
Dry vodkan maku nyt ei hirveästi eroa muiden kirkkaiden mausta. Pistävää ja pirtumaista. Ei hyvää, mutta kyllä sitä ennen juo kuin noita perinteisiä huonoista aineista kehnoilla laitteilla tislattuja paloviinoja, jollainen löytyy joka kannallisuudelta. Suomessa se on huono pontikka, jossain riisiviina, rommi, ouzo, grappa, raki ja ties mikä kaktusviina. Niiden makua ei mikään lantrinki tai mauste häivytä. Dry vodka on eri sarjaa. Teollinen vodka.
Ei mitään järkyttäviä kokemuksia sinänsä, mutta kun luulin pitäväni punssista niin ostin ruotsalaista lippupunssia (Flaggpunch tai jotain siihen suuntaan)... Ihan hirveää. Ei punssin kuulu maistua tuolta mutta ei valtionkaupassa ollut mitään muuta merkkiä tarjolla. Yöäk.
Jägermaister. Unicumit, Becherovkat ja Fernetit menee heittämällä alas, mutta Jekku on juomakelvotonta!
Mun kokemukset on varsin suppeat, mutta gini on aina ihan hirveää. Siitä kitkerästä mausta tulee ihan mieleen se liuos mitä (ainakin ennen lapsena) laitettiin kynsiin ettei niitä tulisi pureskeltua 🤮