Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kukaan ei huoli 47v naista

Vierailija
06.08.2020 |

Tuntuu että kaikki miehet haluavat paljon nuoremman naisen. Itse en kuitenkaan mitään kovin vanhaa esim 60v miestä halua. Mistä siis mies?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä tuon ikäisenä miestä haet? Jos et ole vielä sitä löytänyt, ei se tapahdu nytkään. Elä itsellistä elämää.

Vierailija
2/39 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nainen ei puhu naisista tai itsestään näin

Taas yksi vinkuvonkuikäketju

Vierailija
4/39 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä tuon ikäisenä miestä haet? Jos et ole vielä sitä löytänyt, ei se tapahdu nytkään. Elä itsellistä elämää.

On toki miehiä ollut.

Vierailija
5/39 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 vuotias Pappa voi rauhassa haaveilla nuoremmista naisista, kun ei häntä huoli edes hänestä vanhemmat naiset

Vierailija
6/39 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta. Esim. Gambiasta tai Turkista. Harmi ettei nyt pääse matkustamaan.

Vierailija
7/39 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua ulkomaalaista miestä.

Vierailija
8/39 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

S24 on pullollaan sinun ikäisiä miehiä, jotka etsivät naisia. Miehiä on siellä suhteessa naisiin noin 10 miestä/ yksi nainen. Kun näistä rankkaat pois nuoria etsivät, jurpot, hörhöt ja juntit, niin siltikin jäljelle jää paljon miehiä. Eikun sinne vaklaamaan parhaat päältä

Vierailija
9/39 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut haluaisi liiankin moni. Oma mies, ystävän mies, kaupan myyjät, satunnaiset ohikulkijat, ravintoiden miesväki...ikähaarukasta 25-65v.

Enkä mä halua enää ketään. Libido menetetty vaikka ulkonäkö onkin säilynyt nähtävästi vähintäänkin kiitettävästi. Haluaisin vaan erakoitua ja asua itseksekseni...

T.48v

Vierailija
10/39 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä huolii, älä luovuta! Siis jos sulle kelpaa itsesi ikäiset, jos pitää olla parikymppinen, tilanne voi olla toinen.

Vierailija
11/39 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmen alkaisi parisuhteeseen sellaisen kanssa, joka vain huolii hänet? Minä suostun vain sellaisen kanssa, joka oikeasti haluaa juuri minut.

Vierailija
12/39 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas jonkun papan aloittama PROVO!! Itsellä tulee miehiä ovista ja ikkunoista.

Vierailija
13/39 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma, että aika moni. Omassa tuttavapiirissä tuonikäisillä naisilla on kaikilla miehet. Ja jos jollakin ei ole, se on ehdottomasti sen naisen oma valinta.

Vierailija
14/39 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai miehet haluaa itseään nuoremman naisen, mutta eivät saa. Tilastot sen jo kertovat

Nämä itseään nuorempaa etsivät ovat niitä huonoimpia vaihtoehtoja aekä persoonastaan että ulkonäöltään, eli skippaat vaan pois , niin ei tarvitse huonoihin aikaa käyttää

Vierailija
15/39 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmen alkaisi parisuhteeseen sellaisen kanssa, joka vain huolii hänet? Minä suostun vain sellaisen kanssa, joka oikeasti haluaa juuri minut.

No minulla kyllä ensisijainen valintakriteerit on se, että itse olen kiinnostunut jostakin. Jos toinen ei ole, sitten olen yksin.

Vierailija
16/39 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua ulkomaalaista miestä.

Ei näissä hommissa ehkä kannata katsoa ihmisen kansalaisuutta. Ole avoin ja anna rakkaudella mahdollisuus. Voi olla että tuntuu niin hyvältä, että mieli muuttuu. 

Vierailija
17/39 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 49 v minulla olisi enemmän menekkiä kuin nuorena ja ihan oman ikäisissä miehissä. En tiedä, mistä kohtuu. Ehkä siitä, että miehistäkin on tullut tohkeampia flirttailijoita iän myötä. Viimeksi olisi voinut tulla treffit Motonetissä tapaamani hyvännäköisen miehen kanssa, kun satuin liikkumaan ilman sormusta. Tapasin nykyisen aviomieheni 43 v ikäisenä. Olen toki itsekin rojkeamoi katsomaan miehiä silmiin ja hymyilemään nykyään, nuorena olin hirveän ujo. Eli opettele flirttaamaan ap.

Vierailija
18/39 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika! Oletko ap noin miehenkipeä, että puhut itsestäsi noin. Kaikille naisille kyllä ottajia riittää, asia erikseen, että huolitko sinä. Eikä kannata huolia ketä vaan.

Vierailija
19/39 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli nuorempi, mutta vaihtoi takasin vanhempaan. Ei se nuori ulkokuori kauaa viehättänyt järkevää miestä.

Vierailija
20/39 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt 49 v minulla olisi enemmän menekkiä kuin nuorena ja ihan oman ikäisissä miehissä. En tiedä, mistä kohtuu. Ehkä siitä, että miehistäkin on tullut tohkeampia flirttailijoita iän myötä. Viimeksi olisi voinut tulla treffit Motonetissä tapaamani hyvännäköisen miehen kanssa, kun satuin liikkumaan ilman sormusta. Tapasin nykyisen aviomieheni 43 v ikäisenä. Olen toki itsekin rojkeamoi katsomaan miehiä silmiin ja hymyilemään nykyään, nuorena olin hirveän ujo. Eli opettele flirttaamaan ap.

En saa viestistä mitään selvää.