Tankkasin 200km ajomatkan sähköt kauppareissulla - ilmaiseksi
Kävin cittarissa kaupassa ja samalla reissulla kuntosalilla. Autoon latasin 200km ajoihin tarvittavan määrän sähköä. Vkl mökkireissu onkin nyt ilmainen.
Kommentit (43)
Onko täällä joku viha-rakkaus-suhde sähköautoihin? Omituisia kommentteja, puolin ja toisin.
Minä tilasin pari kk sitten sähkö-Minin Maximise-paketilla (eli kaikilla saatavilla olevilla herkuilla). Tuskin maltan odottaa että saan ihanan persoonallisen, kätevän kaupunkiautoni käyttööni.
Pidemmät reissut ajetaan BMW 535 dieselillä tai 650i cabriolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun autoni maksoi 400 euroa muutama vuosi sitten, kun sen ostin. Se oli vanha bensasyöppö jo silloin, mutta erittäin hyvin huollettu, enkä minä ole joutunut vielä kertaakaan korjauttamaan sitä.
Paljonko sinun autosi maksoi? Lasketaanko, kumman autoilu käy halvemmaksi?
Itse en lasten enkä edes anopin kuljettamiseen käyttäisi mitään 400 euron kippoa. En ole missään muussakaan asiassa kaatopaikkaa edeltävä viimeinen loppukäyttäjä. Jonkun on kuitenkin ostettava autot uutena, että ne sitten 10-15 vuoden kuluessa päätyy käyttäjäketjun viimeisenä jollekin eräjormalle ennen paaliin menoa.
Vai sillä tavalla. Minä en ole valinnut elämääni lapsia tai anoppia, joten minun ei tarvitse perustella autovalintaani sellaisella tekosyyllä. Olen ajanut kyllä kaikenlaisilla autoilla 80-luvulta lähtien ilman yhtään kolaria tai sakkoa, eikä tätä kohta museoikäistä peliäkään ole kukaan vielä kolhinut. Kiposta emme voi puhua, koska tämä on nykyisiinkin autoihin verrattuna iso ja etenkin isomoottorinen.
Ne autot, jotka sinä lähetät paaliin kymmenen vuoden vanhoina, eivät kelpaisi minulle edes uusina. Minä pidän bensan tuoksusta ja vanhoista autoista, joissa on luonnetta. Minusta on mukava tunnistaa oma autoni parkkipaikalta muutenkin kuin rekisterinumeron perusteella. ;)
Täytyy kyllä kysyä vielä, miten kurja kuski sinä olet, kun riepottelet autosi paalikuntoon jo ennen teini-ikää. Onko vika asenteissa vai taidoissa? Taitaa olla sekä että.
No jos tuolla tavalla lasketaan, niin jättämällä Tesla ostamatta, niin sain sadantonnin ilmaisen edun liikkumiseen bensa-autolla.