Ei rahaa ruokaan loppukuulle, mitä voin tehdä näistä aineksista?
Nyt kävi näin. En taida pärjätä tosin.. Tai no pulloja on, niistä tulee ehkä 10e. Lisäksi on nämä:
4 perunaa
Peston jämät
Tomaattimurska
1,5 kg vehnäjauhoja
1 kg grahamjauhoja
1,5 pkt kaurahiutaleita
Puoli paketillista soijarouhetta
Paketti vihreitä linssejä
6 kananmunaa
Leivinjauhe, mausteita, kasvisliemikuutioita, soijakastike
6 sipulia
Paketillinen voita
7 porkkanaa
500g pastaa
Puoli paketillista muroja
400g jauhelihaa
200g siemensekoitusta
Pakkasessa wok-vihanneksia. Juu, leipää aion ainakin tehdä, pitää vain hiivaa ostaa.
Kommentit (27)
Kl kirjoitti:
Kiitos että pelastit lemmikkisi hengen! ❤ Jos sinulla on ylipainoa niin ehdotan tiukkaa ketogeenista dieettiä. Nälkä häviää parin päivän päästä, ruokaa menee vain vähän ja paino putoaa nopeasti. Kuukauden aikana ei ehdi juuri tulla vitamiinipuutoksia, mutta jos on pillereitä niin käytä toki. Keho polttelee omia rasvoja pois ja olo on parempi kuin koskaan. Olen tiputtanut nyt 10 kg ja jatkan vielä. Kilolla juustoa, paketilla merwurstia ja voi paketilla pääset pitkälle. Voita tai muuta rasvaa pitää syödä, että omat rasvat palaa ja voimia riittää. Itse vetäisen juustohöylällä siivun voita juusuon ja metukan väliin, ja energiaa riittää. Rasva alkaa nopeasti maistua hyvältä. Kahvin sekaan vaan täyskermaa. Youtubesta saa paljon vinkkejä ja vertaistukea. Tsemppiä!
Lisäys vielä, että hiilareiden syöminen vain lisää nälkää. Testaa niin huomaat itse.
Helle - kerää pulloja
Käy leipäjonoissa
Kerää mustikoita/sieniä ja myy. Kaupan seinään myydään lappu
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä koiralle on tehty jos lasku tonnin?
Silmätulehduksen hoito eläinlääkärissä maksaa jo yli 80€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisit venyttänyt laskua ja säästänyt ensi kuuhun asti. Ensin terveys, sitten laskut.
Olisin kysynyt eläinlääkäriltä mahdollisuutta maksaa lasku kahdessa erässä. Vaikka keksittyhän tuo eläinlääkärijuttu on.
Tai mahdollisesti maksanut ell luottokortilla. Itse hankin nuorena luottokortin ihan vain koiraa varten, olin pienituloinen siivoja ja mitään rahaa ei jäänyt säästöön. Luottokortti toi turvaa ja sain tarpeen tullen maksettua yllättävät menot sillä, laskun jaoin muutamalle kuukaudelle niin kaikesta selvisi.
Hyviä vinkkejä jo tullut. Lisäksi tilaisin laskulla matsmartista tai muusta hävikkiruokakaupasta ruokaa jos noilla ei pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä käärmeenpureman hoito maksaa 700e.