Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit tilanteessani? Outo mieskuvio!

Vierailija
06.08.2020 |

Eli työpaikallani on kesätöissä eräs miespuolinen henkilö, joka tekee siellä samoja hommia kuin minäkin ja olemme tutustuneet heinäkuun aikana vähän paremmin. Kahdestaan ollessamme ollaan juteltu kaikenlaista jos ollaan satuttu olemaan samassa vuorossa ja olen huomannut että hän on ollut kiinnostunut minusta ja hän kertoikin myöhemmin että on ihastunut. Itse myös ihastuin häneen aika pahasti. Ollaan myös viestitelty päivittäin jotain. Lauantaina näimme hetken mielijohteesta kun molemmat olimme viihteellä. Hän tuli luokseni ja joimme alkoholia aika reilustikin... Oli tosi kivaa ja seuraavana aamunakaan hän ei lähtenyt heti herättyämme kotiin, ja muutenkaan ei ollut mitään huonoja merkkejä ilmassa. Ja huom, ei harrastettu seksiä eikä tilanne ollut menossa siihen suuntaan missään vaiheessa. Vielä ovella lähtiessääkin hän pussaili minua oma-aloitteisesti.

No sitten sen jälkeen hänestä ei ole enää kuulunut mitään. Lähetin neutraalin viestin johon hän vastasi monen tunnin päästä erittäin lyhyesti. Aiemmin hän on vastannut viesteihin aina heti. Töissä olemme nähneet ja siellä selvästi molemmat vältellään toisiamme. Minä välttelen häntä koska pelkään että häntä ahdistaa eikä halua olla seurassani. Kerran oltiin samassa tilassa kahdestaan jonkun aikaa eikä puhuttu sanaakaan, oli kiusallista. Hän kuitenkin vastaa normaalisti jos töissä kysyn jotain pakollisia työjuttuja. Minua vaivaa miksi hän ei ole enää ottanut yhteyttä. Pelkään että olen humalassa ollut jotenkin todella ärsyttävä ja hänen kaikki tunteensa minua kohtaan ovat sammuneet sen vuoksi. Luulisi tosin että siinä tapauksessa hän ei olisi jäänyt yöksi tai olisi edes aamulla ollut välinpitämätön ja lähtenyt äkkiä kotiin päin. Kunpa emme olisi nähneet silloin lauantaina niin kaikki olisi varmaan vielä hyvin, harmittaa niin kovasti kun kaikki vaikutti niin lupaavalta. Olemme samassa vuorossa vielä viikon ja sen jälkeen nähdään vain nopeasti vuoronvaihdossa. Tämän kuun jälkeen hän muuttaa takaisin opiskelupaikkakunnalle eikä nähdä välttämättä enää ikinä.

Pitäisikö kysyä häneltä suoraan että mikä tuli? Ja pitäisikö kysyä töissä vai viestillä? Pelkään ettei hän vastaa mitään mutta sekin kertoo tarpeeksi. Ilmiselväähän se on ettei häntä kiinnosta yhtäkkiä enää pätkääkään, mutta harmittaa vaan ihan uskomattomasti ja olisi vaikeaa antaa asian vain olla. En oikein saa untakaan kun mietin tätä asiaa jatkuvasti, tuntuu tosi pahalta kun kerkesin häneen jo ihastumaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei olisi varattu?

Vierailija
2/12 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä hävettää, kun on ollut niin humalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varattu ja olin itse muistaakseni enemmän humalassa kuin hän. Ap

Vierailija
4/12 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kysy. Muuten jää häiritsemään sua. Eihän siitä haittaakaan voi olla?

Vierailija
5/12 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo miekkoskuvio XDDDDDDD Tuossa ole mitään kuviota. Lue minun juttujani, jos haluat kuvioita nähdä.

Vierailija
6/12 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasi että olet kamala kalkkuna. 

Vierailija
7/12 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ja kerro meille miten kävi

Vierailija
8/12 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei halua suhdetta, koska lähtee pian pois paikkakunnalta.

Vierailija
9/12 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millainen mies on ja minkä ikäisiä ootte, ilmeisesti aika nuoria? Jos hän on normaalisti sosiaalinen ja suorapuheinen niin aika outoa mutta mikäli hän on ujompi tai kokematon niin varmaan vaan nolottaa tai on pelästynyt jutun etenemistä. Tuskin olet mitään tehnyt jos hän kuitenkin ollut sulle mukava eikä vaikuta suuttuneelta :)

Vierailija
10/12 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori mies halusi piparia ja sitä ei sitten saanut. Häipyy kohta takaisin opintojen pariin, eikä välttämättä ole kiinnostunut romanttisesti. Goodbye. Tai sitten on hieman ujo ja epävarma ja orientoituu taas opintojen pariin, turvalliseen ympäristöön. Kuten 9 jo ehti kirjoittaakin.

Vierailija
11/12 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu millainen mies on ja minkä ikäisiä ootte, ilmeisesti aika nuoria? Jos hän on normaalisti sosiaalinen ja suorapuheinen niin aika outoa mutta mikäli hän on ujompi tai kokematon niin varmaan vaan nolottaa tai on pelästynyt jutun etenemistä. Tuskin olet mitään tehnyt jos hän kuitenkin ollut sulle mukava eikä vaikuta suuttuneelta :)

Ollaan vähän päälle parikymppisiä ja hän on tosiaan melko ujo ja hiljainen eikä kuulemma ikinä ole seurustellut. Ap

Vierailija
12/12 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan vähän päälle parikymppisiä ja hän on tosiaan melko ujo ja hiljainen eikä kuulemma ikinä ole seurustellut. Ap

No niin, no se varmaan pelästy jos tilanne eteni nopeesti eikä oo tottunut. Ootte kyllä tosi nuoria ja ton ikäset jätkät on usein vielä ihan lapsia eli voi olla ettei se vaan sit ollukaan valmis mihinkään ja haluaa vaan olla itekseen, tai sillä meni pupu pöksyyn ja miettii tällä hetkellä ihan samaa kuin sä. Kysymään vaan, jos se sitä säikähtää niin se on sen ongelma ja löydät varmasti aikuisemmankin miehen jossain vaiheessa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan