Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jee, ostin karkkien siasta proteiinirahan

Vierailija
23.07.2013 |

Teki mieli kauheena karkkia ja lähin jo kaupasta hakemaan. Sitten tulin karkkihyllyllä toisiin ajatuksiin ja kävin hakemassa proteiinirahan jonka söin telkkaria kattoessa. :) Aika hyviä nuo pro feel proteiinirahat. ootteko maistanu? :)

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno provo, ap! Onnittelut!  Av ihan sekaisin... :-D

Vierailija
42/62 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 21:03"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 20:44"]

Sinä ostit proteiinirahkaa karkin sijaan. Taivutit sanat väärin: se on siis rahka - rahkaa ja sijaan eikä suinkaan raha - rahaa ja sika - siasta. 

Sinun oikeinkirjoitustaidoistasi ihmiset ovat käärmeissään. Ja niin taidan muuten olla minäkin. 

Sinänsä ihan hyvä, että pystyit vastustamaan karkinhimoasi. Minä syön mielelläni karkkien sijaan hedelmiä ja marjoja, joskus vihanneksetkin käyvät. 

[/quote]

No himpskatti... Ostin karkin tilalla proteiinirahkaa, jos siitä paremmin ymmärrätte. >:( Äskön oli hyvä mieli kun voitin kiusauksen mutta huomaa taas että ei olisi kannattanut tulla tänne palstalle kun tulee vain vittuilua osaksi. nyt kyllä lähen laittamaan lapsia yö puulle ja ite kahtomaan vielä telsua. hiiteen meen tältä palstalta. >:(

[/quote]

Ostit siis karkin sijasta proteiinirahkaa. Etkä tilalla, kuten kirjoitit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

29 jatkaa

Niin minullekin tuli mieleen että on joku uusi tuote kuin proteiiniraha joka siis karkkihyllyssä. Joku karppijuttu tms. enkä siksi edes alkuun edes kyseenalaistanut tätä sanaa :)

Vierailija
44/62 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis etenkin siksi luulin karppiherkuksi kun tekstissäkin oli sama sana.

Vierailija
45/62 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit karkkifanit vammailee

Vierailija
46/62 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille sattuu kirjoitusvirheitä, mutta tämä oli kyllä kieltämättä hauska otsikko. :D

Vierailija
47/62 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 22:43"]

Sinä ostit proteiinirahkaa karkin sijaan. Taivutit sanat väärin: se on siis rahka - rahkaa ja sijaan eikä suinkaan raha - rahaa ja sika - siasta. 

Sinun oikeinkirjoitustaidoistasi ihmiset ovat käärmeissään. Ja niin taidan muuten olla minäkin. 

Sinänsä ihan hyvä, että pystyit vastustamaan karkinhimoasi. Minä syön mielelläni karkkien sijaan hedelmiä ja marjoja, joskus vihanneksetkin käyvät. 

[/quote]

No himpskatti... Ostin karkin tilalla proteiinirahkaa, jos siitä paremmin ymmärrätte. >:( Äskön oli hyvä mieli kun voitin kiusauksen mutta huomaa taas että ei olisi kannattanut tulla tänne palstalle kun tulee vain vittuilua osaksi. nyt kyllä lähen laittamaan lapsia yö puulle ja ite kahtomaan vielä telsua. hiiteen meen tältä palstalta. >:(

[/quote]

Ostit siis karkin sijasta proteiinirahkaa. Etkä tilalla, kuten kirjoitit.

[/quote]Siasta tilallahan sitä karkkia tehdään. Kuinka tyhmiä on ketä ei ole kuullut siintä? Sitä liivatea siihen pannaan, ketä ei syö punaista lihaa ei voi syödä, ja ei lihota ne missä ei ole punasta lihaa.

Vierailija
48/62 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap, minä ainakin ymmärsin ihan täysin sun pointin, elä välitä näistä tynnörissä kasvaneista ketä v**uilee.

Vierailija
49/62 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

No mene mene ja avaa telsu.

.

Vierailija
50/62 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko taas palstailijoiden sisälukutaidossa vikaa?

Mä luulin sekunnin sadasosan, että luin itse väärin proteiiinirahkan rahana, eli tajusin kyllä välittömästi, että puhutaan rahkasta.

Vierailija
51/62 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2013 klo 01:06"]

Oisko taas palstailijoiden sisälukutaidossa vikaa?

Mä luulin sekunnin sadasosan, että luin itse väärin proteiiinirahkan rahana, eli tajusin kyllä välittömästi, että puhutaan rahkasta.

[/quote]

Eli ostelet joka päivä siasta proteiinirahkan? On siis tuttukin asia, eikä aiheuta tankkaamista lukiessa? Okei! Tai ehkä olet niitä, jotka lukee tekstejä vähän hitaammin, mä yleensä luen nopeasti ja jos en saa heti selvää (harvoin näin huonosti edes av:llä) niin tuppaa vähän ärsyttämään... En jaksaisi tankata että mitä v**tua nyt taas on tarkoitettu.

Vierailija
52/62 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jos yhdessä otsikossa on 5 sanaa, ja kaksi niistä on karkkien sika ja kolmas proteiiniraha, niin en usko että ihmiset noin keskimäärin heti ymmärtää, mitä aloittaja haluaa sanoa... 

Vierailija
53/62 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 20:22"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 20:12"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 20:09"]

No hyvä!

[/quote]

Kiitos. parempi oma tunto nyt kun en ostanut karkkia. :)

[/quote] MISSÄ sä olet käynyt koulusi?

[/quote]

Hyvä kysymys! Haluan oikeasti minäkin tietää, kerropa samalla keskiarvo ja äidinkielen arvosana.

Vierailija
54/62 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle maistui hana vettä, mutta hieman teki kurkussa kipeetä.

Vierailija
55/62 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 20:22"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 20:12"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 20:09"]

No hyvä!

[/quote]

Kiitos. parempi oma tunto nyt kun en ostanut karkkia. :)

[/quote] MISSÄ sä olet käynyt koulusi?

[/quote]

Muita viestejä lukematta, ni veikkaan että Lempäälässä.

Vierailija
56/62 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 20:01"]

Teki mieli kauheena karkkia ja lähin jo kaupasta hakemaan. Sitten tulin karkkihyllyllä toisiin ajatuksiin ja kävin hakemassa proteiinirahan jonka söin telkkaria kattoessa. :) Aika hyviä nuo pro feel proteiinirahat. ootteko maistanu? :)

[/quote]

Meillä, kun nuo rahat olivat juuri tulleet, S-Market teki kunnon källin. Valion rahkavaahto on minun herkkua, mutta mansikkarahkaa en allergian takia pysty syömään, muu perhe syö sitä. Ihmettelin, kun hedelmärahkavaahtoa ei löytynyt ja he totesivat, että vähäisen menekin takia tilasivat tuota sen tilalle. Kokeilin ja tosiaan, voi sitä makua verrata johonkin rahaan, rahkalta se raejuustomössö ei maistunut. Eipä ole hedelmärahka tullut S-marketin valikoimaan takaisin vaikka toivoin, joten olen viimeaikoina ostanut rahkat K-kaupasta lisäten samalla sen käyttöä muutenkin.

Ihmettelen mitä karkkia olet syönyt, jos nuo rahat ajavat sen asian. Hampaillesi ei taida olla yhtään sen parempi... Jos välipaloja on tarkoitus välttää, onhan nuokin välipaloja, se hyvä maku vain puuttuu.

Vierailija
58/62 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sw karkkien sika on, josta ostit proteiinirahan? Olen varmaan tyhmä, mutta en olw kuullutkaan mokomasta possusta ja rahasta.

Vierailija
59/62 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2013 klo 04:21"]

[/quote]

Meillä, kun nuo rahat olivat juuri tulleet, S-Market teki kunnon källin. Valion rahkavaahto on minun herkkua, mutta mansikkarahkaa en allergian takia pysty syömään, muu perhe syö sitä. Ihmettelin, kun hedelmärahkavaahtoa ei löytynyt ja he totesivat, että vähäisen menekin takia tilasivat tuota sen tilalle. Kokeilin ja tosiaan, voi sitä makua verrata johonkin rahaan, rahkalta se raejuustomössö ei maistunut. Eipä ole hedelmärahka tullut S-marketin valikoimaan takaisin vaikka toivoin, joten olen viimeaikoina ostanut rahkat K-kaupasta lisäten samalla sen käyttöä muutenkin.

Ihmettelen mitä karkkia olet syönyt, jos nuo rahat ajavat sen asian. Hampaillesi ei taida olla yhtään sen parempi... Jos välipaloja on tarkoitus välttää, onhan nuokin välipaloja, se hyvä maku vain puuttuu.

[/quote]

Ei kaikissa proteiinirahkoissa ole raejuustoa. Minä ostan mieluiten niitä, joissa ei ole. Ne raejuustomössöt tosiaankin on kamalia! Eihän nuo maussa karkkia millään korvaa, mutta onhan se nyt huomattavasti terveellisempi välipala kuin karkki, joka on vaan pelkkää sokeria ja tyhjiä kaloreita. 

Vierailija
60/62 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 19:55"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2013 klo 04:21"]

[/quote]

[/quote]

Ei kaikissa proteiinirahkoissa ole raejuustoa. Minä ostan mieluiten niitä, joissa ei ole. Ne raejuustomössöt tosiaankin on kamalia! Eihän nuo maussa karkkia millään korvaa, mutta onhan se nyt huomattavasti terveellisempi välipala kuin karkki, joka on vaan pelkkää sokeria ja tyhjiä kaloreita. 

[/quote]

Kerran ostin vahingossa sellaisen proteiinirahkan, jossa oli raejuustoa. En siis tiennyt, ennen kuin avasin purkin ja säikähdin, että mitä helvatan kokkareista mössöä tämä on. Sitten katsoin purkkia tarkemmin. Raejuusto-versiot olivat kyllä aivan luokattoman pahoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi