Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jee, ostin karkkien siasta proteiinirahan

Vierailija
23.07.2013 |

Teki mieli kauheena karkkia ja lähin jo kaupasta hakemaan. Sitten tulin karkkihyllyllä toisiin ajatuksiin ja kävin hakemassa proteiinirahan jonka söin telkkaria kattoessa. :) Aika hyviä nuo pro feel proteiinirahat. ootteko maistanu? :)

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hyvä! :D

Vierailija
22/62 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön paljon karkkia ja osaan kirjoittaakin ihan kelvollisesti.

Vierailija
24/62 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
25/62 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 20:52"]

Aihe ei kiinnostanut minua pätkääkään; tulin vain katsomaan, kuinka moni vastanneista tarttui noihin kirjoitusvirheisiin. En vielä ole päättänyt, mitä mieltä tästäkin keskustelusta olisin. Huoh.

[/quote]

Helpompi olisi laskea, että kuinka moni EI tarttunut. :D

Vierailija
26/62 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyttävän moni ei tajua että provosta on kyse.

Ei kukaan ole niin tyhmä kun ap esittää olevansa.

Vierailija
27/62 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 20:44"]

Sinä ostit proteiinirahkaa karkin sijaan. Taivutit sanat väärin: se on siis rahka - rahkaa ja sijaan eikä suinkaan raha - rahaa ja sika - siasta. 

Sinun oikeinkirjoitustaidoistasi ihmiset ovat käärmeissään. Ja niin taidan muuten olla minäkin. 

Sinänsä ihan hyvä, että pystyit vastustamaan karkinhimoasi. Minä syön mielelläni karkkien sijaan hedelmiä ja marjoja, joskus vihanneksetkin käyvät. 

[/quote]

No himpskatti... Ostin karkin tilalla proteiinirahkaa, jos siitä paremmin ymmärrätte. >:( Äskön oli hyvä mieli kun voitin kiusauksen mutta huomaa taas että ei olisi kannattanut tulla tänne palstalle kun tulee vain vittuilua osaksi. nyt kyllä lähen laittamaan lapsia yö puulle ja ite kahtomaan vielä telsua. hiiteen meen tältä palstalta. >:(

Vierailija
28/62 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kestä näitä tosikoita:D eikai kukaan nyt vahingossa tuollaista otsikkoo kirjottais hei mamat..

Vierailija
29/62 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 13:09"]

[/quote]

Minä ainakin olen tavannut elävässä elämässäkin yhtä toivottomia tapauksia. Ja jos on vaikka lukihäiriö, ettei sanojen oikeinkirjoitus vaan onnistu. Silloin voi tämmöisellä keskustelupalstalla vaikuttaa tyhmemmältä kuin mitä oikeasti on.

Vierailija
30/62 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 13:09"]

[/quote]Ootko aatellu omalle kohalle jos ne vastaporvoilee? Kyllä av mammat jo kaikki ossaapi.

Vierailija
31/62 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteiiniraha on sellainen Suomen Rahapaja Oy:n painama juhlaraha, suuri valkokultainen kolikko. Se on painettu karppausbuumin päättymisen kunniaksi kaikille suloisille karppaajille. Juhlakolikon valkokultapohja symboloi maidon proteiineja. Maitohan on valkeaa.

Vierailija
32/62 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleehan näitä virheitä enämpi kun on kosketus näyttö, mulla ainakin. Alku peräiseen aiheeseen : mun lemppari on kerma rahka, rain bow siis s-kaupoista. Itse asiassa alkoi mieli teko ja kiirehin ennen sulku aikaa 21 mutta lähi s kaupasta oli taas kerma rahkat loppu :(

eli en oo sinua kerma rahkan himoitsia ! Rasva prosentti siinä on 10.

Vierailija
33/62 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

NO nyt aukes tuo otsikko ja asia kun joku mainitsi että raha tarkoittikin rahkaa. Sika jutun ymmärsin heti mutta raha jäi auki... mutta siis rahka on hyvää ja vielä kun laittaa esim. marjoja sen kanssa niin hyvää on.

Vierailija
34/62 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ymmärsin heti mitä tarkoitettiin, oli vaan niin hauska toi otsikko. Ei aina tarvi ottaa hernettä nenään, puolin ja toisin. Hymyilemään pisti koko juttu. Ja ihanaa että joku pystyy vastustamaan karkkien houkutusta :)

Vierailija
35/62 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juma mikä keskustelu...

Vierailija
36/62 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yksinkertaisen vaikutelman saa kirjoittajasta kun on noin paljon tökeröitä kirjoitusvirheitä.

Vierailija
37/62 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto mä olen nauranut tälle otsikolle niin että se oli pakko avata vihdoin. :D Aloituksessa kun ei ole päätä eikä häntää. Ap osti karkkien siasta (possusta) proteiinirahan (proteiininen kolikko tai ehkäpä seteli?) Joo, olen väsynyt.

Vierailija
38/62 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 20:05"]

Siis söit rahan? Kolikon vai setelin? Hyi yök.

[/quote]

C'moon, se oli PROTEIINIraha. Ei siis mikään tavisraha.

Vierailija
39/62 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vielä jatkaa että älä nyt ap suutu, mua ei ainakaan pienet kirjoitusvirheet normaalisti haittaa, mutta tällä kertaa en vaan ymmärtänyt otsikkoa vaan ihmettelin mitä ne proteiinirahat on.

Mulle tuli kuva että nyt on keksitty uusi tuote, kolikon muotoiset viinikumikarkin korvikkeet, jotka on tehty proteiinista! :D 

Vierailija
40/62 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen älykäs ja kirjoitan aina keskustelupalstoille ihan helkutin huonosti eikä kiinnosta oikolukea tai korjata. Minunkin teki tänään mieli karkkia, joten en mennyt kauppaan ollenkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä