colimflen- lääkkeestä kokemuksia?
Olemme yrittäneet vuoden saada lasta. Viime kuussa aloitin clomiflen- lääkekuurin munasarjojen monirakkulaisuuden vuoksi. Lääkärin mukaan meissä ei ole kummassakaan mitään vikaa, jostain syystä hedelmöittymistä ei vain ole tapahtunut. En jaksa enää pettyä joka kuukausi, en koskaan osannut arvata tällaista olevan luvassa. olemme vielä nuoria. vittu, että vituttaa. anteeksi purkautuminen, täytyi purkautua jonnekin.
Kommentit (3)
Meillä takana 6 vuotta lapsettomuutta, ja nyt olen vihdoin raskaana 18 raskausviikolla. Tämä sai alkunsa 2. IVF:n pakastealkion siirrosta. Paljon on tullut erilaisia lääkkeitä syötyä tässä vuosien saatossa ja tuota Clomifenia tosiaan lääkäri määräsi silloin alkumetreillä. On jostain syystä jäänyt mieleen, koska sivuoireet oli mulla ihan hirveät! Hikoilin, varsinkin öisin, kun pieni sika, tulin tosi kiukkuiseksi ja polla oli niin sekasin, että olisin voinut jopa tappaa mieheni. Huh! Kaverillani taas ei tullut minkäänlaisia oireita (?). Mutta kumpikaan ei raskauduttu niillä.
Kaksplussan Lapsettomuus-foorumilla on oma ketjunsa Clomittarille. Käy siellä lukemassa ja juttelemassa jos haluat lisää vertaistukea.
Ihmettelen miksi lääkäri on sanonut ettei kummassakaan ole mitään vikaa, jos sinulla kuitenkin on monirakkulaiset munasarjat...
Tsemppiä teille yritykseen! Toivottavasti clomeilla saisitte toivotun tuloksen. Kyllä te sen oman nyytin vielä saatte, enemmin tai myöhemmin <3
Ei ole auttanut meilläkään ja mulla tuli niistä myös niitä yöllisiä hikipuuskia.
siis clomiflen- lääke on kyseessä! ap