Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei anna läheisyyttä.

Vierailija
23.07.2013 |

Ollaan oltu 7 vuotta yhdessä ja tämä hellyyden kaipuu ja läheisyyden kaipuu on todellakin alkanut ottaa koville. Ei minkäänlaista kosketusta miehen puolelta oma-aloitteisesti, ellei ole viimeisestä sänkykerrasta aikaa tyyliin 1-2 vk. Silloinkaan ei esim pusua tms anneta. Suoraan vain asiaan. Meillä on 2 pientä lasta. Mutta ajanpuutteesta tai univajeesta ei ole kiinni. 

mistä voisi johtua? Kaikki muut asiat parisuhteessa kunnossa. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille etäisyyttä ja katso mitä tapahtuu.

Vierailija
2/3 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onko tilanne ollut aina tuo?

mä vaihdoin suhdetta enkä edes tajunnut kuinka paljon läheisyys antaa ihmiselle... nyt saan haleja ja suudelmia ja silitystä niin pajon kuin haluan. Tuollainen tekee kuilun parisuhteeseen jota ei voi korjata. Toimi siis heti. Vaadi läheisyyttä, anna itse läheisyyttä... pieninä annoksina usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuvaiheessa oli paljon läheisyyttä mut ajan kanssa hiipunut minimiin. on vaikea ottaa itse etäisyyttä koska on niin läheisyyden kipeä ihminen. ei haluakkaan pakottaa toista koskemaan jos ei häntä kiinnosta. Olo on vain välillä todell loukattu ja riittämätön.  Ei vain tiedä mitä tekis kun rakastaa toista niin paljon. ollaan keskusteltu monesti asiasta mutta tilanteeseen ei vain tule muutosta.