Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko laittaneet suoraan hotellille sähköpostia koskien esim huonetoiveita?

Vierailija
23.07.2013 |

Ovatko vastanneet teille ja miten kävi? mitä toiveita teillä on ollut?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut, ovat vastanneet ja useimmiten ovat toteutuneet. Olen toivonut esim. merinäköalaa, parveketta tai ylimmissä kerroksissa olevaa huonetta.

Vierailija
2/6 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olen, monestikin - sekä Suomeen että ulkomaille. Aina on vastattu, yleensä vielä tosi nopeasti. Toiveet ovat olleet yleensä ihan pieniä, joten ovat onnistuneet, kun on ollut ajoissa liikkeellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä toivoa. Parhaansa varmaan tekevät täyttääkseen toiveet. Lähes kaikissa hotelleissa on kyllä eri huonekategorioita eli ylempien kerrosten huoneet tai parvekkeelliset maksavat enemmän tai ovat remontoitu vuosi sitten jne. Joku haluaa invavessan tai kauas hisseiltä, kun toinen taas nimenomaan haluaa hissien viereen.

Vierailija
4/6 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, toivoimme tiettyä huonetta.

Vierailija
5/6 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä toivot eli jos haluat perushuoneen hinnalla sviitin niin tuskin onnistuu ;)

Vierailija
6/6 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on käynyt ihan toivomatta hyvä säkä.

Kerran soitin suoraan hotelliin ja olisin varannut perhehuoneen mutta kaikki oli varattu niin buukasivat meille sviitin sen perhehuoneen hinnalla.

Toisella kerralla hotelli oli ylibuukannut perhehuoneet ja meidät oli upgreidattu sviittiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi