Ostin ihanan Pia´s pellavamekon? 139€ on kohtuu hintakin vielä
aivan ihanan tyttömäinen. Onko muilla? Mitä tykkäätte?
Kommentit (94)
Minulla on kolme kappaletta. Hintaansa nähden laatu on ollut todella pettymys. En osta enää ikinä. Jos pellavavaatteet miellyttävät, suosittelen pietarsaarelaista Noolan-merkkiä. Heidän vaatteensa ovat hintansa väärtejä.
Minulla on pari vaatetta. Ihan kauheita telttoja. Hinnat näkyy nousseen valtavasti parissa vuodessa. Ostin paljon istuvampia toisaalta, puolet halvempia.
Minäkin ostaisin pellavamekon tuolta, JOLLEI niissä jokikisessä olisi tuota hirvittävää röyhelöreunaa?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 18:38"]Minäkin ostaisin pellavamekon tuolta, JOLLEI niissä jokikisessä olisi tuota hirvittävää röyhelöreunaa?
[/quote]
Samaa mieltä. Pellava on ihana materiaali, mutta toi röyhelö järkyttävä. Sitäpaitsi tosiaan, valitettavaa kotimaisille yrittäjille, pellavamekkoja saa netin kautta kivoja edulllisemmin.
Suosittelen Jonetia, on hyvälaatuisia ja ihania värejä. Tosin heidän outletissaan myyjä on kamala, ihailee jokaikistä mekkoa jokaikisen asikkaan päällä, kuinka on hyvä... Just.
By Pias tehdään nykyisin Virossa, rouva kyllä suunnittelee kaiketi itse, käsityön teettäminen on kallista . toivottavasti muistaa noyryyden tästähän on yritetty tehdä vähän hienojen rouvien brändi. kaikella kunnioituksella, suunnittelijaa kohtaan on osannut hyvin yhdistellä monien pellavatuottajien malleja esim erään tanskalaisen. mutt ahyvin on päässyt piannalle toivotaan ettei tule sieltä hintojen korkeuden vuoksi yhtä lujaa alas;)
Pellavatunika!!!Ostin ihanan pellavatunikan Josefiinan aitasta Lohjalta viime vuonna kesäloma reissulla hinta vain 45e.Tänä kesänä aion poiketa uudelleen ja ostaa toisen värin. ei ripsua rampsua ihania perusmekkoja ympäri vuotiseen käyttöön;)mja ihana palvelu ihan mielteön emäntä;))
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 08:53"]
aivan ihanan tyttömäinen. Onko muilla? Mitä tykkäätte?
[/quote]
Kiitos Sinulle, että panoksellasi kannatat suomalaista työtä ja sitä kautta yhteiskuntaamme. Että se pystyy esimerkiksi ylläpitämään ruhtinaallisia sosiaalitukia. Uskon, että mekko näyttää ylläsi todella hyvältä!
Hyvä, että löytyy vaihtoehtoja! Pia´s Designin vaatteet eivät tosiaan kestä pesua ovat kankeita, eikä saa silitysraudalla millään suoraksi, lisäksi saumat eivät kestä, varokaa! Miksi hankkia tuotteita, joita ei uskalla pestä! Paljonko hinnoissa on ilmaa välissä ja missä ne todella ommellaan? Kys. firman myymiä kenkiäkin saa edullisemmin muualta! Suunnittelija vastaa reklamaatioihin ylimielisesti, asiakasta halveksuen. Ostakoon siis ne, jotka uskaltavat!
Hyvää noissa on kotimaisuus mutta tyyli on ihan hirvittävä. Sopii todellakin puudelimammoille pitsihuvilaan. Itse tilaan ulkomaisista nettikaupoista. Esim. Flaxilla on todella simppeleitä pellavavaatteita.
Yhden annoin työkaverille, yksi on lasten roolileikeissä ja yhtä käytän ottaessani aurinkoa terassilla. Järkyttävää ylihinnoittelua, laatua eivät ole nähneetkään. En osta enää ikinä.
Minkä ikäisille nuo vaatteet on? Itse olen +30v. ja ovat kyllä vähän "mamma"-maisia omaan makuuni ja hintakin tuntuu suolaiselta. Mutta varmaan 50+ ikäisille kivoja vaatteita!
Olen ostanut Gudrun Sjoneniltä pellavahameen ja pellavaisia neuletakkeja. Yksivärisiä, ei ruudullisia, raidallisia pilkullisia, tai kukallisia.
Olen hyvin tyytyväinen löytöihini.
Eivät ole kotimaisia. Tehdään virossa.
139 euroako kohtuuhintainen huonolaatuisesta tuotteesta, jossa ei lue edes valmistusmaata??????
Ihmettelen miten tähän hintaan kannattaa myydä. 24% menee hinnasta alv verona valtiolle.
kankaan metrihinta 5 euroa , sillä saa huonoa pellavaa. 10 euroa metri saa kohtuulaatuista pellavaa. 15 euroa metri laadukasta.
vähintään tunti ompelua. Vuokrat,verot,sähköt, eläkemaksut....
yleensä halvalla myyvät ovat harrastelijoita jotka tekevät näitä toisen työn ohella. Ei tarvitse maksaa alv. Saa tehdä 8500 alvittomana.
Näillä hinnoilla ei voi pitää yritystä.
En ole Pia eivätkä Pian vaatteet ole minun makuuni. Mutta miksi kiivasta alapeukutusta, jos joku tykkää? Ja hirmu yläpeukut niille, jotka ostavat "ulkomailta"? Eikö tuo ole vähän vanhanaikaista ajattelua, että kaikki "ulkomaalainen" on jotenkin hienompaa?
Minä ostan Noolania, ja minulle on tärkeää tukea kotimaista työtä. Sen lisäksi tärkeää on laatu ja ajattomuus.
Muuten kivoja mekkoja, mutta isorintaiselle ei sovi. Ja Miksi _jokaisessa_ mekkomallissa on sauma heti rintojen alapuolella? Kivasti korostaa pömppövatsaa. Jok saumaton malli tai sitten sauma reilusti alemmas vyötärölle tai lantiolle.
Hinnat ok näissä Pia's pellavissa. Karsiipahan ainakin, ettei joka Naisella ole samaa mekkoa päällä. Ja omasta pukemistyylistähän se riippuu, miten pukee...näyttääkö mummolta vai ei. Nostan hattua yrittäjyydelle. Harmi kun on niin paljon kateutta Suomessa. Mitä malleihin tulee, niin ikä ainakin sopiva ostavaa asiakaskuntaa nähden. Jos ko brändi ei miellytä, niin vapaastihan voi mennä naapuriliikkeeseen :)
Vaatteet olisi ihan jees jos niitä mainostaisi useampi malli eikä vain yksi kulahtanut keski-ikäinen... Voisi olla paikallaan imagon freesaus ja aloittaa vois vaihtamalla jonkun sporttisemman ja nuoremman mallin.