Koko ajan joku "sairaana"
Menee hermo tähän korona-ajan oirehysteriaan. Kolme koululaista ja koko ajan on joku "sairaana" kotona jonkun olemattoman oireaavistuksen takia. Tuntuu kurkussa, tai nenä vähän niiskahtaa.
Milloin, siis milloin tästä hysteriasta päästään?!
Kommentit (23)
No niinhän se menee, tehdään testi tänään ja huomenna kouluun. Menee kuitenkin tämä päivä harakoille.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No niinhän se menee, tehdään testi tänään ja huomenna kouluun. Menee kuitenkin tämä päivä harakoille.
Ap
Mikset tee testiä ennen kouluunmenoa, niin ei tarvitse olla turhaan pois?
Minkä ihmeen aavistuksen? Lapset vedättää vanhempaansa vai mikset tee testiä ja pistä kouluun?
Joillekin tää on hyvä syy, että voi jäädä kotiin "etäileen puolinaisesti". Koska korona. Koskaa ei toimita todistusta lapsen sairauden takia, kun tekee muka etänä töitä. Enemmän kyllä jotain muuta kuin töitä.
Lopettakaa nenän puikotus, olan tökkiminen ja maskipölyn hengitys
Teen töitä yrittäjänä, ei tästä millekään vieraalle työnantajalle mitään koidu. Mutta kieltämättä lasten on liiankin helppo jäädä kotiin kun äiti on työhuoneessa eikä tarvitse olla koko päivää yksin.
Tosiaan pitää ottaa heti aamuun tuo testihomma.
Tämän kertainen kipeilijä alkoi valittaa kurkkutuntemusta jo illalla, aamulla "sama olo".
Ap
Nyt ihmiset sairastuu noista ns "tehokkaista ja turvallisista" piikeistä! Mutta lisää pitää aivopestyjen saada!
Vähän sääliä voisit tuntea sairastavia lapsiasi kohtaan eikä puhua heistä "sairaina" ja kiukutella taudeista.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ihmiset sairastuu noista ns "tehokkaista ja turvallisista" piikeistä! Mutta lisää pitää aivopestyjen saada!
Miksi juuri nyt sairastuisivat, kun ainakin omistaja lasten viimeisistä koronarokotuksista on jo 8 kuukautta jaa lapset saaneet sen jälkeen muotakin rokotteita?
Vierailija kirjoitti:
Teen töitä yrittäjänä, ei tästä millekään vieraalle työnantajalle mitään koidu. Mutta kieltämättä lasten on liiankin helppo jäädä kotiin kun äiti on työhuoneessa eikä tarvitse olla koko päivää yksin.
Tämän kertainen kipeilijä alkoi valittaa kurkkutuntemusta jo illalla, aamulla "sama olo".
Ap
Käsket sen lapsen pitää koulussa turpansa kiinni tuntemuksistaan. Lapsesi oppineet lintsaamaan tämän avulla?
Minä olen etänä koko ajan ja ei minun töitäni kotona sairastelevat kouluikäiset lapset pahemmin haittaa (tosin ei ole viime vuosina ollut oksutautia). Mitä vaivaa ap lapsesta kotona on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Käsket sen lapsen pitää koulussa turpansa kiinni tuntemuksistaan. Lapsesi oppineet lintsaamaan tämän avulla?
Lapsella siis kurkku kipeä, miksi höpäjät "tuntemuksesta".
Vierailija kirjoitti:
Vähän sääliä voisit tuntea sairastavia lapsiasi kohtaan eikä puhua heistä "sairaina" ja kiukutella taudeista.
Ei tässä ole tällaiselle tarvetta, esim. tunnollinen yläkoululainen veti itse kilarit eilen kun joutui pikkuoireilla jäämään kotiin. Tänään palasi kouluun. Tämä systeemi ja hysteria tässä vaan ottaa päähän.
Ja en tietenkään kiukuttele lapsille. Eikö tämä palsta ole vanhempien turhaumalle ihan oikea purkautuispaikka?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä olen etänä koko ajan ja ei minun töitäni kotona sairastelevat kouluikäiset lapset pahemmin haittaa (tosin ei ole viime vuosina ollut oksutautia). Mitä vaivaa ap lapsesta kotona on?
Siis lapsille tulee turhahkoja poissaoloja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sitä höpäjän, että kurkku tuntuu limaiselta ja paksulta. Voi olla vaikka allergiaärsytystä. Kurkkukipu on eri asia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joillekin tää on hyvä syy, että voi jäädä kotiin "etäileen puolinaisesti". Koska korona. Koskaa ei toimita todistusta lapsen sairauden takia, kun tekee muka etänä töitä. Enemmän kyllä jotain muuta kuin töitä.
Moni saa kotona paljon enemmän aikaan.
Minä en ole ollut varmaan 10 vuoteen flunssassa eikä ole ollut koronaakaan. Tuntuu, että ympärillä koko ajan joku niiskuttaa ja räkii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sitä höpäjän, että kurkku tuntuu limaiselta ja paksulta. Voi olla vaikka allergiaärsytystä. Kurkkukipu on eri asia.
Ap
Eri
No miksi käskit jäädä kotiin?
Sinähän sen päätät jääkö ja ope lähettää sitten kotiin jos selkeitä flunssa oireita havaittavissa.
Sitten kun lopetatte näistä vauhkoamisen. Muksut vaan kouluun. Jos joku alkaa sönkkäämään, niin sanotte että kotitestillä varmistettu että ei ole koronaa.