Pärjään yhdellä kuukautissiteellä/ tamponilla yhden päivän
Niin niukat vuodot :) naurattaa ihmiset jotka vaihtelevat tunnin välein, voi raukat ... Kyllä se imee vaikka vähän verta on siteeseen lurahtanut
Kommentit (24)
Ja te käytätte jotain ällöttäviä siteitä ja tamponeita? Ja viel noin kauan, hyi saakeli. Käyttäkää kuukuppia, vuosipa paljon tai vähän niin on paljon hygieenisempi kun kertikset. Eikä haise. Mä jouduin nyt mökillä ollessa pitämään kolme päivää tamponia + sidettä, koska en ois saanu kuppia pestyä puhtaalla vedellä. Tuloksena samantien hiivatulehdus, ja muistin taas miksi siirryin 7 vuotta sitten kuukuppiin.
Voiku mielelläni käyttäisinkin kuppia, mutta se ei kaikkien anatomialle sovi. Kokeiltu on useat kuukautiset ja homma on niin hankalaa että mun osalta kupittelut jäi. Tamponeihin on tyytyminen, tosin luomulaatuisiin ja vain suositeltavalla max 6h käyttöajalla.
Mulla riittää kaks pikkuhousunsuojaa kolmeksi vuodeksi. Ja nekin on vessan hyllyllä käyttämättömänä tosi pahan päivän varalta.
Ja te käytätte jotain ällöttäviä siteitä ja tamponeita? Ja viel noin kauan, hyi saakeli. Käyttäkää kuukuppia, vuosipa paljon tai vähän niin on paljon hygieenisempi kun kertikset. Eikä haise. Mä jouduin nyt mökillä ollessa pitämään kolme päivää tamponia + sidettä, koska en ois saanu kuppia pestyä puhtaalla vedellä. Tuloksena samantien hiivatulehdus, ja muistin taas miksi siirryin 7 vuotta sitten kuukuppiin.