Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 46 v. ja uusi miesystävä haluaa kanssani lapsen!

Vierailija
22.07.2013 |

Vihdoinkin löytyi itselleni sopiva mies, joka haluaa sitoutua. Mutta mutta, hänellä haaveena edes yksi oma lapsi....

Nuorimmaiseni on jo 13 v. enkä ikinä kuvitellutkaan enää tekeväni lapsia. Nyt tuntuu lehdet olevan täynnä julkkiksia, jotka tekevät lapsia vielä 45-50 vuotiaina. En tiedä, onko se ihan ok....En osaa päättää, onko mitään järkeä edes harkita asiaa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 19:18"]

Vihdoinkin löytyi itselleni sopiva mies, joka haluaa sitoutua. Mutta mutta, hänellä haaveena edes yksi oma lapsi....

Nuorimmaiseni on jo 13 v. enkä ikinä kuvitellutkaan enää tekeväni lapsia. Nyt tuntuu lehdet olevan täynnä julkkiksia, jotka tekevät lapsia vielä 45-50 vuotiaina. En tiedä, onko se ihan ok....En osaa päättää, onko mitään järkeä edes harkita asiaa?

[/quote) Itse sain omasta halusta 44 v luonnonmukaisesti mutta sun tapauyksessa toivo on jo menetetty.

Vierailija
22/27 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä edes harkitse.

Minulla on vanha äiti, ja ihan hirveää sanoakin,mutta häpesin häntä lapsena. Olin myös salaa kade kavereille, joilla oli "normaalin" ikäiset vanhemmat.

Tuli oikein paha olo tästä postauksestasi. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet 46 vee niin tosi vaikeeta tulla raskaaksi. Mahdotonta. Itse sain 44 vee ja kaikki meni hyvin.

Vierailija
24/27 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinua vuoden vanhempi ja ajattelen, että eiköhän noi vauva-puuhat ole jo sinulta ohi..enkä sano tätä pahalla.

Vierailija
25/27 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian vanha. Itse olen 48v. ja sain lapseni myöhään 36v. ja 39v. 40v. voi vielä hyvinkin synnyttää ja on nuori sinuun verrattuna. Olisit lapsen syntyessä 47- 48v. Kunnallisella puolella et hoitoja saa. Yksityisellä ehkä. Luomuna paras, mutta olisit jo lähellä esivaihdevuosia. Onko kiertosi vielä säännöllinen? Musta ehdoton raja synnyttää on 45v.

Vierailija
26/27 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuorimmaisesi on 13, minkä ikäisiä muut lapset? Oletteko kauan asuneet saman katon alla? 

Ei tuo mahdotonta ole mutta omat riskinsä toki sisältyy asiaan.

Vierailija
27/27 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin melko varma, ettei Suomesta saa edes yksityiseltä hoitoja. Ainakaan lahjotettuja munasoluja ette saa. Virossa taidetaan antaa hoitoja ja munasoluja sinunkin ikäiselle.

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 20:52"]

Olet liian vanha. Itse olen 48v. ja sain lapseni myöhään 36v. ja 39v. 40v. voi vielä hyvinkin synnyttää ja on nuori sinuun verrattuna. Olisit lapsen syntyessä 47- 48v. Kunnallisella puolella et hoitoja saa. Yksityisellä ehkä. Luomuna paras, mutta olisit jo lähellä esivaihdevuosia. Onko kiertosi vielä säännöllinen? Musta ehdoton raja synnyttää on 45v.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi