Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi käytät toppatakkia heinäkuussa?

Vierailija
22.07.2013 |

(Suomessa)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kyselee vaan ihan kiinnostuksesta. Itselleni ei tulisi mieleen lähteä kaivamaan toppatakkia, kun on on 17 astetta. Mutta hyvä että jotkut on käytännöllisiä. Näyttää vaan hassulta...

Vierailija
2/22 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en käytä edes pitkähihaista tälläsellä säällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän ihan työn takia. Tuulta ja viimaa eikä laisinkaan liikkumista. Joskus on ollut toppatakki päällä kun olen nukkunut ulkona ja sen jälkeen kun aamu on ollut vielä viileä.

Vierailija
4/22 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään IKEAssa sisätiloissa nähtyä: useampi kevytuntsikka tiukasti kiinni, raskaana oleva nainen jolla tuulipukumainen puolipitkä takki myös kiinni ja kaulahuivi tiukasti kaulanympärillä, useammat nilkkurit, saappaat ja muuta talvivarustusta. Itse en tarkene siellä edes talvella avaamatta takkia.

Vierailija
5/22 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin pukeudutaan talvivaatteisiin kesällä? Ei ainakaan Länsi-Suomessa ole näkynyt.

Vierailija
6/22 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, minut on nähty. Mutta kun se miehen toppatakki roikkuu niin sopivasti takaovella, joten sen voi vetäistä päälleen kun äkkiä ripustaa pyykit narulle. Lämmitti mukavasti. Pelkässä ohuessa takissa ja t-paidassa olisi tullut kylmä lyhyelläkin ulkoreissulla.

Vierailija
7/22 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä ulkona, eikä tuolla ole tosiaan mikään kesäinen ilma = toppatakki päälle ettei vilustu. 

Vierailija
8/22 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trendi on varmaankin rantautunut tänne Ruotsista, kymmenen vuotta myöhässä :D

Näin nimittäin Åressa montakin vaaleaa viikinkimiestä pukeutuneena toppatakkiin tai -liiviin, pipoon, shortseihin ja varvastossuihin. Keskellä heinäkuuta.

Vierailija
9/22 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, kun esimerkiksi juuri tällä hetkellä on mittarissa 8,7 astetta, ja olen usein liikkeellä myöhään, tuulessa ja sateessakin.

Vierailija
10/22 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 23:31"]

Siksi, kun esimerkiksi juuri tällä hetkellä on mittarissa 8,7 astetta, ja olen usein liikkeellä myöhään, tuulessa ja sateessakin.

[/quote]

Liikut  ulkona keskellä yötä? Miksi ihmeessä?

Vierailija
11/22 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkään asuntomessuilla näin ainakin.

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 18:44"]

Missä päin pukeudutaan talvivaatteisiin kesällä? Ei ainakaan Länsi-Suomessa ole näkynyt.

[/quote]

Vierailija
12/22 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkään asuntomessuilla näin ainakin.

[/quote]

Vierailija
13/22 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Siellä missä Cheek ei liiku, heh. Sen Cheek-postaajan alotuksissa oli jtn tyyliin kuka sulattaa etelänavan ja kaikkee vastaavaa.:D

Vierailija
14/22 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

... koska on kylmä...?

Vierailija
15/22 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, mutta tänään näin naisen, jolla oli toppatakki ja karvareunaunen huppu päässä.

Vierailija
16/22 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 17:08"]

En käytä, mutta tänään näin naisen, jolla oli toppatakki ja karvareunaunen huppu päässä.

[/quote]

Juu no niitä näyttää liikkuvan tuolla sitten enemmänkin :) Mutta syksyllä odotellaan sitten taas pakkasen puolelle ennen kuin sen toppatakin voi laittaa... 

Vierailija
17/22 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne hyvin pukeutuvat venäläiset. 

Vierailija
18/22 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sua kiinnostaa mitä toisilla on päällään??

Vierailija
19/22 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut reissussa toukokuusta alkaen ja mulla on vain toppatakki mukana. Eikä mulla oikeastaan olekaan ehjää kesätakkia, ja ilman takkia en kulje kun tarvin taskuja tavaroille.

Mökillä järven rannalla on niin kylmä tuuli että siellä tarvii toppatakkia läpi kesän, ei ole hellepäiviä, joten sieltä tullessa olen kummastuttanut kanssaihmisiä kevyttoppiksella käydessäni tankilla tai kaupassa.

Tänään just mietin että ei kyllä ole talvitakki yhtään liikaa taas.

Vierailija
20/22 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minula oli tänään vuorillinen fleecetakki eli tavallaan toppatakki koska olin monta tuntia ulkona kylmänpuoleisessa 12m/s tuulessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän