Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko eronnut uuden ihastuksen takia?

Vierailija
05.08.2020 |

Tarkoitan tapauksia, jossa ei olisi siis ollut kuitenkaan pettämistä. Menitkö eron jälkeen yhteen ihastuksen kanssa? Kannattiko?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en ja en.

Vierailija
2/45 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtään tapausta, jossa lähtijä olisi päätynyt yhteen mielitiettynsä kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä yhtään tapausta, jossa lähtijä olisi päätynyt yhteen mielitiettynsä kanssa

En muuten minäkään. Ehkä hetkeksi mennyt ihastuksen kanssa yhteen, muttei pitkään yhdessäolleita.

Vierailija
4/45 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Tai ihastus oikeastaan toimi kimmokkeena eropäätökselle, joka siis oli muhinut jo pitkään. Suhteesta ihastuksen kanssa ei kyllä tullut mitään, mutta ero oli hyvä päätös. Luulen, että olisimme eronneet muutenkin ennenpitkää.

Vierailija
5/45 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, onneksi tulin järkiini, ei olisi todellakaan kannattanut.

Vierailija
6/45 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietit tuollaista niin kannattaa erota. Olet jo sillä tiellä. Ei suhde parane siihen väkisin jäämällä.

Vierailija
7/45 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio erota minkään ihastuksen takia. Ja lähipiiristä tiedän että kukaan ei ole päätynyt yhteen ihastuksen kanssa. Ihastus on ollut yleensä hyvin lyhytikäinen.

Vierailija
8/45 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto exän kanssa oli todella kylmää viimeiset vuodet, ja ihastuin työkaveriin. Lähennyimme ja muutamat tekstiviestit ja puhelut ja eropäätös oli selvä. Elämä muuttui täysin ja olen onnellinen.

Vierailija
9/45 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta löysin ihastuksen yllättäen viikko eron jälkeen. Eipä siitäkään muuta syntynyt kuin satunnaista parittelua.

Vierailija
10/45 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eroa mielessäni pyöritellyt useamman vuoden, ja ihastuminen vahvisti päätöksen. Oli raskas liitto, enkä enää pystynyt jatkamaan suhdetta. Loppuihin en vielä osaa antaa vastausta.

Vierailija
11/45 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan, ja tavallaan en. Olin ollut jo vuosia pahoinvoiva liitossa, ja jotenkin se toiseen ihastuminen oli viimeinen niitti, että ymmärsin, ettei meillä ollut enää mitään. Kannatti, vaikkei tämä nyt huvipuistoajelua ole ollut eron jälkeenkään.

Vierailija
12/45 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ei, ei.

Sinkku olen edelleen (ja ehkä lopun ikäni) ja siis ns. luu jäi käteen. Tosin avioliittoni oli todella pahasti toimimaton, eikä sen osalta ollut mitään toivoa paremmasta. Aina ei voi voittaa. :/

Vierailija
13/45 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan, ja tavallaan en. Olin ollut jo vuosia pahoinvoiva liitossa, ja jotenkin se toiseen ihastuminen oli viimeinen niitti, että ymmärsin, ettei meillä ollut enää mitään. Kannatti, vaikkei tämä nyt huvipuistoajelua ole ollut eron jälkeenkään.

Sama, tismalleen sama.

Vierailija
14/45 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut avioliitosta ihastuksen takia, ja nyt olen naimisissa tuon ihastuksen kanssa. Voin sano että kannatti, päivääkään en ole katunut tai asiaa tarvinnut miettiä. Kun löytää vihdoin ja viimein sen sulle tarkoitetun ihmisen, se kannattaa ottaa vastaan, siitä tulee vaan hyvää.

Vierailija
15/45 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eronnut avioliitosta ihastuksen takia, ja nyt olen naimisissa tuon ihastuksen kanssa. Voin sano että kannatti, päivääkään en ole katunut tai asiaa tarvinnut miettiä. Kun löytää vihdoin ja viimein sen sulle tarkoitetun ihmisen, se kannattaa ottaa vastaan, siitä tulee vaan hyvää.

Vieläköhän tämän viestin kirjoittaja olisi palstalla? :) Kiinnostaisi kovin tietää lisää. Miten kauan tunsit ihastuksen ennen eroa, ja aloitteko seurustella heti? Miten tutustumisenne eteni? Olen aivan epätoivoinen! Tuntuu, että ihastukseni on se mulle tarkoitettu, mutta kyllähän tähän liittyy pelkoa ja vaikeutta myös. - ap

Vierailija
16/45 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläköhän tämän viestin kirjoittaja olisi palstalla? :) Kiinnostaisi kovin tietää lisää. Miten kauan tunsit ihastuksen ennen eroa, ja aloitteko seurustella heti? Miten tutustumisenne eteni? Olen aivan epätoivoinen! Tuntuu, että ihastukseni on se mulle tarkoitettu, mutta kyllähän tähän liittyy pelkoa ja vaikeutta myös. - ap

Kiinnostaa myös

Vierailija
17/45 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin. Ihastus sai minut tajuamaan, miten kamala suhteeni oli, ja että olin jo ihan sokeutunut sille. Ihastus kohteli minua kuin mukavaa ihmistä, kun puoliso oli jo vuosia puhunut miten kauhea ämmä olen, eikä kukaan minusta pidä.

Ymmärsin että hänen puheissaan ei ole mitään järkeä, eikä siinä että uskon niitä, eikä siinäkään että pysyn hänen kanssaan.

Joten kyllä, erosin ihastuksen takia.

Tosin kyllä laitoin poikki ihastukseen, kun aloin tosissaan hankkia eroa. En halunnut että joku ihastus sumentaa harkintani. Tiesin että se on vain fantasiaa pitkällä tähtäimellä.

Eron jälkeen jonkun ajan päästä ihastuin toiseen, ja hän toimi ihanana laastarina. Lopetin sen kun totesin, että minun täytyy jättää fantasiat, ja alkaa miettiä mitä oikeasti haluan elämästäni tehdä.

Tapasin sitten nykyisen mieheni, ja hän on juuri niin ihana kuin mitä fantasioin ihastusteni kautta. Hän huomioi minua joka päivä ja saa minut tuntemaan itseni rakastetuksi.

Joten

-kyllä, erosin koska ihastuin.

-ei, emme päätyneet yhteen, eikä olisi ollut mitenkään realististakaan.

Vierailija
18/45 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin 2v sitten, mutta mies tässä päävuokralainen, en olisi saanut sitä ulos täältä. Eli tätä ydinperhe elämää edessä vielä 15v

Vierailija
19/45 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse, mutta sivusta seuranneena tiedän erään parin. Tapasivat työpaikalla, molemmat kihloissa toisen kanssa. Puoli vuotta myöhemmin olivat naimisissa keskenään ja lapsi tulossa. Nyt se lapsi menee kouluun ja vanhemmat ovat edelleen aivan hulluina toisiinsa.

Vierailija
20/45 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin 2v sitten, mutta mies tässä päävuokralainen, en olisi saanut sitä ulos täältä. Eli tätä ydinperhe elämää edessä vielä 15v

Oikeasti et itse voi lähteä? 😂