Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko eronnut uuden ihastuksen takia?

Vierailija
05.08.2020 |

Tarkoitan tapauksia, jossa ei olisi siis ollut kuitenkaan pettämistä. Menitkö eron jälkeen yhteen ihastuksen kanssa? Kannattiko?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Rohkaisevaa kuulla, että joskus se uusikin ihastus voi kantaa. Toki tässä tilanteessa pitää muistaa myös pitää jäitäkin hatussa. En ole koskaan aiemmin tuntenut vastaavanlaista yhteyttä kehenkään kuin tähän ihastukseni kohteeseen, ja oma liitto on ollut jo jonkin aikaa huonossa jamassa. Niin kovin haluaisin jakaa elämäni ihmisen kanssa, jonka kanssa voin tuota ihmeellistä yhteyttä kokea... Ei kai tässä voi muuta kuin ottaa päivä kerrallaan ja katsoa miten käy. -ap

Vierailija
22/45 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en ja en.

Olin puolen vuoden ajan todella ihastunut erääseen työkaveriin, jonka takia olin jättämässä tätä lähemmäs neljän vuoden suhdetta.

Tunsin myös jotain maagista ja ihmeellistä yhteyttä, jota en ollut kokenut eläissäni.

Noh, kuvitelmaahan se oli.

Edelleen olen onnellinen mieheni kanssa. Vielä enemmän olisi kaduttanut, jos olisin tehnyt toisen valinnan jonkun tunteen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eronnut avioliitosta ihastuksen takia, ja nyt olen naimisissa tuon ihastuksen kanssa. Voin sano että kannatti, päivääkään en ole katunut tai asiaa tarvinnut miettiä. Kun löytää vihdoin ja viimein sen sulle tarkoitetun ihmisen, se kannattaa ottaa vastaan, siitä tulee vaan hyvää.

Vieläköhän tämän viestin kirjoittaja olisi palstalla? :) Kiinnostaisi kovin tietää lisää. Miten kauan tunsit ihastuksen ennen eroa, ja aloitteko seurustella heti? Miten tutustumisenne eteni? Olen aivan epätoivoinen! Tuntuu, että ihastukseni on se mulle tarkoitettu, mutta kyllähän tähän liittyy pelkoa ja vaikeutta myös. - ap

Kiinnostaa myös

Täällähän minä! Me ei ehditty kuin jutella n. kuukauden ajan satunnaisesti mutta molemmilla oli niin vahva tunne siitä että meidän välinen yhteys on jotain niin ainutlaatuista ettei ollut vaihtoehtona mikään muu. Molemmat siis erottiin omista avioliitoistamme. Siitä juttelun aloittamisesta mä asuin jo omassa kämpässä 2 kk:n päästä, miehellä meni 3 kk:ttä kun "pääsi" lähtemään. Muutettiin yhteen sitten muutaman kk:n päästä. Mies kosi mua kun siitä eka tapaamisesta oli mennyt 7 kk:tta ja vielä eron harkinta-aika oli menossa. Mutta me ollaan edelleen onnellisia, kaikillahan välillä on riitoja tms mutta pääasiassa meidän parisuhde on jotain sellaista, mitä olin luullut vaan saduissa olevan ❤

Vierailija
24/45 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania tarinoita ♥️. Minä ihastuin mieheen, joka on suhteessa. Seurustelin tuossa n.vuoden, mutta tämä ihastus kummittelee koko ajan mielessäni.

Vierailija
25/45 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin ja uusi mies olikin aivan kamala.

Vierailija
26/45 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin 2v sitten, mutta mies tässä päävuokralainen, en olisi saanut sitä ulos täältä. Eli tätä ydinperhe elämää edessä vielä 15v

Oikeasti et itse voi lähteä? 😂

En, maksuhäiriömerkintä, en saisi näin hyvää vuokra-asuntoa ilman miestä.

Vierailija
27/45 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin erotana jos puolisoaan ei rakasta, yhdessä pysytään jos rakastetaan. Pääsääntö on tämä. Toki joku pysyy yhdessä velkojensa takia, mutta silloin aletaan sitten pettämään jos ei rakastetaan. Tai ollaan varmoja, ettei jäädä kiinni, mutta silloin puoliso ei pettäjää rakasta jos ei mistään toistuvaa pettämistä tajua. Toki taas on poikkeuksen poikkeuksia jokunen harva sekä erityisen tyhmät ihmiset aivan omina tilastoinaan.

Vierailija
28/45 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/45 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Mies vei ensitapaamisella jo jalat alta, enkä vain pystynyt unohtamaan. Erosin ja aloimme seurustelemaan ihastuksen kanssa. Edelleen onnellisesti yhdessä yli 11vuoden jälkeen.

Vierailija
30/45 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ihmisen joka sää mut sähköhäiriöön mutta se on niin älytön fyysinen tunne, henkisesti yhteys on löyhä ja etenkään järjellä ajateltuna en pysty valitsemaan et lähtisin nykyisestä ihan hyvästä parisuhteesta Johonkin muuhun koetun sähköisen vetovoiman takia

Vierailija
31/45 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En takia mutta ilman ihastusta en olisi ikinä uskaltanut erota. Ihastuksesta ei seurannut mitään eron jälkeen.

Vierailija
32/45 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin mutta en eronnut. Työkaveri, joka myös paras ystäväni. Molemminpuolisen ihastumisen takia tajusin kyseenalaistaa noin vuoden kestäneen huonon parisuhteeni. Hänellä kävi samoin, lähes kahden vuoden parisuhde ja sen kyseenalaistaminen. Puhuimme eräs kesä millaista yhteinen elämä ja tulevaisuus olisivat. Järki oli kuitenkin mukana eikä mitään tapahtunut ja sain oman suhteeni jotenkin toimimaan. Omat elämät jatkuivat ja meidän ystävyys- ja työkaverisuhde säilyi entisellään. Suhteet lopulta päättyivät muista syistä.

Tuosta kesästä on kolme vuotta, menimme viime keväänä naimisiin. Työpaikalla eivät kuulemma yllättyneet.

Vierailija
33/45 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34/45 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/45 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein sen virheen, että aloin seurustella eroa tekevän tyypin kanssa, koska en tiennyt eron olevan vielä vasta vireillä. Hän kertoi asiasta vasta kahden kuukauden seurustelun jälkeen. En koskaan enää lähde mukaan sellaiseen kuvioon.

Vierailija
36/45 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä, mutta kaverini on. On nykyään naimisissa ja yhteinen lapsi, vaikka molemmilla oli omia lapsia. Kaverini on sanonut, että enää hän ei eroa, koska hän ei voi tehdä lapsilleen uudelleen samaa,

En oikein tiedä, miten se pitäisi tulkita, koska uusi mies ei ole maailman helpoin luonne. Tunnen hänet toista kautta.

Vierailija
37/45 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vaihtanut lennosta kolme kertaa. Viimeisellä kerralla koin maagista sielunkumppanuutta uuden kanssa ja ajattelin heti löytäneeni lopullisen aarteen ja rauhan.

Menimme naimisiinkin vaikka osa lähipiirissäni olleista epäili asiaa. Heitin ne roskikseen elämästäni.

Avioliitto joka oli kolmas minulle loppui kun puoliso päätti lopettaa sen. Halusi vakautta elämäänsä.

Vierailija
38/45 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Edellinen suhde oli hyvin ongelmallinen, mm. sairaalloista mustasukkaisuutta ja kontrollointia miehen puolelta. Ihastuminen toiseen oli korsi, joka katkaisi kamelin selän. Tajusin, että meno oli aivan sairasta eikä exän kanssa kannattanut jatkaa. Eron jälkeen alkoi tapailu ja myös seurustelu ihastuksen kohteen kanssa.

Vierailija
39/45 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin itse, mutta pääsyy oli huono suhde. Olin jo vuosia suunnitellut eroa. Ihastus oli viimeinen niitti.

Olemme yhdessä ihastuksen kanssa mutta en usko että olemme loppuelämän pari. Objektiivisesti katsottuna ex sopi mulle paremmin. Seksi vaan on mahtavaa mutta muuten mies ei ole ns unelmien poikamies. Rikas mutta mustasukkainen ja vähän törppö ja sovinisti.. Mut nyt kun olen ns. vapaa niin voin pitää hauskaa ja seurustella kevyemmin.

Vierailija
40/45 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ihastuksen, mutta rakastumisen takia kyllä.