Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa. Millainen hiusmalli sopisi?

Vierailija
22.07.2013 |

Olen vaihtamassa työtä ja nyt pitäisi ulkomuoto päivittää asemaan sopivaksi. Mikään muu ei ole ongelma, mutta hiusmalli.

Tällä hetkellä minulla on malli joka on edestä hieman lyhyempi ja takaa taas pidempi, hieman ns revitty malli. Ei otsatukkaa. Pidempi osuus ulottuu hieman olkapäiden päälle, eli pitkä. Mallista ei ole enää oikeastaan mitään jäljellä, koska hiukset kasvaneet niin paljon.

Nyt pitäisi löytää kiva ja helppohoitoinen ns business malli. Minulla on  todella paksut hiukset jotka taipuu juuri sinne minne haluavat. Haluaisin sellaisen mallin jolle ei kamalasti tarttis aamulla tehdä mitään. En siis halua uhrata  tunnin tukan laittamiseen aamulla.

Millainen malli voisi olla hyvä?

Otsatukkaa en halua. Malli sais mielellään olla sellainen joka saisi edes osittain kiinni.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen hiuslaatu, ja oikeastaan ainoa mikä toimii niin että näyttää ok:lta ilman runsasta laittamista, on pitkä tukka, mieluiten tasapitkänä. Vähänkään lyhyempi tai kerrokset pyrkivät nousemaan pystyyn tai menemään laineille, ja otsahiukset nousuu aina pystyyn ellei käytä suoristusrautaa, hiusvahaa, lakkaa. Tällä hetkellä minulla on polkkatukka, mutta tämäkin on liian lyhyt, tarvii paljon pelata suoristusraudan ja aineiden kanssa että näyttää ok:lta.

Ikävä on vanhaa lapaluumittaista tasapitkää, se näytti hyvältä vain läpi harjattuna tai ponnarille tai nutturalle sitaistuna.

Vierailija
2/2 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin kakkosella. Pitkä tukka on helppo laittaa nutturalle, ponnarille tai letille, ja aukikin on hyvännäköinen. Mä tein sen erheen, että "aikuisempaa" lookkia tavoitellessani pätkäisin alaselkään asti pitkät hiukset polkkamittaan. Lopputulos oli jotakin harakanpesän ja afron väliltä. Nyt alkaa olla taas hyvä, kun on reilusti yli olkapäiden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän