Kate saa tyttövauvan, kauniit naiset tytön ja miehekkäät pojan
naiselliset, kauniit naiset saa tyttövauvan, miesmäiset todennäköisemmin poikavauvan
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 16:31"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 15:27"]
naiselliset, kauniit naiset saa tyttövauvan, miesmäiset todennäköisemmin poikavauvan
http://www.iltalehti.fi/perhe/200608014941113_pr.shtml
[/quote] Entäs me, joilla on lapsia kumpaakin sukupuolta?
- kyselee viiden tyttären ja neljän pojan äiti.
[/quote]
Sinä olet SIITOSTAMMA! ;D
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 16:33"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 16:31"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 15:27"]
http://www.iltalehti.fi/perhe/200608014941113_pr.shtml
[/quote] Entäs me, joilla on lapsia kumpaakin sukupuolta?
- kyselee viiden tyttären ja neljän pojan äiti.
[/quote]
Sinä olet SIITOSTAMMA! ;D
[/quote]Pojan sain ja komea on ja älykäs.
Pojan äiti on komean upea, esim.
Tytön äiti on söpön nätti, esim.
http://www.parlophone.co.uk/news/kylie-new-york-times-feature-2/
Oho entäs me jotka olemme saaneet molempia? :):) reps!
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 16:06"]Olen akateeminen, hyvätuloinen, mensaan kuuluva ja johtotehtävissä toimiva tyttölapsen äiti, joten tiesin tämän jo. [/quote]
ja silti roikut av:lla, aijai.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 15:44"]
kumpi sulla on esikoinen, siitä voit päätellä
[/quote] Kolme ensimmäistä oli tyttöjä... eli aika soma taidan olla. :D
Hö, mun mies on siis miehekkäämpi kuin minä kaunis :)
t. tulevan poikavauvan äiti
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 15:33"]
samaa ennustaa tiedemiehet Catherinen hoikkuuden perusteella
[/quote]
niinku diana puski tyttöjä
Ja maailman varmaan laiheliinein näyttelijä Audrey Hepburn teki vain poikia.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 15:58"]
Mä olen persjalkainen, ylipainoinen, kaikin puolin tavallinen tallaaja ja olen saanut vain tyttöjä (3).
[/quote]
Vaihda peili, sulla se on varmaan jotenkin viallinen...?
Williammi ei kyl oo kauheen miehekkään näköinen. Vähän sellanen luikku-luihu, joka lähtee tosi paikan tullen käpälämäkeen.
Catherine on taas kuninkaallis-puunauksen ja laihduttamisen jälkeen ollut kaunis, mutta ennen suhteen virallistamista oli aika peruskauraa.
Varmaan saavat tytön, koska Ellu muutti lakia siten että tyttöä kutsutaan HRH eikä vain ladyksi.
"Tutkija sisällytti kauneuden määritelmäänsä painon, pituuden ja iän, joiden perusteella ihmisen kauneutta voi arvioida objektiivisesti."
Nämähän ovat todella aivan keskeisiä kauneutta määrittäviä seikkoja, ainakin paljon tärkeämpiä kuin kasvonpiirteet.
Ihmettelen myös, mistä ne siittiöt tai munasolut (tai naisen elimistö ylipäätään) osaavat päätellä, että nyt tehdään esikoista ja muuttaa toimintaansa toista sukupuolta suosivaksi. Jos myöhemmin syntyvien lasten kohdalla ei ole tätä kauneus/sukupuoli-yhteyttä, jotenkin elimistön täytyy toimia eri tavalla. Ymmärrän, että esimerkiksi vanhempien ikä voi vaikuttaa, mutta tässä puhuttiin nimenomaan esikoisista eikä vanhempien nuoruudesta.
Sehän on se miehen siittiö joka määrää sukupuolen..
Mulla on esikoinen poika ja kuopus tyttö eli kaunistun vaan vanhetessa näköjään. ;)
Kuultu on jo aiemmin. Älkää poikaesikoislasten vanhemmat itkekö.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 17:12"]
Sehän on se miehen siittiö joka määrää sukupuolen..
[/quote]
Mutta nainenkin vaikuttaa asiaan. Olosuhteet kohdussa voivat olla joko X- tai Y-siittiöitä suosivia.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 16:08"]
Kaikki tuntemani tyttölasten äidit on plösöjä punkeroita.
[/quote]
Tiettyä katkeruutta tuossa sun viestissäsi. Mutta kyllä mä tiedän kauniita poikalasten äitejä. Toki kyllä se lähipiirissäkin menee niin, että sellaiset hieman jätkämäisemmät lyhythiuksiset naiset saavat poikia ja naiselliset kauniit naiset saavat tyttöjä.
Ehkä sitten nämä, jotka saavat sekä tyttöjä, että poikia ovat vähän molempia. Yksi hyvä esimerkki on muuten serkkuni, joka on kauneimpia naisia mitä tunnen. Hänellä on vain poikia. Toisaalta sitten on sellainen tosi pitkä ja ei niin siro, mutta normaalipainoinen kuitenkin. Ja sitten eräs ex-kaverini ei mikään ruusu, pukeutuu jätkämäisesti, niin on kahden tytön äiti. Että kyllä näitäkin löytyy.