Kate saa tyttövauvan, kauniit naiset tytön ja miehekkäät pojan
naiselliset, kauniit naiset saa tyttövauvan, miesmäiset todennäköisemmin poikavauvan
Kommentit (37)
Tuolla logiikalla Katelle pitäis kyllä ennustaa enempi poikaa... Vartalo on rasvaton ja olemus tosi sporttinen. Vapaa-ajan kuvissa vetää lenkkarit jalassa koko ajan. Myös kasvojen karvoitus on maskuliininen piirre.
Todiste tyttöjen äitien nätteydestä: Tarja Halonen. :D
Ja poikaesikoisen miesmäinen äiti: Armi Kuusela. :D
Ei kai kukaan oikeasti usko että tuo pitää paikkansa :D? Kaikkea ne keksii..
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 15:27"]
naiselliset, kauniit naiset saa tyttövauvan, miesmäiset todennäköisemmin poikavauvan
[/quote]
Diana oli sitten ilmeisesti harvinaisen ruma ja miesmäinen?
Sukupuoli määräytyy kyllä siittiön kromosomista: jos se on y, lapsi on poika ja jos se on x, niin lapsi on tyttö. Äidin ulkonäöllä on tässä yhtä vähän tekemistä kuin yöpaidan värillä.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 17:51"]
Sukupuoli määräytyy kyllä siittiön kromosomista: jos se on y, lapsi on poika ja jos se on x, niin lapsi on tyttö. Äidin ulkonäöllä on tässä yhtä vähän tekemistä kuin yöpaidan värillä.
[/quote]
Ei ihan. Niitä viimeisiä prosentteja määrää myös äidin hormonit. Testosteroni suosii poikasiittiöitä, muttasen verran lievästi, että myös tytöt ovat ihan mahdollisia. Testosteronia on enemmän miesmäisemmillä naisilla. Ja jos on kolme lasta samaa sukupuolta,äiti saa todennäköisemmin neljännen samaa
Jaa, enpä taida uskoa. Paras kaverini on erittäin kaunis ja naisellinen malli, ja hänellä on kaksi poikaa (plus komea mies). Toisena tulee heti mieleen tämä Orlando Bloomin kaunis ja erittäin naisellinen vaimo ja heidän poikavauvansa:)
samaa ennustaa tiedemiehet Catherinen hoikkuuden perusteella
Mulla on kumpiakin, olenko minä sitten kaunis miehekäs nainen?
kumpi sulla on esikoinen, siitä voit päätellä
Ja ap on tietenkin tytön äiti. :DDD
no mulla poikia ja olen kyllä kaunis ja erittäin naisellinen. Et persiilleen meni tuo väite ja tämän voi jokainen minut näkevä välittömästi myöntää.
Minä taas muistan tiedelehdestä lukeneeni, että nainen, jolla on suuremmat testosteronipitoisuudet, saa todennäköisemmin poikavauvan. Se meni jotenkin niin, että naisen keho hylkii niitä tyttösiittiöitä. Ei ollut mitään tekemistä ulkonäön kanssa.
Mä olen persjalkainen, ylipainoinen, kaikin puolin tavallinen tallaaja ja olen saanut vain tyttöjä (3).
Olen akateeminen, hyvätuloinen, mensaan kuuluva ja johtotehtävissä toimiva tyttölapsen äiti, joten tiesin tämän jo.
Kaikki tuntemani tyttölasten äidit on plösöjä punkeroita.
Mikähän mä olen, kun minulla on tyttö ja poika.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 15:27"]
http://www.iltalehti.fi/perhe/200608014941113_pr.shtml
[/quote] Entäs me, joilla on lapsia kumpaakin sukupuolta?
- kyselee viiden tyttären ja neljän pojan äiti.
Minusta Ruotsin Victoria on hyvä esimerkki miehekkäästä naisesta joka sai tytön. Katsotaan kumpi tulee kauniimmalle Madeleinelle ensimmäisenä. Veikkaan poikaa.