Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten 40v mies Helsingistä saisi lapsen?

Vierailija
05.08.2020 |

En tupakoi, olen urheilullinen, sosiaalinen ja korkeakoulutettu, mutta deittipalstoilta ei löydy naisia jotka haluaisivat kanssani lapsia. Ainakaan Helsingin seudulta. Olen vain vajaa 175cm, joten se taitaa olla suurimmalle osalle naisista vamma joka karkottaa heidät.

Perhettä en siis saa, onko muita tapoja hankkia lapsia? Esimerkiksi lesbopariskuntien kanssa tai jotain vastaavaa.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pituudessa ei ole mitään vikaa. Olen itse lähes sinun pituinen enkä pidä itseni pituisia miehiä lyhyinä.

Vierailija
2/38 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kyse on pituudestasi. Ehkä luonteessa tai käytöksessä jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu put tö ting in tö ting. Hau haad kän it bii.

Vierailija
4/38 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 178cm ja isokokoinen kai naiseksi ja miehet pitävät sitä vammana.

N26

Vierailija
5/38 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten luonteen tai käytöksen näkee deittiprofiilin kuvasta?

Vierailija
6/38 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu pienestä munasta.

Vierailija
7/38 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole siis tavannut ketään oikeasti?

Vierailija
8/38 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
9/38 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonikäisellä on jo aika paljon mutaatiokuormaa perimässä. Lapsella tulisi olemaan paljon haasteita elämässä, joten ehkä ei kannata hankkia.

Vierailija
10/38 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuonikäisellä on jo aika paljon mutaatiokuormaa perimässä. Lapsella tulisi olemaan paljon haasteita elämässä, joten ehkä ei kannata hankkia.

Sale?

Vierailija
11/38 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat vain lapsen muttet parisuhdetta? Mihin ylipäätään tarvitset lapsen?

Vierailija
12/38 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nainen, 183 cm, mieheni on 170 cm,

tuskin on vika pituudessa. olen kuullut elämäni aikana vain kerran, kun eräs kaverini sanoi, että hänelle miehen pituus on tärkeää: hän piti lyhyistä miehistä, antoi esimerkiksi lenni-kalle taipaleen. (lennikin on naimisissa itseään pidemään naisen kanssa, ti oli, en ole seurannut heidän käänteitään, nykyisin kaikki eroaa, ehkä lennikin on eronnut.

Vierailija
13/38 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli deittipalstojen kautta et ole päässyt edes treffeille... monenko vuoden yrityksen jälkeen? Entä livekohtaamiset naisten kanssa? Kuinka usein tapaat kiinnostavia naisia, missä, miten tilanteet etenevät jne?

Sanon suoraan: jos et nelikymppisenä ole seurustellut tai edes tapaillut potentiaalisten puolisoehdokkaiden kanssa, jos et ole tämän kesän aikana ollut naisten kanssa tekemisissä, jos olet totaalikokematon tai sinulla ei ole edes ystävinä naisia, niin et mitenkään. Se nyt vain on fakta. Edes lesboparit eivät halua lapsen isäksi miestä, jolla ei ole normaalia parisuhde- ja vuorovaikutuskokemusta.

Vierailija
14/38 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan edes vastaa. Tai vastaa ehkä tyyliin, joo, ok, niin, juu.. Kirjoittelen itseni ikäisten naisten kanssa. Profiileissa monesti kerrotaan, että lapsiluku on jo täynnä, mikä on ymmärrettävää 40v. Olen toki koittanut katsoa 30v, jos heistä joku perheen haluisi.

Vierailija
15/38 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen nainen, 183 cm, mieheni on 170 cm,

tuskin on vika pituudessa. olen kuullut elämäni aikana vain kerran, kun eräs kaverini sanoi, että hänelle miehen pituus on tärkeää: hän piti lyhyistä miehistä, antoi esimerkiksi lenni-kalle taipaleen. (lennikin on naimisissa itseään pidemään naisen kanssa, ti oli, en ole seurannut heidän käänteitään, nykyisin kaikki eroaa, ehkä lennikin on eronnut.

Olet erikoinen tapaus. Minun naispuoliset kaverit taas sanoo, että kaikki naiset haluaa pitkän miehen. Pitävät kyllä minua muuten mukavana.

Vierailija
16/38 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan edes vastaa. Tai vastaa ehkä tyyliin, joo, ok, niin, juu.. Kirjoittelen itseni ikäisten naisten kanssa. Profiileissa monesti kerrotaan, että lapsiluku on jo täynnä, mikä on ymmärrettävää 40v. Olen toki koittanut katsoa 30v, jos heistä joku perheen haluisi.

Tuleeko profiilistasi ilmi, että haluat lapsen?

Jos etsit puhtaasti naista lapsentekoon/kumppanuusvanhemmuuteen, siitä kannattaa mainita heti. Facebookissa on myös joku kumppanuusvanhemmuusryhmä.

Vierailija
17/38 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta ootko kalju? Leuaton? Possun näköinen? Onko peruna/possunenä? Onko sulla outo ääni esim piipittävä tai homomainen?

Vierailija
18/38 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli deittipalstojen kautta et ole päässyt edes treffeille... monenko vuoden yrityksen jälkeen? Entä livekohtaamiset naisten kanssa? Kuinka usein tapaat kiinnostavia naisia, missä, miten tilanteet etenevät jne?

Sanon suoraan: jos et nelikymppisenä ole seurustellut tai edes tapaillut potentiaalisten puolisoehdokkaiden kanssa, jos et ole tämän kesän aikana ollut naisten kanssa tekemisissä, jos olet totaalikokematon tai sinulla ei ole edes ystävinä naisia, niin et mitenkään. Se nyt vain on fakta. Edes lesboparit eivät halua lapsen isäksi miestä, jolla ei ole normaalia parisuhde- ja vuorovaikutuskokemusta.

jotain 6v.. pääsin mä kerran treffeille vuosia stten, mutta se deitti oli enemmän kiinnostunut rahoistani kuin minusta. Tottakai olen seurustellut ja ollut pitkissä parisuhteissa, m utta aika oli silloin erilainen, eikä status tai ulkonäkö ollut silloin niin tärkeä.

Vierailija
19/38 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta ootko kalju? Leuaton? Possun näköinen? Onko peruna/possunenä? Onko sulla outo ääni esim piipittävä tai homomainen?

Tukka kasvaa normaalisti ja käyn sen säännöllisesti leikkauttamassa eräässä keskustan liikkeessä, jotta se on varmasti muodikas. Anna parturin katsoa mikä hiustyylikasvoihin sopii. Panostan pukeutumiseen ja naamassa ei mitään vikaa. Leuka ja nenä ovat normaalit. Äänessäkään ei vikaa. Lihakset ja six-pack löytyy. Olen vain liian lyhyt.

Vierailija
20/38 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuo on yksiselitteisesti vääryys. Tarjolla olisi parasta AAA-luokkaa olevia siittiöitä, mutta kynnyskysymykseksi muodostuu joku vuorovaikutuskokemus. Ja olen tosissani.

Eri